Markės


Straipsniai

Atgal į straipsnių sąrašą Atgal į straipsnių sąrašą
2019-07-30
„Volkswagen“: „Mes elektromobilius gaminsime milijonams, o ne skirtus milijonieriams“


„Volkswagen“ dabartinę Cvikau gamyklą transformuoja iš pagrindų. Iš 100 proc. gaminančią įprastais degalais varomus automobilius, gamykla gamins vien elektromobilius. Ji ruošiame šiais metais prasidėsiančiai „ID.3“ elektromobilių gamybai ir „VW“ skelbia, kad per metus sugebės šioje gamykloje pagaminti 330 000 elektromobilių.
 
Per pastaruosius keletą metų mes vis girdėjo apie „VW“ įvairius planus elektromobilių sektoriuje, tačiau vis pasigesdavome rimtesnių veiksmų. Panašu, jog tai keičiasi.
 
„VW“ tampa pirmuoju senosios kartos automobilių gamintoju, kuris savo įprastų automobilių gamyklą transformuoja į elektromobilius gaminančią gamyklą.
 
Šiuo metu Cvikau gamykloje gaminamos kelios „VW Golf“ versijos bei „Bentley Bentayga“ ir „Lamborghini Urus“ automobilių kėbulai.
 
Per metus gamykloje pagaminama 250 000 automobilių ir dirba 8000 darbuotojų. Dabar Cvikau gamykla pasikeis. „VW“ išplatino pranešimą spaudai apie šios gamyklos pokyčius:
 
„Volkswagen siekia sukurti patrauklų ir prieinamą elektromobilį kiekvienam. Elektromobilį milijonams, o ne [skirtą] milijonieriams. Norėdami tą padaryti, šiuo metu transformuojame Cvikau gamyklą į didžiausią, efektyviausią ir ekologiškiausią [elektromobilių] gamyklą Europoje.“ 
 
Cvikau bus pirmoji „VW“ elektromobilių gamykla. Kompanija taip pat paskelbė apie dar dvi transformuojamas gamyklas, įskaitant vieną jų JAV.
 
„VW“ kiek anksčiau skelbė, kad jų tikslas yra iki 2020-ųjų pasiekti 100 000 elektromobilių per metus gamybos apimtis. Dabar skelbiama, kad „ID.3“ gamyba prasidės šių metų pabaigoje ir 2021-aisiais gamybos apimtys pasieks 330 000 elektromobilių per metus:
 
„2019-ųjų pabaigoje pilnai elektriniai ID. modeliai jau riedės nuo Cvikau gamyklos linijų ir pradėsime su ID.3. Paskutiniame gamyklos transformacijos etape, nuo 2021-ųjų ir toliau, per metus pagaminsime 330 000 elektromobilių.
 
Gamyklos darbuotojai gamins šešis skirtingus modelius su šiais prekių ženklais: Volkswagen, Audi ir Seat. Volkswagen Group į Cvikau gamyklą iš viso investuoja 1,2 mldr. eurų.“


„Volkswagen“ E-mobilumo valdybos narys Thomas‘as Ulbricha‘s sėdi kompanijos sukurtoje MEB platformoje 
©„Volkswagen“
 

„Volkswagen“ Cvikau gamykloje diegia robotus ir į šią gamyklą jau investavo 1,2 mlrd. eurų 
©„Volkswagen“

„VW“ teigia, kad didelė dalis gamyklos jau yra pritaikyta gaminti elektromobiliams ir jie gamybos linijomis pradės riedėti rugpjūčio mėn:
 
„[Cvikau gamyklos] transformacija pradėta 2018-ųjų vasarą ir viskas prasidėjo nuo gamybos linijų modernizavimo. Po [suplanuoto] vasaros įrenginių išjungimo, pirmoji iš dviejų surinkimo linijų, skirtų ID. automobiliams, startuos rugpjūčio mėn.“
 
Antroji gamybos linija bus pilnai parengta darbui iki šių metų pabaigos. Be elektromobilių gamybos, „VW“ taip pat siekia, kad šių automobilių gamyba atitiktų „nulinės CO2 emisijos planą“. Vokietijos automobilių gamintojas siekia, kad modernizuota gamykla būtų „neutrali CO2“.
 
Tikrai norisi sušukti: „Na pagaliau“. Ilgai reikėjo laukti, bet pagaliau sulaukėme rimtų „VW“ veiksmų. 330 000 elektromobilių per metus ir tik vienoje gamykloje - labai geri skaičiai. O kai „VW“ baigs transformuoti kitas savo gamyklas ir prasidės elektromobilių gamyba Kinijoje statomoje elektromobilių gamykloje, šie skaičiai gali šoktelėti dramatiškai.
 
technologijos.lt
Susiję straipsniai
Pikapų evoliucija: kodėl darbiniai arkliai tapo kasdieniais palydova  
„Discovery“ skuba į pagalbą: „Land Rover“ sukūrė laboratoriją ant ra  
Naujasis „BMW“ elektromobilis pataikė į pirkėjų poreikius?   
Nauja „Mercedes-Benz“ „Marco Polo“ gama keičia suvokimą apie prabang  
Naujas „Renault Mégane R.S. Trophy-R“: išskirtinių duomenų sportinis  
„Shooting Brake“ – automobilių segmentas, kuriame dera dvi priešingo  
Galingas ir elegantiškas: „Audi Q3 Sportback“  
Nauja elektrinio SUV versija: „Audi e-tron 50 quattro”  
Kas čia, vėl 2008-ieji?! „Mazda“ Niurburgringe testuoja porą RX-8 au  
„Mercedes-AMG“ sukūrė galingiausią 4 cilindrų variklį pasaulyje – 42  
„Tesla“darbuotojai prisipažino: naudojame izoliacinę juostą norėdami  
Tyrimas atskleidė, kaip prabangūs automobiliai pasiekia Šiaurės Korė  
Po 60 metų istorijos į kelius išrieda pirmasis elektrinis „MINI“  
Subalansuotas: naujasis „Ford Focus ST“ išplėtė „karštojo hečbeko“ s  
Hibridinių automobilių gidas: kuo skiriasi „mild“ nuo „plug-in“?  
„Tesla“ sumušė rekordą – tokių rezultatų nesitikėjo net Volstryto fi  
Tik lenktynių trasai skirtas „Ford GT Mk II“ kainuos daugiau nei mil  
Kia XCeed: miesto krosoveris derina visureigio praktiškumą su hečbek  
Pakylėtas į naują lygį: atnaujintas „Audi Q7”  
Tesla greitai turės elektromobilį, kuris vienu įkrovimu nuvažiuos 64  
VIDEO