Markės


Straipsniai

Atgal į straipsnių sąrašą Atgal į straipsnių sąrašą
2019-09-09
„Volkswagen“ pristatė naują logotipą ir vizualinį identitetą



„Naujojo Volkswagen“ paslapties šydas nukrito: Frankfurto Tarptautinės automobilių parodos išvakarėse „Volkswagen“ pristatė savo naująjį logotipą ir prekės ženklą. Pasaulinė premjera, kurios metu buvo pristatytas ir elektromobilis ID.3, žymi naujos „Volkswagen“ eros pradžią. „Volkswagen“ ateitis – elektrinė, nuolat prisijungusi ir su neutraliu anglies emisijų balansu. Naujasis kompanijos prekės ženklas – tai modernesnė ir autentiškesnė 360° patirtis, o šie „Volkswagen“ pokyčiai yra bene didžiausio masto prekės ženklo keitimo kampanija pasaulyje, kurią numatoma užbaigti iki 2020 m. vidurio.

„Naujasis prekės ženklo dizainas žymi naujos „Volkswagen“ eros pradžią, – teigė „Volkswagen“ valdybos narys pardavimams ir rinkodarai Jurgenas Stackmannas. – Kurdamas naują turinį ir produktus, prekės ženklas patiria fundamentalius pokyčius ir į ateitį žengia su neutraliu emisijų balansu. Atėjo metas užtikrinti, kad mūsų naują požiūrį pamatytų visas pasaulis.“ „Naujasis Volkswagen“ atsispindės automobiliuose, jų dizaine, klientų aptarnavime ir visoje prekės ženklo komunikacijoje. Naujasis prekės ženklas apims tiek keleivines „Volkswagen Passenger Cars“, tiek komercines „Volkswagen Commercial Vehicles“ transporto priemones.

Tarptautinis naujojo prekės ženklo pristatymas prasidėjo Frankfurto Tarptautinėje automobilių parodoje. Iškart po „Volkswagen Group“ renginio, logotipas sužibo ir ant kompanijos būstinės Volfsburge. Toliau pokyčiai tęsis visame pasaulyje, didžiausią dėmesį skiriant kaštų ir išteklių optimizavimui. Pirmosios atstovybės bus naujai apipavidalintos Europoje, vėliau, spalio mėnesį, ir Kinijoje. Šiaurės Amerikoje ir likusiame pasaulyje pokyčiai užtruks pusantrų metų. Vietos atstovų internetinės svetainės bus atnaujintos iki rugsėjo pabaigos. Šis prekės ženklo atnaujinimas bus vienas didžiausių tokio pobūdžio projektų pasaulyje – iš viso 171 rinkoje, 10 tūkst. atstovybių bus pakeista per 70 tūkst. logotipų.



Naujasis logotipas taps kompanijos simboliu ir registruotu prekės ženklu. Jis yra modernesnis, aiškesnis ir paprastesnis. Logotipas buvo supaprastintas iki esminių elementų, naujasis dizainas tapo plokščias, dviejų dimensijų. Tai leis jį naudoti lanksčiau, jis bus geriau pritaikytas skaitmeniniams kanalams. Iki šiol logotipas buvo baltas ir mėlynas, dabar pasirinktas naujas mėlynos spalvos atspalvis, kuris suteiks daugiau spalvinių kombinacijų, o skaitmeniniuose kanaluose jis turės judantį rėmelį.

Vietoje šūkio, „Volkswagen“ pirmą kartą turės garsinį logotipą, kuris šį gamintoją padės akustiškai atskirti tiek automobiliuose, tiek komunikacijoje. Naujasis identitetas gerokai skirsis nuo naudojamo šiandien – jis bus drąsesnis ir spalvingesnis, visas dėmesys atiteks žmonėms. „Volkswagen“ nebeskirs tiek dėmesio automobilių fotografijų tobulinimui, vietoje to bus siekiama perteikti realistiškas situacijas, kuriose klientai galės atpažinti save, susitapatinti.

Tiek automobiliuose, tiek komunikacijoje ypatingas dėmesys bus skiriamas šviesai: „Volkswagen“ logotipas bus apšviestas tiek atstovybėse, tiek prekybos vietose, o taip pat ir pačiuose automobiliuose. Jau keletą dešimtmečių „Volkswagen“ savo reklamose naudojo vyro balsą, tačiau nuo šiol beveik visose rinkose prekės ženklas prabils šiltu, maloniu ir pasitikinčiu moters balsu. Strateginius pamatus šiems pokyčiams paklojo bendra „Volkswagen“ dizaino ir rinkodaros komanda. Į naujojo vizualinio identiteto kūrimą devynis mėnesius buvo įtraukti visi departamentai, šį projektą įgyvendino 19 vidinių komandų ir 17 samdomų agentūrų.
Susiję straipsniai
Atnaujintas „Audi A5“: dar sportiškesnis ir efektingesnis  
Pikapų evoliucija: kodėl darbiniai arkliai tapo kasdieniais palydova  
„Discovery“ skuba į pagalbą: „Land Rover“ sukūrė laboratoriją ant ra  
Naujasis „BMW“ elektromobilis pataikė į pirkėjų poreikius?   
Nauja „Mercedes-Benz“ „Marco Polo“ gama keičia suvokimą apie prabang  
Naujas „Renault Mégane R.S. Trophy-R“: išskirtinių duomenų sportinis  
„Shooting Brake“ – automobilių segmentas, kuriame dera dvi priešingo  
Galingas ir elegantiškas: „Audi Q3 Sportback“  
Nauja elektrinio SUV versija: „Audi e-tron 50 quattro”  
Kas čia, vėl 2008-ieji?! „Mazda“ Niurburgringe testuoja porą RX-8 au  
„Mercedes-AMG“ sukūrė galingiausią 4 cilindrų variklį pasaulyje – 42  
„Tesla“darbuotojai prisipažino: naudojame izoliacinę juostą norėdami  
Tyrimas atskleidė, kaip prabangūs automobiliai pasiekia Šiaurės Korė  
Po 60 metų istorijos į kelius išrieda pirmasis elektrinis „MINI“  
Subalansuotas: naujasis „Ford Focus ST“ išplėtė „karštojo hečbeko“ s  
Hibridinių automobilių gidas: kuo skiriasi „mild“ nuo „plug-in“?  
„Tesla“ sumušė rekordą – tokių rezultatų nesitikėjo net Volstryto fi  
Tik lenktynių trasai skirtas „Ford GT Mk II“ kainuos daugiau nei mil  
Kia XCeed: miesto krosoveris derina visureigio praktiškumą su hečbek  
Pakylėtas į naują lygį: atnaujintas „Audi Q7”  
VIDEO