Markės
1378 iš 1911
Peugeot 3008, (T8) 2008 - 2016
57Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas3.88% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)Viso įvertinimų: 7
9% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.5)7% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)6% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)2% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)3% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)
Ar rekomenduojuTaip 86% Ne 14%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Komfortiškas
  • Gera erdvė ant galinių sėdynių
  • Rafinuotas ir patogus automobilis
  • Geri HDi dyzeliniai varikliai
TRŪKUMAI
  • Prasta penkių greičių mechaninė pavarų dėžė
  • Ribotas matomumas atgal
Peugeot 3008 yra vienatūrio, krosoverio ir hečbeko hibridas turintis 5 arba 7 sėdimasias vietas. Skirtingai nei Peugeot 4007 visureigis, kuris buvo pakeistas Mitsubishi Outlander, 3008 modelis buvo konstruojamas savarankiškai tikintis konkuruoti su itin populiariu Nissan Qashqai. Peugeot 3008 yra šiek tiek ilgenis nei Qashqai (4365 mm prieš 4315 mm), turi didesnę bagažinę (512-1604 l prieš 410-1515 l). Šis Peugeot yra komplektuojamas su vienu iš šešių variklių: trijų benzininių (1.6 L/120 AG/160 Nm, 1.6 L/150 AG/240 Nm ir 1.6 L/156 AG/240 Nm), bei trijų dyzelinių (1.6 L/110 AG/240 Nm, 2 L/150 AG/340 Nm ir 2 L/163 AG/340 Nm). Priklausomai nuo motoro automobilis yra komplektuojamas su 5 arba 6 laipsnių mechanine bei 6 laipsnių automatine pavarų dėže.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Peugeot 3008 buvo išrinktas 2010 metų automobiliu Airijoje ir metų automobiliu pagal žurnalą „What Car?“.

Yra gaminama ir hibridinė Peugeot 3008 HYbrid4 versija – tai pirmasis hibridinis automobilis pasaulyje, kuriame elektros variklis suporuotas su dyzeliniu.
Filtruoti atsiliepimus:
         
Atsiliepimų: 7
Stanislovas | 2024-01-27
Pegout 3008 2.0HDI, 110Kw.
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Nebrangus išlaikymas ir gera kokybė.
Gal nepatogu sudėtį arba išimti daiktus iš bagažinės.
Automobilis pirktas prieš jau gerus metus. Rida 143000, tikra ir su tai įrodančiais dokumentais. Pravažiavus 25000 km atlikti tik variklio alyvos, visų filtrų keitimas. Šiam modeliui pagrindinis skirstymo diržas keičiasi tik po 250000 km arba 10 metų. Kadangi jau 10 metukų ( nors rida vos 143000), nerizikavau ir prie 150 tūkstančių pakeičiau visą komplektą. Tiesa dar keičiau stabilizatoriaus traukes ( reikėjo tik vienos pusės, bet kainos tikrai nesikandžioja , pakeičiau abi). Diržų komplektą (padėjo kolega) ir filtrus keičiau pats. Variklio pagrindinis diržas dujų skirstymui ir t.t. keičiasi nesunkiai. Su fap bėdų nėra, ir to AD blue kai reikės papildymas kainuos iki 200 EUR. Važuojasi smagiai, galios užtenka. Na man bagažinė nelabai patogi, palyginus su Opel Zafira B turėtos. Na bet čia juk crosover:), bet bagažinė talpesnė negu Opel Mokos. Prošvaistė pakankama, stabili ir saugiai jautiėsi (ne veltui 5 žvaigždės už saugumą 2010 šis modelis gavo per testą). Šių metų modelį patarčiau pirkti su 2.0 l, nes 1.5 D brolis turėjo...tai kaip ir trūksta galios. Nors 2.0 ir 110 kW , kuro naudoja nedaug, iki 5.7 ltr. vidurkis. Esu patenkintas. Rūdžių neranda dar, visi sparnai, bagažinė, bamperiai plastiko lydinio.
Pilnas atsiliepimas...
2020-09-10
3008 ir 5008 - vieni geriausių auto savo segmente.
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Geras kainos/metų/išvaizdos/privalumų santykis. Pakankamai patikimas ir paprastas auto, pigi eksploatacija. Gera garso izoliacija. Erdvus salonas.
Kieta ir barškanti važiuoklė. Bloga muzikos kokybė. Neturi patikimų benzininių variklių.
Pradėkim nuo to, kad 3008 ir 5008 tai vienas ir tas pats auto, tik 5008 bagažinė šiek tiek ilgesnė, todėl apžvalga bus apie abu. Dizainas - šiuolaikiškas, už tokią kainą sunku rasti labiau naujoviškai atrodančio auto. Kėbulas labai kokybiškas, sakyčiau visiškai nerūdija, aktualu mūsų klimatui. Tačiau neproporcingas aukštis, galas ir slenksčiai labai aukšti, tuo tarpu priekinis bamperis labai žemas, važiuoji kaip su dropu, matyt padaryta geresnei aerodinamikai. Jokio didesnio pravažumo šis modelis tikrai neturi. Benzininiai varikliai nepatikimi, paguglinkit "Prince engine" jei netikit. Dyzeliai 1.6 ok, bet geriau 2.0hdi, ypač jeigu norit automato, nes 1.6 eina su robotu, 2.0 galima rasti su paprastu automatu. Juos galima atskirti pagal pavarų svirtį - automatas turi P režimą, robotas neturi. 2.0hdi yra vienas iš patikimiausių dyzelių netik Peugeot, bet ir tarp visų markių. Valgo nedaug, traukia neblogai, aptarnavimai pigūs. Pavarų dėžės. Pusiau automato (roboto) asmeniškai neteko bandyt, bet visi rekomenduoja nuo jų bėgti. Automatas stovi japoniškas Aisin (Toyota), iš esmės patikimas, net negirdėjęs, kad kažkam būtų visiškai numiręs. Bet važiuoja neidealiai, būna spardosi, būna neperjungia kai reikia, toks jausmas, kad dėžė ir variklis nesuderinti vienas su kitu. Važiuoklė visiška tragedija, didžiausias šio modelio minusas, kieta, nekomfortiška ir labai barška. Nemažai servisų apvažinėjau, netgi TA dar kartą buvau, kad iškratytų - visur meistrai siunčia ant trijų raidžių, sako ko tu nori, pas tave viskas idealu. Pakeičiau praktiškai viską, laimei bent važiuoklė labai paprasta ir dalys pigios, labiausiai sumažėjo barškėjimas pakeitus amortizatorius, kaip po to sužinojau tai jų liga, nors jie visiškai idealūs, amortizuoja kaip nauji, bet barška iš savęs. Taip pat barškėjo originalus domkratas po dugnu, teko išmesti, vistiek supuvo nuo drėgmės, netinkama vieta jam. Galiausiai vistiek liko šioks toks bildėjimas, bet jau nebelindau. Palyginimui Impreza su sportinėm spyruoklėm ir žemo profilio padangom duobes pervažiuoja daug tyliau ir maloniau. Važiuoklė paprasčiausia kokia tik gali būt - prieky McPherson, gale balkis, kaip bulkoj ar senam golfe, kažkam tai pliusas, man tai minusas, nes tada ji negali būti ir komfortiška ir stabili, tik kompromisas, šiuo atveju jis padarytas stabilumui, mašina gerai stovi posūkiuose, turbūt vienas geriausiai valdomų minivenų. Iš nepaprastų dalykų nebent kad galiniai stabdžių diskai keičiami tik kartu su guoliais. Taip pat buvo bėda su pusašiais - kėlė vibracijas prie didesnių greičių. Salonas visai neblogas, nors ir nėra premium klasė, bet ir nėra pigus. Kokybiškos medžiagos, kokybiškai surinktas, niekas nebarška. Išimtis - durų gumos, plyšta netgi prie mažos ridos. Sėdynės patogios, sėdėsiena labiau kaip lengvojo auto nei kaip miniveno. Daug visokių privalumų kaip tokios vertės mašinoje: Head-up, panorama, dviejų zonų klima, USB ir t.t. Erdvės daug tiek prieky tiek gale sėdintiems. Antros eilės sėdynės kiekviena vartosi ir reguliuojasi atskirai. Dar buvo mintis papildomai įsidėti ir trečios eilės sėdynes, bet norint viską padaryti originaliai tektų labai daug ką keisti papildomai, netgi lubas. Labai gera garso izoliacija, teko tą pačią dieną pravažiuoti su juo ir su BMW F01 - BMW važiavo garsiau. Variklio visiškai nesigirdi, keleiviai įsėdę galvoja, kad čia benzinas. Auto gerai tinka kelionėms, galima visą dieną važiuoti autostradomis 160km/h, greičio nesijaučia. Nors prancūzai visada garsėjo geriausia salono ergonomika, bet šiame modelyje atvirkščiai. Puodelių laikiklis tik vienas, nepatogioje vietoje, puodelis remiasi į porankius. Nėra kur pasidėti telefono, mažai daiktadėžių, mažas bardačiokas. Sėdynių šildymo mygtukai įrengti sėdynių kraštuose, nesimato ar jie įjungti ar ne. Radijo ir kruizo mygtukai identiški, nors jie priešingose pusėse, bet pastoviai juos painiojau, per pusantrų metų taip ir nepripratau. Šaldytuvas porankyje niekaip nesireguliuoja ir neišsijungia. Vasarą ok, bet žiemą nervina nuo jo sklindantis šaltis. Daug mitų sklando apie prancūzų elektroniką, kas liečia variklio elektroniką ji patikima, labiau grybauja salono elektronika. Paspaudus kiekvieną salono mygtuką lauki ir nesupranti ar čia tiesiog užlagino ar nedaspaudei mygtuko. Įjungus Head-up jis atsidaro ir užsidaro, tenka įjungti dar kartą. Pats head-up atrodo keistai, galėtų tiesiog padaryti projekciją ant pr. stiklo kaip kituose auto. Kartais sugrybaudavo parktronikai. Radijas ir prikurkė veikia tik įjungus degimą. Palaikius įjungtą degimą ilgesnį laiką įsijungia power saving mode ir viskas išsijungia. Taip kad jeigu sėdi mašinoj kažko lauki ir nori pasikrauti telefoną - turi birbint variklį. Navigacija visiška tragedija, suvedus adresą grybauja, neįmanoma įrašyti naujausių žemėlapių, veda laukais. Garso kokybė paskutinis šlamštas, dar nesu girdėjęs blogesnės, realiai tik žinioms klausyt. Lyginant su artimiausiais konkurentais - Peugeot 807/Citroen C8 pastarieji jau gryni minivenai, sėdėsiena beveik kaip mikroautobuse, daugiau erdvės salone, važiuoklė minkšta, linguoja, garso izoliacija blogesnė, labiau girdisi variklis. Nors tų pačių metų ir kainuoja panašiai - atrodo kaip 15m. senesni nei 3008/5008. Pliusas, kad galima nupirkti su patikimu 2.0 benzinu ir dėti dujas. Iš esmės eksploatacija pigi, dyzelių aptarnavimai pigūs ir jų nedaug reikia. Daugiausia pinigų kišau į važiuoklę, nes nervino barškėjimas ir negalėjau rasti kas, nors galėjau nieko nedaryti ir važinėti taip, važiuoklė buvo gera, praėjo TA. Nuvertėjimas kaip ir visų prancūzų gan didelis, ypač 5008, labai sunku parduoti, visi ieško tik 3008, nes kai žiūri foto visi įsivaizduoja, kad 3008 tai kompatkiškas krosoveris, o 5008 tai didžiulis autobusas, nors realiai tai beveik vienas ir tas pats auto. Žiūrėti abu modelius tiek 3008 tiek 5008, nes didelio skirtumo tarp jų nepajusite, nebent rūpi bagažinės dydis. O kuo daugiau pasirinkimo - tuo lengviau rasti geresnės būklės ir norimos spalvos/kompletacijos auto. Be abejo pasiimti specialistą, kad patikrintų prieš pirkimą. Į ridą nekreipti jokio dėmesio, nes ji labai lengvai atsukama, saugome tik skydelyje, atstovybės neturi bendros duomenų bazės, kad patikrinti ar tikra servisų knygelė.
Pilnas atsiliepimas...
2017-05-17
Peugeot 3008 2012m. 1.6 82kw dyz 6begiu automatas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Dideli soniniai veidrodziai, sedi aukstai
Keista automatine 6-begiu deze, tikras robotas
Puikus miesto ir kelioninis seimos automobilis. Pakankamai vietos salone ir bagazineje. Nors variklis 1.6l bet galios uztenka. Kas nori palakstyti pirkite Porsche. Tik nusipirkus po menesio sugedo 4-tas kuro purkstukas, bet gamintojas pripazino defekta ir pakeite visus 4 vnt. Vieno kuro purkstuko kaina 300eur, vieno kuro purkstuko keitimo kaina Autovici 153eur. Ieskoti tik su maza rida, kad galetumete dziaugtis automobiliu
Pilnas atsiliepimas...
ekspertas | 2017-01-20
Idealus kainos ir kokybes santykis
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
kainos ir kokybes santykis
1.6 benzinas trasoje slabnokas noretusi 2l:)
Labai patogus ir praktiskas labai atitinka kokybes ir kainos santyki, remonatas pigus snaudos normalios. 1.6 paprastas 120bhp benzinas po miesta labai fainas ir jo pilnai uztenka gyvenant lietuvoi superfine galimybe isideti dujas ir vazinet beveik uz dyka:) eksplotacija pigi remontas pigus nuvertejimas toks pats kaip visu masinu. Pirkit tvarkingus nenudrostus su mazais pravaziavimais ir nebus jokiu bedu ir nereikes rasyt kvailu piktu atsiliepimu.
Pilnas atsiliepimas...
Paulius | 2015-11-04
Kainos ir kokybės auksas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Visi įmanomi priedai mašinoje už menką kainą.
Automatinė greičių dėžė visiškas nesusipratimas. 1,6 reiklus variklis.
Visi privalumai kas įmanoma už menką kainą. 1,6 HDI užtektinas bet prastos kokybės, rekomenduoju 2,0 HDI Pirkite tik 2,0 HDI (geresnis ir galios daugiau nei 1,6 HDI) Tik mechaninė greičių dėžė. Niekada nepirkite automatinės(robotroniko) greičių dėžės, nes tai visiškas nesusipratrimas.
Pilnas atsiliepimas...
Erikas | 2015-11-01
Peugeot 3008 1.6 HDI
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Ekonomiškas.
Silpnas variklis, bloga garso izoliacija, žema apačią, kieta važiuoklė, daug plastmasės.
Automobilis nesukelia man geriausių įspūdžių, nes kieta važiuoklė, bei sėdynės, daug plastmasės kaip dauguma Peugeot, mažokai gale vietos, nors padidinto pravažumo,bet apačią nėra tokia aukšta, taipogi bloga garso izoliacija, 6 metų automobilis rūdžių kaip ir nėra. Bet patarčiau labiau pasiimti Toyota Prius ar kitą patikima japoniška vienatūri. Variklis nėra galingas, pritrūksta traukos mieste, bet ekonomiškas. Sunku prieiti prie variklio. Patarimas pirkti gera akumuliatorių. Per 2 metus buvo išėję stabdžių diskas. Atkreipkite dėmesį į variklį, salono įranga bei ar viskas vietoje.
Pilnas atsiliepimas...
Kalke | 2009-10-20
Labai idomus automobilis
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Visi Peugeot pliusai plius geras interjeras
Viri Peugeot minusai
Tai savotiskas universalo, dzipo, vienaturio hibridas. Automobilis atrodo nemazas, taciau jo gabaritai nedideli - kaip bet kokio vidutines klases automobilio, prosvaisa didesne nei kitu, sedima auksciau, todel 3008 labai patogu vairuoti mieste. Automobilis turi tipiska Peugeot veida, jo nesumaisysi su jokiu kitu, nors man sis dizainas ir nelabai graziai ziurisi. Viduje labai kokybiskas salonas, taciau priekyje sedint erdve nesijaucia, galbut del prietaisu skydelio dizaino, arba del aukstos centrines konsoles, taciau vietos panasiai kaip bet kuriame Golf klases automobilyje (tisa gale sedinciu kojom vietos yra daug). Taciau dizainas labai grazus, medziagos kokybiskos ir lygiuojasi i prestizines klases atstovus. Beje galimas variantas su panoraminiu stogu - labai smagus dalykas. Tai zingsnis i prieki Peugeot markei. Pliusas bagazo skyriui, kuris yra tikrai didelis, galines sedynes lengva sulankstyti. Idomios bagazo skyriaus dureles, kurios susidaro is dvieju daliu - jas atidarius galima naudoti kaip pikniko staliuka. Tik va del apatines dalies kiek sunkiau giliai ilysti i bagazine.
Pilnas atsiliepimas...
 
Peugeot modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Mini   107108 
  Maži 205    
 206207206208208
  Kompaktiniai 306307308308308
  408 408
   301
  Vidutiniai 405406407508508
  Dideli 605607  
  Kupė  406 Coupe407 Coupe  
  RCZ  
  Mini krosoveriai    20082008
  Krosoveriai    3008
    408
  Dideli krosoveriai    4008  
  Visureigiai   4007 5008
  Pikapai    Landtrek
  Mini vienatūriai   1007  
  3008  
  Vienatūriai   5008  
  Dideli vienatūriai  806807  
   Traveller
  Daugiatiksliai  PartnerPartnerPartnerRifter
  Bipper 
  Komerciniai BoxerBoxer  
 ExpertExpertExpert
   Partner
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt