Markės
1591 iš 1912
Skoda Kodiaq, (NS7) 2016 - 2024
56Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.56% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)Viso įvertinimų: 6
6% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.5)5% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)3% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)4% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)2% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)
Ar rekomenduojuTaip 100% Ne 0%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Erdvus, kokybiškas interjeras
  • Geras kokybės ir kainos santykis
  • Didelis bagažo skyrius
TRŪKUMAI
  • Itin nepatrauklus dizainas
  • Nekomfortiška pakaba
  • Neišiskiria tarp konkurentų
"Erdvus interjeras atkartoja išorės dizaino temą – yra santūrus ir kiek primena skandinavišką Volvo S90 interjero stilių"
Su Kodiaq modeliu Škoda kompanija atveria duris į naują didelių visureigių rinkos segmentą. Visureigis sukurtas pagal geriausią Volkwagen koncerno receptą – automoilio linijos švarios, neįmantrios, subtilios ir atkartoja vis dar populiarumu garsėjančio Octavia modelio stilistiką. Erdvus interjeras atkartoja išorės dizaino temą – yra santūrus ir kiek primena skandinavišką Volvo S90 interjero stilių. Bendrai automobilis suteikia liūdną emociją – palyginus su naujais išraiškingais Peugeot 5008 visureigiais, Škoda atrodo daugiau nei santūriai. Tad šio automobilio segmentas bus klientai besižavintys prabangiais Audi Q7 arba Volkswagen Touareg modeliais, tačiau negalintis jų įpirkti.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Filtruoti atsiliepimus:
         
Atsiliepimų: 6
Darius | 2023-09-25
Puikus automobilis su 1.4 varikliu
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Dinamika patenkinama, geros degalų sąnaudos, valdymas patikimas, solidi išvaizda
Esminių nematau
Kodiaq apgalvotas iki smulkmenų, todėl prie jos priprantama akimirksniu. Nemažam automobiliui 1.4 litro variklio užtenka, važiuoja gana lengvai ir labai ekonomiškai. Automobilio natūra tikrai švelni, jokio sportiškumo, jokio noro važiuoti bekele ar pan. Visais kitais atžvilgiais Kodiaq jums patiks. Salonas labai erdvus, į bagažinę telpa didelis vaikiškas vežimėlis. Patinka modernūs technologiniai sprendimai variklyje, pavarų dėžėje ir t.t. Ypač gerai Škoda pasirodo prie blogo oro. Kuo prastesnės kelio sąlygos, tuo geriau automobilis elgiasi kelyje. Šeimai turbūt tai vienas geriausių variantų rinkoje. Beje, bijojau medžiaginio salono dėl teplumo. Tačiau medžiaga pasirodė visai praktiška, be to tokiame salone vasarą nekaršta, o žiemą nešalta. Neklausykite “ekspertų”, kurie peikia DSG dėžę ir 1.4 variklį. Galbūt pirmieji modeliai prieš penkiolika metų ir buvo nepatikimi, tačiau šiandien tiek variklis, tiek dėžė veikia puikiai. Puikus automobilis, vis dar esu labai patenkintas šiuo pirkiniu.
Pilnas atsiliepimas...
Laurynas | 2023-02-17
Kodiaq 2.0 Turbo
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Saugus ir gerai valdomas, triukšmo izoliacija nebloga
Salonas galėtų būti erdvesnis
Turiu šį automobilį daugiau nei pusantrų metų. Pirkau naują salone su maksimalia Style konfigūracija, plius užsakiau vairavimo asistentų paketą. Be to kompiuteristas atrado daugiau paslėptų funkcijų :) Ypač patiko juostos palaikymo funkcija. Kartu su adaptyvia kruizo kontrole tai yra puikios funkcijos. Sėdi į automobilį, uždedi rankas ant vairo ir riedi sau ramiai. Sąnaudos greitkelyje pasakiškos – 8,4 litro 100 km. Kodiaq yra geri miesto automobiliai – gana manevringi ir gerai valdomi, pagaminti tvarkingai ir kokybiškai. Eksploatacijos metu buvo pakeisti visi valytuvai, originalūs buvo baisūs, daugiau nusiskundimų neturiu. Viskas man tinka.
Pilnas atsiliepimas...
2022-04-26
Škoda Kodiaq White Pearl 2019m V'RS Monstriukas ;)
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Agresyvus ir stilingas dizainas tiek viduje tiek išorėje. Galingas motoras, gražus išmetimo garsas, kurio norisi klausytis labiau nei muzikos. Labai minkšta ir komfortiška pakaba. Net su R20 ratais važiuoja minkščiau nei passat su R17 ratais.
Kadangi automobilis su 2 turbo, ir dideliu variklio oro filtru, automobilio akumuliatorius yra bagažinėje. Automabiškai bagažinės dugnas yra labai aukštas. Sumažėja bagažinės erdvė. Daugia kažko labai nepastebėta.
Prieš tai vairavau VW Passat B8 combi. DSG 2.0 TDI 140kW + remap automobilį. Pravažinėjau 3 metus. Bet pagausėjus šeimai ir vaikui paaugus pradėjome vaiką leisti į darželį ir jau vaiką dėti į kėdutę pasidarė gan nepatogu dėl gan žemo automobilio ir aplamai pradėjo norėtis aukštesnio, visureigio tipo automobilio. Ankščiau esu matęs Kodiaq, bet jis man iškart nepatiko. Sakiau kažkoks "Pensininko" automobilis. :DDD Bet kažkada pamačiau kažkokį didelį gražų Škoda visureigį. Pradėjau domėtis kas čia per daiktas? O gi pasirodo pamačiau gan retą SportLine komplektacijos ir kitokios išorės apdailos Kodiaq"ą. Kadangi jau buvau pradėjęs galvoti apie kitą automobilį, kuris bus visureigio tipo, tai žvalgiausi į Audi Q7, BMW X5, Kia Sportage, Volvo XC90, Lexus RX, ir ant galo pasimaišė Kodiaq'as SportLine. Kiti automobiliai atkrito dėl tam tikrų kriterijų: Audi Q7- tokia griozdiška, ir labiau pagyvenusiems lėtėms dėdėms. BMW X5- dėl dažno ir brangaus remonto, taipat dėl detalių vagysčių ir nedeakvačių draudimo kainų. KIA Sportage- gėl mažo erdvės pojūčio ir salono interjero dizaino atsiliekančio nuo Vokiečių. Volvo XC90- išorėje labai didelė, bet viduj suspaustas kaip sliekas ir labai garsaus dyzelinio variklio garso salone. Lexus RX- taipat išorėje labai didelis, bet viduje sėdi žemai kaip prieš tai turėtame passat automobilyje. Sėdynės labai žemos, bagažinė taipat labai maža. Ir visi keliai pakrypo į Kodiaq. :) Kadangi prieš tai passat buvo galingu ir čipuotu varikliu, nenorėjau persėsti ant lėto automobilio, todėl akį patraukė VRS versija. 2.0 BiTDI variklis su 176kW. Jau rimtesnis aparatas. Apie naują kalbų nebuvo, nes laukti apie 1m. tai ne variantas. Variantas naudotas ir greitas įsigyjimas. Aišku V'RS kaina dviguvai didesnė nei paprasto "STYLE" varianto, perkant automobilį ilgesniam laikui nenorėjau, kad po metų jausčiau, kad man jau šis Kodiaq'as nebepatinka. Ir šiaip V'RS visiškai kitaip atrodo nei eilinis Kodis ir tikrai traukia akį. Todėl esu labai patenkintas savo pasirinkimu. Pagrindiniai kriterinai visi atitinka: Kokybė ir patikimumas didelis. Remontas nedažnas, realiai laiku daryti einamus aptarnavimus. Draudimo kaina priimtina. Kasko 550 eur su visom rizikom ir galimais draudėjo privalumais kelyje. Kuro sąnaudos užmiestyje apie 7,5 ltr/100km. Mieste apie 9-10 ltr / 100km. Aišku passat buvo vidurkis 6ltr/100km, bet Kodiaq su BiTDI irgi oru nevažiuoja. Ima vidurkį 8,5 ltr/100 km, bet važiavimas, išmetimo garsas, išorės ir vidaus grožis, aukštesnė sėdėsena atperka kuro skirtumą. Juoko formoje "NEREKOMENDUOJU", nes nenoriu, kad Kodiaq'ų gatvėse butų daug kaip taxi automobilių, nes tada mano Kodis nebus tokia išskirtinė mašina iš visos minios. :))) Remontas sąlyginai pigus, tik reikia turėti patikimą meistrą, nes atstovybėse kainos užkeltos nedeakvačiai. Eksploatacija gera, tik reikia nupirti automobilį su maža rida, nes daugumai nuo 250.000km prasideda tam tikros bėdos. Pirkti tik su tikra ir maža rida. Nupirkę su 250.000km. turėsite ateityje tik galvos skausmą.
Pilnas atsiliepimas...
2022-02-01
Kodiaq FL Style 125 1,5tsi su DSG
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Dinamiškas, ekonomiškas, komfortiškas, daug vietos priekyje ir gale, bagažinėje.
Kolkas nerandu
Pirktas naujas iš salono Style 125 komplektacija. Kadangi giminė jau turėjo tokį patį Kodiaq su 1,4tsi varikliu, tai šiokia tokia nuomonė jau buvo apie jį. Prieš tai žiūrėtas Tucson, CX5. Pirmasis per daug "kosminis", be to gyvai niekuo neišskirtinis auto, vietos salone pakankamai, bet erdvės nėra. CX5 paliko labai gerą įspūdį pradžiai, bet vietos gale mažokai. Test drive metu kažkokio įspūdžio nepaliko. RAV4 man baisus dizainas, tai net nebuvo svarstytas. Kiti variantai arba nepatiko, arba jau kitas kainų lygis... Kodiaq konservatyvesnio dizaino, bagažinė didžiulė, vietos tiek priekyje, tiek gale pilna. Full LED matriciniai žibintai, labai gerai šviečia. Variklis 1,5tsi ne raketa, bet begėjasi labai gerai, vidurinės sąnaudos normaliai važinėjant 8,5l/100km neviršija. Sąnaudos gal kiek mažės pavažinėjus, nes dabar pravažiuota dar tik 5kkm. Kiek domėjausi, daugumas kurie turi šį auto nuo pat jo išleidimo prieš ~5metus, yra labai patenkinti. Šiuo metu mes džiaugiamės pirkiniu, tikiuosi džiaugsimės ir vėliau :).
Pilnas atsiliepimas...
2020-07-09
Škoda kodiaq 2020
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Gera garso izoliacija, kokybiškas salonas. odinis salonas geros kokybės. labai erdvus salonas ypatingai gale sėdinčiam žmogui. led žibintai labai gerai šviečia naktį.
galėtų būti geresnis pasukamums ir multimedija greitesnė.
2,0 l dyzelis 110 kw. priekiniai varantys. Style 25 komplektacija. automobilis iš salono. kol buvo daroma apkatkė dsg automatinė greičių dėžė prisitaikė prie validolio rėžimo (lėtas važinėjimas su lėtu pagreitėjimu). Baigus apkatke truputi erzino greičių dėžės darbas, bet prisitaikius prie dabartinio važiavimo dabar viskas gerai. Bėgius jungia sklandžiai be vėlavimų. Variklis nėra galingas, bet iš tiesų tokios galios pakanka. Gerai ir iš vietos pajuda ir darant lenkima tik spusteli per pedala žiurek jau vietoj 90 jau 120 km. Didžiausia stiprybė šio automobilio kad jis minkštas komfortiškas ir erdvus. bagažinė 1 m gylio plati erdvi. o galia sėdintys turi pakankamai vietos kojom. Net vaikas 4 metų sėdintis kėdutėje su kojom nepasiekia vairuotojo sėdynės kojom. Trupmas kapotas padeda gerai manevruoti aikštelėse. tik ratu pasukamumas galėtų būti geresnis lyginant su toyota rav4 2006. Sėdynės labai patogios ir jų dėka jautiesi kad atsisėdai kaip į limuzininės klasės automobilį. Kitų suv bėda kad sėdynės nėra labai patogios ir atsisėdęs jautiesi kaip ant kaladės sėdėdamas. čia sėdynės labai patogios kaip lexus 450. Labai gera garso izoliacija bveik nesigirdi variklio darbas ir triukšmas iš aplinkos girdisi minimaliai. Verdikas: Automobilis geras patikimas, bet neišskirtinis ir neturi kažkokių išskirtinių savybių iš konkurentų. Geras kainos kokybės santykis ir jei mėgsti komfortą šis automobilis tikrai tiks. Šis automobilis labai komfortiškas, bet neturi sportinio automobilio savybių. jei nori spausti per tapke tik tau jis netiks.
Pilnas atsiliepimas...
2019-05-15
Skoda Kodiaq 2 ltr 2018 m
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Įspūdingas salono ir bagažinės dydis, sėdynės aukštiems žmonėms! Ilga sėdynių pagalvėlė!, LED optika, dinamika, muzika!
Bijau dėl DSG, genda hidrotransformatoriai, o remontas nepigus
Automobilio pakeitimas dėl šeimos padidėjimo. Persėdau iš Lexus GX 2005. (Labai kietas automobilis! Buvo gaila parduoti. Tačiau korozija pateko ant numerio rėmo, o dar ir išlaikymo kaštai didoki. Plius, atsirado butas keitimui su papildoma priemoka - tarp kit ko pinigų turėjau) pardavęs Lexus, kurį laiką važinėjau su Octavia 1.4 (negaliu nieko blogo pasakyti apie automobilį. Žinoma, kad mažoka prošvaista ... Ir greičių dėžė DSG kažkaip keistai barškėjo, bet važiavimui netrukdė) Rinkausi iš: Rav4, Explorer, CX-5, Haval? :), Geely Atlas, Teramont. Mano ūgis - 195 cm . Norėjosi, kad vaikas sėdėdamas kėdutėje už manęs, jaustųsi patogiai. Su Rav4, viskas yra aišku - geras, panašu, kad tinkamas kompromisas. Labiausiai tikėtina, kad jį ir būčiau paėmęs, jei ne... norėjau su automatine greičių dėže. Ir, žinoma, už manęs nėra pakankamai vietos! Bagažinės beveik nėra! Galų gale vis tiek labai norėjau pirkti Rav4, bet dyzeliną ... tėtis. Explorer yra įdomus automobilis. V6. Automatinis Daug vietų. Bet kažkodėl jis man nepatiko. Važiuojant nėra, kur kairės kojos pasidėti, kai nenaudoji jos. Ford - ne! Na, kaina yra per didelė. Nors bagažinė yra! CX-5 - gražus. Žmonai patiko išvaizda. Bet vairavimo charakteristikos (grynai mano nuomonė) ne kažkas! Pravažiavau bandomąjį važiavimą ir išėjau... Haval H9 - gerai ... nu už tokius pinigus, per daug netikrumo. Apžiūrėjau jį vien tik dėl to, kad apžiūrėčiau! Nors Kinija pasiekė gerą lygį, tačiau iki šiol smegenys neleidžia jos pirkti. Yra bagažinė. Gili + bagažinės nėra! Įdomus prikimštas automobilis. Gerai važiuoja. Garso izoliacija yra gera! Kaina yra gera !!! Teramontas - salono dydis - puikus. Bet bukas automobilis. Be dydžio, neradau jokių privalumų, kurie tiktų man. Ir kaina yra didelė! Bet bagažinė! :) Jau galvojau pirkti Rav4. Bet žmona ir aš pravažiuodami Skoda saloną, nusprendėme užeiti. Atsisėdau prie vairo - viskas yra gerai ... mygtukai ... lemputės ... Bet tada atsisėdau už savęs! Čia yra klasė! Daug vietos! Ir net gi bagažinėje! Galų gale viskas greitai apsivertė Kodiak naudai. Komplektacija Style. Balta ant šviesios odos. daugybė papildomų dalykų jau buvo ... slenksčiai, šeimos paketas, asistentų paketas. Žieminės padangos ir daug smulkių dalykėlių. Kaina šiek tiek didesnė nei Rav4. Techniškas automobilis. Viskas yra po ranka (skirtingai nuo japonų, mano mėgstamiausių). Dinamika - puikiai tinka savo klasei (2 ltr, 179 A.G) Geresnis nei Rav4 ir CX5. Manau, kad taip yra dėl DSG. Žinoma, DSG gąsdina. Girdėjau apie šias dėžes. Tačiau turėjau Octavia, kuri buvo nuvažiavus 75 tūkst. kilometrų. Dar pamatysiu, kaip ji elgsis toliau. Garantija yra. O ir be garantijos remontas nekainuoja kosminių pinigų. Garso sistema Conton! Man patinka! Net dar geriau nei Levinsonas Lexus'e. Pakaba, žinoma yra ne Lexus!) Ant žvyrkelio - važiuoti nėra taip malonu. Asfaltas - nesvarbu, kaip ir kur važiuoji ... Salone yra tylu. Gana aktyviai važiuojant miestu, tachometras nepakyla daugiau nei 3t. Kol nauja - dar nebandžiau degint padangų. Bet manau, kad to ir nereikia - pakanka! Tikriausiai gerai, kad paėmiau 2 ltr! Nors vėl gi - Lexus daug įdomiau važiuoja. Bet sąnaudos Lexus'o,buvo vidutiniškai 27. Skodoje sąnaudos - iki 13 l/100 km. Apie įdomius dalykėlius - Skėtukai ant durų! Manau, kam jie reikalingi, bet smagus dalykėlis. Žibintuvėlis bagažinėje, kurį galite išsitraukti ir pasišviesti kažką! Na ... nu nėra būtinas, bet patogus dalykėlis! Butelio laikikliais porankyje, išsikišusios liejimo dalys - kaip paaiškino: „Vairuotojas turi kažkaip atidaryti butelį viena ranka - įdėkite jį, spauskite ir pasukite - butelio kraštai prispausti - butelis nesisuka! Klasė! Malonu! kam to! galinių durų tinklai vaikams yra labai patrauklūs! Įdomu, kaip greitai jie pasieks šiuos tinklus ir nuplėš! Na, pamatysiu! Galinės galvos atramos su nusileidžiančiais šonai leidžia, suaugusiam žmogui ramiai miegoti, o galva nelaksto į visas puses! Vaikų galinių durų užraktas aktyvuojamas iš vairuotojo durų -. KLASĖ !!! Yra dar daugybė malonių dalykėlių. Kai prisiminsiu, dar parašysiu Galų gale - norėčiau rekomenduoti tiems, kurie žvalgosi Rav4 - pažiūrėkite kodiaką.
Pilnas atsiliepimas...
 
Skoda modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Mini    Citigo 
  Maži  FabiaFabiaFabiaFabia
  Kompaktiniai    RapidScala
  Vidutiniai  OctaviaOctaviaOctaviaOctavia
  Dideli   SuperbSuperbSuperbSuperb
  Mini krosoveriai    Kamiq
  Krosoveriai   YetiKaroq
  Dideli krosoveriai    Enyaq
  Visureigiai    KodiaqKodiaq
  Daugiatiksliai   Roomster  
  Komerciniai   Praktik  
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt