Markės
1539 iš 1940
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
Apie Renault kompanijos fetišą krosoveriams jau kalbėjome ir ne kartą, apie tai galite paskaityti Renault Espace ir Renault Scenic E-Tech aprašymuose. Dabar pristatomas dar vienas krosoveris - Renault Symbioz, kuris dar labiau išplečia krosoverių asortimentą ir pozicionuojamas tarp Captur ir Austral modelių. Panašu Renault kompanija sumanė įdomią strategiją – visi jos modeliai taps krosoveriais, jų bus daug, tarkim 10-15 modelių ir visi jie vienas nuo kito skirsis labai nedaug – variklių pasiūla, šiek tiek dydžiu, kažkiek stilistika ar kažkokiomis detalėmis. Jeigu jums patinka krosoveriai, o greičiausiai taip ir yra, tai jūs tikrai rasite ką išsirinkti. Taigi, 4,41 m ilgio naujasis Symbioz modelis papildo „E-Tech hybrid“ hibridinių modelių gamą, kurią jau sudaro Arkana ir Austral modeliai. Taip pat naujokas papildo „E-Tech“ elektrinių modelių lentyną, kurioje jau rikiuojasi Megane ir Scenic modeliai. Stilistiškai Renault Symbioz itin panašus į Scenic E-Tech ir Captur modelius - jame pritaikyta nauja dizaino kalba, kurios pradininkas yra Renault dizaino vadovas Gillesas Vidalis ir kuri labai ryškiai matosi aštrių formų Renault Rafale modelyje. Ryškiausia šių automobilių dalis yra priekinė – tai daugiabriaunės grotelės su „Nouvel‘R“ logotipu, trikampės formos priešrūkiniai žibintai šonuose ir aukštas variklio dangtis su ryškiomis briaunomis. Tiesa galinė Symbioz kiek išsiskiria – švelnesnė galinių žibintų forma neprimena kitų Renault modelių. Viduje matome tą patį prietaisų skydelį kaip trečios kartos Renault Captur modelyje, o jis savo ruožtu yra antros kartos Renault Captur modelio kopija, todėl stilistiškai interjeras atrodo pasenęs. Užtai čia akcentuojamos technologijos ir praktiškumas – galinę sėdynę galima paslinkti per 160 mm, todėl gale sėdintiems keleiviams lieka 221 mm daugiau vietos keliams, o bagažinės talpa šioje konfigūracijoje išlieka 492 litrų. Kai ant galinių sėdynių nėra keleivių, sėdynę galima paslinkti į priekį ir bagažinės talpą padidinti iki 624 litrų, o visiškai nulenkus galines sėdynes – iki 1582 litrų. Bagažinė neturi slenksčio, todėl lengva pasiekti plokščias grindis ir pakrauti stambiausius daiktus. Hibridinė automobilio pavara apima du elektros variklius - 36 kW elektros variklį ir 18 kW aukštos įtampos starterio generatorių. Elektros varikliai derinami su 69 kW (94 AG) 1,6 L 4 cilindrų benzininiu varikliu, montuojamu su išmaniąja daugiarežime pavarų dėže be sankabos ir 1,2 kWh baterija. Pavarų dėžėje yra keturios pavaros benzininiam motorui ir dvi pavaros pagrindiniam elektros varikliui, todėl vidaus degimo variklio ir elektros variklio veikimas derinamas iki 14 skirtingų būdų, kad būtų optimizuotas degalų naudojimo efektyvumas. Automobilis visada užvedamas elektriniu režimu, todėl mieste iki 80 procentų laiko vairuotojas gali važiuoti elektra ir sutaupyti iki 40 procentų degalų palyginti su įprastu benzininiu varikliu. Galios pavara sukurta taip, kad greitkelyje vidaus degimo variklis galėtų tiesiogiai varyti ratus, o elektros varikliai nebūtų naudojami, kaip įprastose hibridinėse sistemose. Tokiu būdu Symbioz optimizuoja degalų sąnaudas bet kokiu režimu, kurios vidutiniškai siekia 4,6 l/100 km.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Modifikacijų: 0
Modifikacijų sąrašas tuščias.
Renault modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Mini TwingoTwingoTwingo
  Maži  ClioClioClioClio
   ZoeZoe
  Kompaktiniai  MeganeMeganeMeganeMegane
  Fluence  
    Megane E-Tech
  Vidutiniai LagunaLagunaLagunaTalisman 
  Dideli SafraneVel SatisLatitude  
  Kupė   Avantime   
  Roadsteriai   Wind  
  Mini krosoveriai    CapturCaptur
    Scenic E-Tech
  Krosoveriai    KadjarAustral
   Arkana
    Rafale
    Symbioz
  Visureigiai   KoleosKoleos
  Pikapai    Alaskan 
  Mini vienatūriai  ScenicScenicScenicScenic 
  Modus  
  Vienatūriai   Grand ScenicGrand ScenicGrand Scenic 
  Dideli vienatūriai EspaceEspaceEspaceEspaceEspace
  Daugiatiksliai  KangooKangooKangoo
  Komerciniai  MasterMasterMaster
  TraficTrafic
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt