Markės
1385 iš 1912
Peugeot 308, (T9) 2013 - 2021
52Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.512% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)Viso įvertinimų: 2
20% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)17% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)17% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.7)19% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.6)8% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)
Ar rekomenduojuTaip 100% Ne 0%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Ženkliai pagerėjusi kokybė
  • Gerai valdomas ir komfortiškas
  • Didelis bagažo skyrius
TRŪKUMAI
  • Išorės dizainas kiek blankus
  • Neintuityvi infosistema
  • Neišsiskiria tarp konkurentų
"Interjeras suteikia kur kas geresnį įspūdį nei konkurentai Opel Astra ar Ford Focus"
Naujasis vardo nepakeitęs Peugeot 308 dėl naujos EMP2 platformos tapo lengviausias tarp savo klasės automobilių – net 140 kilogramų lengvesnis nei ankstesnės versijos modelis. Nepaisant itin kompaktiškų matmenų (jo ilgis yra tik 4,25 metro), 308 bagažo skyrius padidėjo iki 435 litrų. Taigi, tai turėtų būti gerai valdomas, ekonomiškas automobilis. Peugeot 308 dizainą sunku vienareikšmiškai apibūdinti. Iš vienos pusės, naujajame hečbeke nepastebimos tos drąsios linijos, kuriomis garsėjo Peugeot kompanija, iš kitos pusės – atidžiau įsižiūrėjus į detales, pastebimos subtilios, rafinuotos linijos suteikiančios solidumo jausmą. Viduje vairuotoją pasitinka naujas priekinės panelės stilius vadinamas „PEUGEOT i-Cockpit“ – panašus jau matytas mažesniajame Peugeot 208 modelyje. Tai minimalistinis į technologijas orientuotas interjeras, kuriame naudojama itin kokybiška tekstilė ir kitos medžiagos, įtaisytas mažesnis vairas, „Head Up Display“ sistema ir didžiulis 9,7 colio jutiklinis ekranas. Visa tai suteikia kur kas geresnį įspūdį nei konkurentai Opel Astra ar Ford Focus. Tačiau interjeras nepasižymi didele erdve, ypač ant galinių sėdynių, o jei yra sumontuotas panoraminis stogas erdvės gali pritrūkti ir keleivių galvoms. Peugeot 308 komplektuojamas su itin ekonomiškais benzininiais ir HDi dyzeliniais varikliais, kurių CO2 emisijos lygis siekia vos 82 g/km (1,2 e-THP trijų cilindrų benzininiam varikliui su turbina). Kelyje automobilis yra kiek kietokas, ypač jei „apautas“ didesniais ratlankiais ir žemesnio profilio padangomis. Posūkiuose prancūziškas hečbekas nėra labai stabilus ar sportiškas.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Šis automobilis 2014 metais buvo išrinktas Europos metų automobiliu
Filtruoti atsiliepimus:
         
Atsiliepimų: 2
Martynas | 2024-02-19
Peugeot 308SW
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Ekonomiškas variklis
Važiuojant per pūgą kamštyje, nukrenta snaigės ant parkavimo daviklių ir jie pradeda verkti kad tu į kažką tuo atsitrenksi.
2018 metų, 1,6 dyzeliukas, mechanika. rida 165.000. Kaip ir daugumos prancūzų, patogios priekinės sėdynės, nevargina ilgose kelionėse. Labai geras kainos/kokybės santykis. Talpi bagažinė. Ekonomiškas. Ypač ilgose kelionėse. Gal kiek prastoka garso izoliacija. Nusipirkus pilnas aptarnavimas. Diržai, pompa, filtrai, tepalai. 800eur. Kas 7.000 keičiu tepalus tai kartas apie 130 eur. Prie 190.000 užlinko adblue siurblys, keičiasi jis su visu baku. Autoviči pakeitė už 800 eur. Prie 200.000 užlinko katalizatorius. Autoviči pekeitė už 1500 eur. Dabar jau 220,000, ir kolkas keičiu tik tepalus. Važiuoklė paprasta, bet patvari. Dalys pigios. Kaip ir bet kurio kito automobilio. Žiūrėti ar nebuvo stambių kėbulo remontų. Nebijoti didesnės ridos. šios modifikacijos varikliai gana patikimi. Lengviausias to įrodymas - šrotai pilni šitų variklių už juokinga kaina.
Pilnas atsiliepimas...
2020-09-13
Peugeot
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Pigus išlaikyti, gera kaina
Prasta garso aparatūra
Šį automobilį turiu virš pusės metų ir džiaugiuosi savo pasirinkimu kiekvieną dieną. To paties segmento vokiški konkurentai kainuoja maždaug 2k brangiau ir yra geroookai prasčiau komplektuoti. Maniškis su 2 zonų klima, panorama, šaldoma daiktadėže, sportiškom sėdynėm, liečiamu ekranu, start stop, galine kamera, parktronikai abiejose galuose, chromai, ragai ir tt... atraskit kokią škodą su tiek privalumų.. tikriausiai tie škodų pirkėjai džiaugiasi kai galiniai langai būna valdomi elektra...Pradžioje ieškojau benzino 1,2 turbo su automatine dėže, bet į lietuvą tokių neveža.. taigi teko rinktis dyzeli su mechanika. Variklis euro 6 - atnaujintas turintis 300niutonų yra tikrai smagus, kuro ima apie 5l. 100km. Taigi ir ekonomiškas. Kol kad jokių problemų neturėjau, labai gražus dizainas, viduje taip pat visiškai naujas peugeot dizainas "icockpit" su labai smagiu mažu, sportišku vairo ratu. Dauguma funkcijų valdoma centriniame ekrane, keletas svarbesnių iškelta fiziniais mugtukais. Aplamai tai puikus, patikimas, labai praktiškas ir talpus pežiukas
Pilnas atsiliepimas...
 
Peugeot modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Mini   107108 
  Maži 205    
 206207206208208
  Kompaktiniai 306307308308308
  408 408
   301
  Vidutiniai 405406407508508
  Dideli 605607  
  Kupė  406 Coupe407 Coupe  
  RCZ  
  Mini krosoveriai    20082008
  Krosoveriai    3008
    408
  Dideli krosoveriai    4008  
  Visureigiai   4007 5008
  Pikapai    Landtrek
  Mini vienatūriai   1007  
  3008  
  Vienatūriai   5008  
  Dideli vienatūriai  806807  
   Traveller
  Daugiatiksliai  PartnerPartnerPartnerRifter
  Bipper 
  Komerciniai BoxerBoxer  
 ExpertExpertExpert
   Partner
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt