Markės
1605 iš 1912
Skoda Yeti, 2009 - 2017
59Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.13% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)Viso įvertinimų: 9
6% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.6)3% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)5% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)12% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.7)4% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.5)
Ar rekomenduojuTaip 89% Ne 11%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Išsiskiriantis dizainas
  • Itin erdvus salonas
  • Ekonomiškas ir praktiškas
TRŪKUMAI
  • Prastoka interjero kokybė
  • Ne visiems patrauklus paprastas Škoda įvaizdis
"Įdomus dėka leidimosi nuo kalvos sistemos, mygtuko paspaudimu pasirenkamo bekelės režimo, bei slidiems paviršiams pritaikyto ABS"
Škoda Yeti yra skirtas konkuruoti su tokiais automobiliais kaip Nissan Qashqai ar MINI Countryman. Išskyrus kelis kosmetinius pakitimus, automobilis yra beveik nepakitęs lyginant su koncepciniu modeliu, kuris debiutavo Ženevos Automobilių parodoje 2005 metais. Šis autmobilis buvo lanksčiausias ir visapusiškiausias Škoda modelis. Automobilis atrodo išties tvirtas ir patrauklus. Tik 4.2 metrų ilgio Yeti yra tiktai truputį didesnis negu Citroen C3 Picasso, bet turi gerokai didesnę vidaus erdvę, erdvės kojoms ir galvai yra sočiai, bagažinės tūris yra net 410 litrų talpos, o nuleidus galines sėdynes gaunama net 1760 litrų erdvė. Viduje prietaisų skydelis taip pat gauna gerus vertinimus dėl kokybės ir aiškaus prietaisų išdėstymo. Škoda Yeti turi daug bendro su Octavia 4x4 modeliu, kuri savo ruožtu gaminama ant MkV Volkswagen Golf bazės. Galinė pakaba pasiskolinta iš Passat, kad pagerinti stabilumą ir komfortą. Automobilis valdomas ne taip sportiškai kaip Ford Kuga, tačiau valdymo savybės yra neblogos ir gana tikslios, pakaba gana standi tačiau yra pakankamai komfortiška. Aukštesnė sėdėsena taip pat yra labai patogi vairuojant mieste. Dėka leidimosi nuo kalvos sistemos, mygtuko paspaudimu pasirenkamo bekelės režimo, bei slidiems paviršiams pritaikyto ABS, Škoda Yeti tikrai bus patikimas visureigis.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Tai pirmasis Škoda kompanijos pagamintas SUV visureigis.

Koncepcinis modelis atrodė taip:





2010 metų Europos metų automobilio rinkimuose Škoda Yeti užėmė garbingą ketvirtą vietą.

2009 metais Škoda Yeti buvo pripažinta geriausiu šeimos automobiliu (laida „Top Gear“). Šioje laidoje jos vedėjas Jeremy Clarkson įtikinėjo, kad automobilis kogero yra geriausias automobilis pasaulyje.

2010 metais Škoda Yeti buvo pripažinta geriausiu metų automobiliu (žurnalas „Auto Express“).
Filtruoti atsiliepimus:
         
Atsiliepimų: 9
SAULIUS | 2023-09-28
Škoda Yeti, 2012m, 103 kw, 4X4
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Manevringas, pravažus, smagiai valdosi
Rūdija jau ir po 2015 m. Prasta salono kokybė, pigus plastikas
Sveiki. Šį modelį teko vairuoti apie pusę metų darbo reikalais. 2012 m. Dyzelis 2.0 l 103 kw., visi varantys ratai. Automobilis ekonomiškas, pravažus, kompaktiškas, manevringas. Trauka labai gera. Aukšta sėdėsena, nemaža prošvaista. Smagus valdyti. Variklis kantrus. Matomumas geras. Iš minusų tai prasta salono kokybė, kėbulas rūdija, antroje eilėje mažai vietos sėdintiems, bagažinė išvis labai maža. Labiau tinkantiens žmonėms be vaikų, į žvejybą, medžioklei, į sodybą????
Pilnas atsiliepimas...
2019-06-15
Pati geriausia masina
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Mazos kuro sanaudos, labai minkstas, puikus matomumas, patikimas, tyliai vaziuoja net bekele
Ties bamperiu atsilupinejantys dazai, keistai veikiantis kondicionierius
Planavau pirkti visureigi, ekonomines klases. Pradzioje Yeti atstume savo isvaizda, betvkasi isedau ir pavaziavau, supratau, kad tai pranoksta mano lukescius kaip pirmo visureigio. Nepaisant dydzio-labai manevringas, judrus, lengvai valdomas auto. Nesuprantu tu, kurie raso, kad kieta pakaba???? Pabandykit pavairuoti Opel Mokka ar Nissan Qashkai... Labai geras matomumas, patogios sildomos sedynes, jautrus pedalai, bekeles sistema, tylus varikio veikimas, beveik jokios vibracijos ir pasalinio garso viduje. Ir kas svarbiausia-labai mazai nereikalingu mygtuku, rankeneliu ir kitokiu nesamoniu trukdanzciu vairuoti,. Jauti kad isedai i masina o ne i erdvelaivi. Siulau imti tik 4x4 varianta, kuris tikrai neisduos esant bekelei....patikimas kaip roitveileris.
Pilnas atsiliepimas...
2019-03-26
Yeti 2012, 2L dyzelis 81 kw
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Ekonomija, pravažumas, patvarumas, remonto kainos.
Norėtusi, kad būtų minkštesnė. Gamyklinis brokas - kėbulo dažymo kokybė, atšoka dažai.
Manantiems, kad tai tik policininkų ir apsauginių mašinos - labai klystate! Skonio reikalas, bet išvaizda idomi ir šiuolaikiška. Auto labai smagus, manevringas. Mieste nesunku landžioti po siauras gatveles, nors pirmais kartais atrodė, kad sunku bus pralysti. Ganėtinai greitas, bet jaučiasi vėlavimas nuo gazo paspaudimo. Reikalingas čipavimas su dpf filtro išpjovimu. Komfortas pakenčiamas, kieta mašina, jaučiasi kelio nelygumai. Bet kasdien pravažiuojant 200km nėra diskomforto sėdint. Bagažinė labai maža, atlenkus galines sėdynes dar pakenčiama. Tačiau labai patogu turint didelį šunį, bagažinėje jam patogiau dėl aukštų lubų. Kolkas neteko atlikti rimtų remontų, kadangi auto neilgai dar turiu. Bet kiek teko domėtis, važiuoklė patvari, variklis neproblematiškas, nėra silpnosios tepalo siurblio ašelės, nes stovi dirželis, kurį reikia pakeisti kartu keičiant pagrindinį dirža - visi kalba skirtingai apie 100-150 tūkst. km. Važinėju pagrinde greitkeliais - 5-6L/100km. Keista, kad tokių metų yeti nesunku rasti už maža kainą. Paprasčiausiai padaryti diagnostiką prieš perkant. Apžiūrėkite gerai kėbulą, nes gamyklos pripažintas brokas dėl kėbulo dažymo kokybės. Ties durelių apačiomis, arkomis ir vidaus slenksčiais susidaro pūslės ir atšokinėja dažai. Tai labai dažnas reiškinys, tiesiog nusiteikite tam, kad teks visalaik padažinėti.
Pilnas atsiliepimas...
2018-12-29
geras auto
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
ekonomiskas, geras pravazumas, neproblematiskas
kukloka komplektacija bazineje versijoje, 1.2 variklis silpnokas
Tuiu automobili jau beveik 2 metus, automobilis 2016 m gamybos ir pravaziaves buvo vos 17 0000 km, pats pravaziavau apie 30 000 km; kol kas nieko nedariau, tik tepalus ir filtrus keiciau. Didziausias minusas - pas mane pati kukliausia komplektacija ir net porankio nera. Del viso kitko - labai patenkintas, teko vaziuoti i tolimas keliones - jokiu problemu, patogu, paprasta ir labai ekonomiska, mano 1.2l turbo variklis trasoje ima vos 4.5l benzino, mieste iki 8l/100 km. Pigi eksploatacija. remontas pigus, daliu pilna, tinka nuo WAG automobiliu; Eksploatacija - bet kur ir bet kada (nors dar nieko nereikejo daryti); Nuvertejimas - nezymus, bent jau kol kas. siulau paimti geresnes komplektacijos versija ir su galingesniu varikliu, jeigu imanoma 4x4.
Pilnas atsiliepimas...
2018-10-25
mano Yeti 2010 m
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Nebrangus, manevringas, geras pravažumas
Mažoka vietos salone, prasta garso izoliacija
Papasakosiu apie savo Yeti kurį nusipirkau trejų metų senumo iš pirmo savininko. Mašina yra 2010 metų, kai pirkau buvo rida 56 000 kilometrų. Charakteristikos - 1,8 turbo, mechaninė greičių dėžįė, keturi varomi ratai. Gera kaina apsprendė automobilio pasirinkimą - už tokią mažą kainą tiesiog neįmanoma įsigyti kitos markės to paties amžiaus ir tų pačių charakteristikų (visureigis, įsigreitėja iki šimto per 8,5 sekundes) automobilio. Taip, šis automobilis nėra geriausias visais parametrasi, lyginant su konkurentais, bet dėl kainos / dinamikos / ekonomiškumo / pravažumo santykio, jis aiškiai pralenkia visus kitus. Kalbant apie naują Yeti, kuris kainuoja daugiau nei 14 500 Eur, aš nieko negaliu pasakyti, nes už tokią kainą aš neįpirkau, nes aš turėjau apie 8000 eur. Už tokią sumą buvo tokio pat senumo ir tokios pat ridos korėjiečių Suzuki, kuris valdymu ir dinamiškumu škodai aiškiai nusileidžia. Žinoma, X-Trail ir Tiguan yra visai neblogi variantai, tačiau jų kaina apie 11 000 Eur. Dėl mažo dydžio labai patogu važinėti po miestą, mašina yra manevringa. Matomumas iš vidaus yra geras, matosi viskas ko reikia. Trumpi bėgiai leidžia labai greitai judėti miesto salygomis. Ant trasos stabilumas - labai geras, bet dėl automobilio dydžio neatrodo, kad jis stabilus. Tokio gero įsigreitėjimo kaip mieste, trasoje jau nėra, bet pakankamas. Lengvai įsibegėja iki 180 km/h, tik kartais dėl didelio vėjo ir aukšto kėbulo, kartais sunkiai įsigreitina. Vidutinės bekelės sąlygomis, dėl mažo svorio, trumpos bazės gana geras pravažumas. Vienintelis palinkėjimas - nenardyti į dideles sniego ir purvo krūvas, o šeip įsibegėjus pralekia nelabai sudėtingas bekeles. Tiems, kurie mėgsta išvažiuoti iš kelio, yra neblogas dalykas - bekelės režimas, atjungia antipraslydimą ir įjungia pažemintas pavaras, taip pat nebloga pagalba, leidžiantis nuo kalno, pagal kažkokį algoritmą stabdo atskirus ratus. Variklis yra labai energingas, bet tik apsukų intervale nuo 2 iki 4 tūkstančių. Su laiku pripratau ir išmokau likti šiame intervale. Variklis sukasi gerai. Bet jei apsukos ne tame intervale, trauka suprastėja. Galbūt gali padėti čipavimas, jis yra kur kas veiksmingesnis turbo varikliams nei atmosferiniams. Elektroninis gazo pedalas taip pat erzina dėl pavėluotos reakcijos. Neaktyvioje abarotų zonoje galima spausti pedalą iki dugno ir beveik jokios reakcijos nebus, bet prie šito irgi priprantama. Elektrinis vairo stiprintuvas yra daug patikimesnis nei senas hidraulinis, labai patogus, gana jautrus. Man patinka dizainas, kuris dėl kažkokių priežasčių atbaido daugybę žmonių, automobilis atrodo įdomus tarp tokių pat pigios klasės mašinų, kurios bando atrodyti prabangiai, nors taip nėra. Asmeniškai šie konkurentų įpročiai labai erzina, o Yeti nepatenka į šią kategoriją. Sąnaudos žiemą apie 10 litrų. Vasarą 8-9 litrai. Patinka, kad galima visada energingai ir dinamiškai važinėti, nekreipiant dėmesio į padidėjusias degalų sąnaudas. O norint sutaupyti - galima pasiekti iki 6 litrų šimtui, jei važinėsi ne greičiau kaip šimtu ir greičiau persijungsi į aukštesnes pavaras. Mažas kėbulas yra minusas dėl salono erdvės, ypač pločio. Jei žmonės yra dideli, tada sėdėti priekyje labai nepatogu, Ypač žiemą su žieminiais drabužiais tenka stūmdytis alkūnėmis. O gale kažkaip lyg ir vietos pakanka. Bagažinė taip pat pakankamai didelė, nors ir trumpa. Garso izoliacija nekokia, ant arkų jos nėra išvis.
Pilnas atsiliepimas...
Giedrius | 2016-02-07
Super auto 5 žvaigždės
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Gera garso izoliacija, galingas variklis, manevringas, erdvus iš vidaus, begalė technologiniu naujovių, lengvai valdoma elektronika, geras pravažumas mieste ir ypač bloguose keliuose, smagus vairuoti ilgose kelionėse.
Gan standi pakaba, daugiau minusų neaptikau.
Labai smagus auto, kėbulas atnaujintas priekyje naujos kartos žibintai naujos formos bamperiai, erdvus iš vidaus visos sėdynės reguliuojamos Lb daug naujų technologiniu sprendimų žibintų šviesos pagalba, šildomos sėdynės, liečiamas ekranas, y šviesumą reaguojantis veidrodėlis, star stop funkcija, esp išjungimo funkcija, padangų slėgio matuoklis, xi-bi-xenon žibintai, parkavimosi pagalba, lietaus sensoriai priekyje bei gale, USB ir kortelių skaitytuvas bei 12 V šaltiniai priekyje bei galia ir t... T.. Važiuojant dideliais greičiais nejaučiama jokių šalutinių garsų automobilis tiesiog priglunda prie kelio tas mane nustebino žinant auto dydį bei aukštį 220 km per valandą pavyko išspausti be didesnio vargo ir auto nesimėto po kelią aero dinamika tiesiog puiki. Variklis 2.0 turbo diesel 110 HP greenine I CO² tik 108 Lb ekonomiškas automobilis ir kartu galinga trauka žinant kad auto svoris 1.5 tonos dirba gan tyliai vibracija kaip dyzelinui motorui mažai jaučiama, tad spaudžiant gazą nesijaučia didesnio garso trukdžiu nes izoliacija gan nebloga, pakaba gana standi nes jis vis dėlto skirtas bekeliai bet tai nesumažina malonumo važiuojant paprastu keliu. Žinant tai kad škoda vardas vis stiprėja ir populiarėja pasaulyje automobilio vertė tikrai greitai nenukris, plius kainos bei kokybės santykiu tai apskritai vieni geriausių automobilių, išorinis grožis bei vidaus detalės puikiai suderintos, išvaizda agresyvi iš išraiškinga varikliai ekonomiški bei patvarūs 500000 km jiems ne kliūtis... Žiūrėti į 2.0 modelius nes 1.6 gal ir ekonomiškesni bet žinant auto svorį galios sumažėjimas jaučiamas akivaizdžiai, 4x4 modeliai triukšmingesni kuro sąnaudos didesnės ir turi pakabos problemų. Rekomenduočiau dyzelinius variklius tikrai labai ekonomiški.
Pilnas atsiliepimas...
Jarru | 2014-10-09
Skoda
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Automobilis aprasomas gal ir teisingai, bet nesakoma kad jis yra kietas kaip vezimas. Jauciasi kiekvienas akmenelis, kiekviena duobele. Pastoviai jauciama kazkokia pasaline vibracija. Ilgiau pavairavus, vel sesti i si automobili nelabai noresis. Jei per diena vairuojat ne ilgiau nei dvi valandas, gal ir nieko automobilis. Ilgesnems kelionems nerekomenduociau.
Pilnas atsiliepimas...
peugeot-citroen | 2014-10-04
skoda yeti II
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
vienas pigiausių crosoverių. žmonių supratimu - wagenas :) talpus, pravažumas geras dėl trumpos bazės ir 4x4, pigios eksploatacinės medžiagos
didžiausias minusas - wageno atlieka :) kas nori wokiškos kokybės perka audi, kam trūksta iki audi - volkswageną, o likusiesiems varguoliams lieka seat arba skoda. eksterjeras įdomesnis, nei interjeras...
po atnaujinimo eksterjere pasikeitusi priekinė dalis- vykęs pokytis. mano galva škoda perka tie, kas neįperka kitų wagenų... surinkimo kokybė galėtų būti geresnė, plastmasės viduje girgžda. yra "įdomių" sprendimų: 1. išjungiant variklį kartais sutrūkčioja valytuvai, tipo, dėl valytuvų šluotelių ilgaamžiškumo. 2. išjungus ir vėl užvedus variklį visada iš naujo reikia nusistatyti vidinę cirkuliaciją, jei oro srautas nustatomas į priekinį langą- automatiškai įsijungia kondicionierius. mechaninio kondicionieriaus ratukai subrūkšniuoti per mažais brūkšneliais. reguliuojant, blaškomas dėmesys arba nusireguliuoja ne taip kaip reikia... 3. jei važiuojama su dienos šviesomis miške, tai važiuojant mišku (vietomis kur keičiasi aplinkos apšvietimas priklausomai nuo medžių tankumo) prietaisų skydelio apšvietimas tai įsijungia tai išsijungia, 4. idiotiškas veidrodėlių reguliavimas -jie reguliuojasi kartu. tai neaktualu, jei mašiną vairuoja vienas vairuotojas, o jei yra jų daugiau ir jų ūgiai skiriasi - tai labai nervina, arba reikia susitaikyti su netobulais nustatymais. 5. blizgios plastmasės (stiklo) statramsčiai braižosi, ne bent auto naudoti pagal paskirtį - į prekybcentrį ir iš jo, į vaikų darželį ir namo... 6. gamyklinė garso aparatūra labai prasta - kokybiškesni net mobilkų audio sistemos 7. rūdija arkos... bent jau I kartos yečių 8. nors ir praktiškas, bet viduje nuobodus... 9. borto kompiuteris pagražina duomenis ir kuo trumpesni atstumai, tuo skaičiukai "gražesni" 81kW, 250nm commonrail sistema. tylus smagus varikliukas, deja ne super taupus čia juk wageno grupės atstovas, nors ir koks š... būtų, vis tiek tauta laikys geresniu, nei dacia duster :) pirk mašiną, o ne jos šešėlį :) po škodos supratau, kad ir PSA gamina automobilius :)
Pilnas atsiliepimas...
super | 2009-09-07
Labai malonus automobilis,
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Labai patrauklus automobiliukas visais atzvilgiais. Praktiskas, patogus, kokybiskas. Galima sakyti Skoda markei jau tikrai nereikia vytis VW.
Kiek nuobodus - kaip ir visi Skoda. Tikrai nepamaisytu kazkokie idomesni akcentai automobilio viduje.
Skoda nustebinti labai nenustebins - visi ju gaminiai atrodo per daug neissiskirianciai, taciau gana patraukliai, kokybe volksvageniska, medziagos geros ir pan. Toks yra ir Yeti. Automobilis atrodo grieztai, taciau savotiskai idomiai ir uztikrintai. Testuotas automobilis turi puikia vidaus iranga - sedynos oda maisyta su alcantara, stogas - panoraminis susidedantis is 2 daliu su elektra valdoma uzuolaida, galines sedynes yra stumdomos. Vietos automobilyje labai daug - galvai per akis (nes yeti yra aukstas), gale sedintiems vietos kojoms sociai, bagazo skyrius normalus. Interjere - vokiskas stilius, jokiu imantrybiu. Virsutine paneles dalis minksta (kokybe kaip pas 5 kartos Golf), apatine ir dureliu panele - kieto plastiko. Visi mygtukai maloniai jungiasi, prietaisu rodmenys dideli, puikiai skaitomi. Pavaru perjungimas sklandus. Kas maloniai nustebino - tai tylus salonas, ko nesitikejau is tokios palyginti nedidelio ir Skoda automobilio. Pakaba yra standi, todel tai nera komfortiskas automobilis, toks jis ir neprivalo buti. 4x4 pravazumo savybes jo nera ispudingos, taciau palyginus su tiesioginiais konkurentais, ko gero, pas visus juos rastume prie ko prikibti. Kitas smagus dalykas - auksta sedesena, kuri patogi ne tik vaziuojant bekele, taciau ir mieste. Varikliukas 1.8 litro pakankamai smagus, nera del ko prikibti - dirba tyliai, dinamikos pakanka, taciau 2 litru dyzelis turetu buti kur kas smagesnis. Nieko negaliu pasakyti.
Pilnas atsiliepimas...
 
Skoda modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Mini    Citigo 
  Maži  FabiaFabiaFabiaFabia
  Kompaktiniai    RapidScala
  Vidutiniai  OctaviaOctaviaOctaviaOctavia
  Dideli   SuperbSuperbSuperbSuperb
  Mini krosoveriai    Kamiq
  Krosoveriai   YetiKaroq
  Dideli krosoveriai    Enyaq
  Visureigiai    KodiaqKodiaq
  Daugiatiksliai   Roomster  
  Komerciniai   Praktik  
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt