Markės
176 iš 1646
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Iššaukiantis dizainas
  • Dinamiški varikliai
  • kokybiškas interjeras
TRŪKUMAI
  • Iššaukiantis dizainas
  • Konservatyvus interjero dizainas
  • Daug netikrų dalykų - netikros grotelės, netikras difuzorius, netikras variklio garsas
"Iš esmės mažasis BMW itin panašus į savo didįjį BMW 8 serijos brolį – tiek glotniais priekiniais žibintais, tiek ištęstais galiniais žibintais, galinio bamperio forma ir jame įmontuotomis netikromis grotelėmis ir netikru difuzoriumi, net durelių rankenomis"
Štai ir naujasis ketvirtos serijos BMW. Šį kartą BMW dizaineriai nusprendė sportiškai BMW linijai suteikti išskirtines dizaino sąvybes – automobilis yra itin panašus į koncepcinį modelį ir stipriai skiriasi nuo jam giminingo 3 serijos BMW, bent jau prekine dalimi. Svarbiausias dizaino akcentas yra didžiulės radiatoriaus grotelės kaip ir koncepciniame modelyje. Jos tokios didelės, kad didesnių jau negali būti (ar gali?). Nuo šiol jos galės tik mažėti – kogero taip ir bus, nes atėjo elektromobilių era, kur radiatorius išviso praranda prasmę, o su prasme ateis ir mada. Naujas ketvirtukas išsiskiria itin nuožulnia stogo linja, kuri primena 8 serijos BMW. Iš esmės mažasis BMW itin panašus į savo didįjį brolį – tiek glotniais priekiniais žibintais, tiek ištęstais galiniais žibintais, taip pat galinio bamperio forma ir jame įmontuotomis netikromis grotelėmis ir netikru difuzoriumi ir net durelių rankenomis. Tad dizaino prasme šis automobilis nėra toks netikėtas kaip gali pasirodyti. Viduje nėra tokių „kontraversijų“ kaip išorėje – čia matome tokį patį kaip trečios serijos BMW gana konservatyvų prietaisų skydelį. Į vairuotoją orientuota iš kokybiškų medžiagų pagaminta priekinė panelė turi logiškai išdėstytus ir lengvai suprantamus valdiklius. Prietaisų skydelis jau nebeturi tradicinių apvalių BMW ciferblatų, vietoje jų matome panašius į Peugeot naudojamą konfigūraciją kur apsukų rodyklė juda į priešingą pusę – reikės šiek tiek laiko priprasti. Tai padaryta norint tarp abiejų pagrindinių ciferblatų patalpinti navigacijos rodmenis. BMW infosistemą galima valdyti įvairiausiai – sukiojant arba liečiant ratuką esantį centrinėje konsolėje, per lietimui jautrų ekraną, taip pat balsu ir gestais. Automobilio važiuoklė yra 23 mm platesnė, 57 mm žemesnė ir turi kiek žemesnį svorio centrą nei trečios serijos BMW. Po variklio dangčiu slepiasi standartinių litražų varikliai – 2 litrų keturių cilindrų arba 3 litrų šešių cilindrų benzininiai turbo varikliai, kurių galia siekia nuo 184 iki 374 AG. Taip pat 2 litrų keturių cilindrų arba 3 litrų šešių cilindrų dyzeliniai varikliai. Visi varikliai derinami tik su automatinėmis 8 pavarų dėžėmis. Galingiausia versija M440i generuoja 500 Nm sukimo momentą ir leidžia įsibėgėti iki 100 km/h per vos 4,5 sekundės. O juk tai yra Porsche ir Ferrari teritorija.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
VIN patikra - sužinokite automobilio istoriją
Modifikacijų: 0
Modifikacijų sąrašas tuščias.
BMW modelių gama
Klasė 1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
890123456789012345678901234567890
  Maži     i3
  Kompaktiniai    1 klasė1 klasė1 klasė
   1 klasės M CoupeM135iM135i
    2 klasės Coupe
    M2
    2 klasė Gran Coupe
  Vidutiniai 3 klasė3 klasė3 klasė3 klasė3 klasė3 klasė
  M3M3M3M3
    4 klasė4 klasė
    3 klasė Gran Turismo
    4 klasė Gran Coupe
  Dideli 5 klasė5 klasė5 klasė5 klasė5 klasė
  M5M5M5M5
   5 klasė Gran Turismo  
    6 klasė Gran Turismo
  Reprezentaciniai   7 klasė7 klasė7 klasė7 klasė
  Kupė  8 klasė  8 klasė
   6 klasė6 klasė
   M6 M6
    M8
  Keturduriai kupė     6 klasė Gran Coupe
    M6 Gran Coupe
    8 klasė Gran Coupe
  Roadsteriai   Z3Z4Z4 Z4
  Z3M Z4M   
  Mini krosoveriai    X1X1
    X2
  Krosoveriai    X3X3X3
    X4X4
    M40i
  Dideli krosoveriai    X6X6X6
   X6MX6MX6M
  Visureigiai   X5X5X5X5
   X5MX5MX5M
  Dideli visureigiai     X7
  Mini vienatūriai     2 klasės Active Tourer
  Vienatūriai     2 klasės Gran Tourer
  Sportiniai   Z8   
  Supercar     i8
  890123456789012345678901234567890
1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Automobilio pirkimo pardavimo sutartis

Taršos mokesčio lentelė

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Įdomiausi automobiliai

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti virš 4000 skelbimų, virš 6900 atsiliepimų apie automobilius bei virš 1600 automobilių anketų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2020

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk CVkodas.lt