Markės
1247 iš 1912
Nissan 200 SX, (S13) 1988 - 1993
55Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.03% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)Viso įvertinimų: 5
1% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)15% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)4% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)8% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.4)13% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)
Ar rekomenduojuTaip 100% Ne 0%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
Nissan 180SX/200SX/240SX arba S13 arba Silvia - daug pavadinimų turi šis automobilis. Silvia vardas buvo naudojamas JDM rinkoje. S13 buvo nepaprastai populiarus Japonijoje, taip pat ir Europoje. Automobilis turėjo atverčiamus žibintus kas buvo labai madinga tuo metu. Buvo gaminamas ir kabrioletas, tačiau jis nebuvo populiarus, galbūt dėl aukštos kainos, didesnio svorio ir prastesnio kėbulo standumo bei valdymo savybių. S13 buvo vienas iš pirmųjų Nissan naudojantis daugiasvirtę galinę pakabą, jis taip pat pirmą kartą Nissan modeliuose turėjo visų keturių vairuojamų ratų sistemą žinomą kaip HICAS-II. S13 buvo žinomas dėl aštraus valdymo savybių - iš dalies dėka galinės daugiasvirtės pakabos ir palyginti nedidelio svorio, tačiau buvo kritikuojamas dėl neitin didelės galios. Nissan KA24E variklis buvo patikimas, tačiau tai buvo sunkus geležinis blokas, o atiduodama galia salyginai nedidelė. Visgi daug vairuotojų automobilį mėgo, didino variklio galią, todėl neretai jį buvo galima pamatyti „drift“ varžybose.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
S13 buvo vienas iš pirmųjų Nissan naudojantis daugiasvirtę galinę pakabą, jis taip pat pirmą kartą Nissan modeliuose turėjo visų keturių vairuojamų ratų sistemą žinomą kaip HICAS-II.

S13 buvo itin populiarus įvairių šalių „drift“ varžybose:





Filtruoti atsiliepimus:
         
Atsiliepimų: 5
JJ | 2012-10-12
Veltui nuvertintas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Dinamika, Išvaizda, RWD, apskritai vieni pliusai, neskaitan vieno minuso :-)
Rūdys ryja ploną skardą
Automobilį pirkau iš vokiško tinklapio, žodžiu katiną maiše, aišku buvo gan puikiai papuvęs, viską sutvarkius prasidėjo jo kasdieninė eksploatacija. Šiaip automobilis bomba - atrodo puikiai, važiuoja dar puikiau. Didžiausia šio automobilio bėda - rūdys, na gal tik man taip pasitaikė, bet kas pora metų reikia užvyrinti visą eilę skylių. Iš tikrųjų automobilis svajonė, nors ir teko jį parduoti, nes atsibodo varinėt pas vyrintoją, bet ateityje būtinai įsigysiu dar kartą S13'uką, tik gero stovio ir prižiūrėsiu, nes to šis automobilis vertas tikrai labiau nei 90% kitų. Apskritai, kas pavažinės šiuo automobiliu supras, kodėl po tokio auto niekada negalės atsisėsti į priekiu varomą liaudies vežimą. Variklis labai veltui nuvertinamas, kaip ypač nepatikimas, nežinau, gal čia tik man taip pasitaikė, bet praktiškai vienintelė dalis prieš parduodant, kuri veikė puikiai, tai variklis. Originali turbina pas mane sugedo gan greitai, dėl labai kvailos priežasties - į sparnuotę įlindo dratas, kuris turėtų neleisti guminiam vamzdžiui susiploti, su sena turbina tepalus valgė, bet ne rijo, pakeitus į gero stovio turbiną būdavo, kad per tepalų keitimo intervalą (5000km) netekdavo nei lašo dapilti. Benzino valgo normaliai, grubiai nuo 7,5 (80-85kmh trasoje pakišus po gazo pedalu plytą) iki 17 (važinėjant dugnais, nors manau tikrais dugnais važinėjant ir 20 paprašys). didelių remontų neturėjau, tiesiog profilaktiškai pakeisti indėklai, karts nuo karto supūna ir nulūžta priekinio stabilizatoriaus traukutė, jų kaina juokinga. Naudotos dalys palyginus su tokiais prabangumo etalonais, kaip Audi bulka iš vis nemokamos, matyt labai daug jų pridaužyta arba visi smarkiai tiuninguoja ir lieka daug lyšnų dalių. Žodžiu eksploatacijos kaina tikrai nedidelė neskaitant kiek didesnių, nei eilinio dyzelinio grabo (Golfas, Passatas) degalų kainos. Jei pavyks rasti nesupuvusią, ko greičiausiai nepavyks, tai nuvertėjimo nebus, greičiau netgi parduosite brangiau. Prikit, kol dar jų yra ir vyrinkit :-)
Pilnas atsiliepimas...
Petras | 2011-05-22
Nissan 200SX rS13
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Valdymas, dinamika, isvaizda.
garso izoliacija, galiniai varomieji ratai ziema, silpna antikorozine danga.
Automobilis labai dailiu ir aptakiu kebulo formu. Labai dinamiskas ir gerai valdomas. Tikras spotinio automobilio etalonas, del teisingos variklio padeties ir galiniu varomuju ratu. Tinkamas tiek driftui tiek ziedui tiek dragui, o asmeniskai naudojau kaip daily car. Gan nesunkiai ir nebrangiai keliama variklio galia. Prasta garso izoliacija ir labai mazai vietos ant galines sedynes (bet kam tai rupi? :) ), nepatogus isedimas ir islipimas is automobilio del zemos sedesenos todel naudoti kasdien nera labai patogus, bet kaip automobilis pramogai nepakeiciamas. Kadangi manieji SX'ai buvo europiniai tai juose buvo sumontuotas CA18DET variklis. Daugelio keikiamas kaip nepatikimas ir labai lepus, bet man matyt pasiseke nusipirkti neuzdroztus, pats tai pat priziurejau, pyliau tik sintetine alyva (gerai alyvai jie tikrai reiklus ypac vazinejant smagiai), keiciau kaip priklauso kas 5000km ir jokiu problemu su varikliais neturejau. Tiesa viena turbina teko restauruoti, del aseles klibejimo ir alyvos prasisunkimo, bet tai laikau einamuoju remontu nes automobilis jau buvo 17 metu, o trubina dirbdama turi atlaikyti didelius kruvius, todel nenuostabu, kad ji susidevejo. Turbinos restauracijos kainos nuo 600 iki 1400lt priklausomai koks gedimas. Apart turbinos remonto daugiau didesniu gedimu neapturejau todel galiu teigti, kad SX'o islaikymas nera labai brangus. Stabdziu diskus ir kaladeles galima nusipirkti uz tikrai prieinama kaina, dirzu keitimas taip pat nekainuoja daug. Galbut pamineciau zvakes kaip brangesni pirkini, nes vienetas kainuoja apie 50lt. Su vaziuokle dideliu problemu neturejau, pakeiciau pora sailentbloku kurie man atsiejo 100 litu. Kaikurias kartais gendancias dalis galima gan nebrangiai nusipirkti lauzyne. Kaip pvz. starteris 50lt, el. lango pakelejo varikliukas 30lt ir t.t. Labai gerai apziureti kebulo bukle, nes tai silpnoji sio automobilio vieta. Patikrinti turbinos bukle, nes jos remontas arba pakeitimas nauja gali kainuoti brangiai. Jei yra galimybe pasimatuoti variklio kompresija, pasiklausyti ar nera pasaliniu garsu, patikrinti vakuumo/slegio sistemos sandaruma. Darant bandomaji vaziavima pravaziuoti reikia agresyviai greitai perjungiant pavaras, nes daznai del nelengvo siu atomobiliu gyvenimo buna sudile 1, 2 ir trecios pavaru sinchronizatoriai. Stebeti kaip uzsipucia turbina. Standartine T25 uzsipucia ties 3000rpm. Sekmes perkant ir malonaus naudojimo nusipirkus ;)
Pilnas atsiliepimas...
Nesvarbu | 2010-06-17
ZAJABYS DRIFT CARAS ! :D
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Gerai stato skersa !
senas, bet geras !
Grazus, o ir tuningas gerai limpa Geras neveltui Andriuxa isimete i savo bmw e30 bbz :D
Pilnas atsiliepimas...
Edgaras | 2007-04-28
Nissan 200SX
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Waziuoja smagiai. tik ryja lb daug nes daug priburta visokiu nesamoniu realus a/j ~190. 1.8 Turbo Zvakes platinines kajna 240lt gawau uz 100lt. kuro filtras kaina 20lt gavau uz 9lt.
Pilnas atsiliepimas...
Dainius | 2005-12-08
Nissan 200sx
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Kas nelabai taupo benzina, tiems idelus automobilis. 1.8 turbo Restauravau turbina.
Pilnas atsiliepimas...
 
Nissan modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Mini   Pixo  
  Maži MicraMicraMicraMicra 
   NoteNote
  Kompaktiniai SunnyAlmeraAlmeraTiidaPulsar  
  SentraSentraSentra
  LeafLeaf
  Vidutiniai PrimeraPrimeraPrimera   
  AltimaAltimaAltimaAltima
  Dideli  MaximaMaximaMaximaMaxima 
  Kupė 200 SX200 SX   
100 NX    
  Mini krosoveriai   JukeJuke
  Krosoveriai   X-TrailX-TrailX-TrailX-Trail
  QashqaiQashqaiQashqai
    Ariya
  Visureigiai Terrano   
 PathfinderPathfinderPathfinderPathfinder
  MuranoMuranoMurano
  Dideli visureigiai  PatrolPatrol
  Pikapai   NavaraNavara
  Mini vienatūriai  Almera Tino   
  CubeCube  
  Note  
  Vienatūriai   QuestQuest  
  Sportiniai SkylineSkyline GT-R
300 ZX  350Z370Z 
    Z
  Daugiatiksliai     Townstar
  Komerciniai   NV200
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt