Markės


Straipsniai

Atgal į straipsnių sąrašą Atgal į straipsnių sąrašą
2019-03-11
Vladimiro Putino limuzinas Ženevoje: rusai tiesiog eina iš proto ir vadina amžiaus premjera

Vladimiro Putino limuzinas Ženevoje: rusai tiesiog eina iš proto ir vadina amžiaus premjera
Įprastai didžiosiose parodose Rusijos gamintojai arba nedalyvauja, arba negali pateikti publikai nieko išskirtinio, todėl lieka nepastebėti.
 
Visgi 89-ojoje Ženevos automobilių parodoje viskas buvo kiek kitaip – prabangūs rusiški „Aurus“ limuzinai su pasididžiavimu pristatyti visai Europai.
 
Tačiau labiausiai naujosios „Aurus“ markės debiutu Ženevoje buvo sužavėti patys rusai. Socialiniuose tinkluose jie dalinosi automobilių nuotraukomis su pasididžiavimo kupinais komentarais. 
 
„Tai jums ne „tiuningo“ komplektas ir netgi ne nauja „Lada“, o rimtas naujas automobilis“, – skelbė vienas rusų internautas, o likusieji buvo linkę jam pritarti.
 
Apskritai, tai buvo vos trečias kartas, kai šie modeliai oficialiai rodyti publikai.
 
Pirmą kartą naujasis limuzinas buvo panaudotas 2018 metų gegužės 7 dieną vykusios prezidento Vladimiro Putino inauguracijos metu.
 

 
Maskvos automobilių parodoje „Aurus“ debiutavo kiek vėliau – praėjusių metų rugpūtį. Tačiau susižavėję „Aurus“ gerbėjai nepastebėjo vieno dalyko – europiečių šis limuzinas pernelyg nesudomino.
 
Vadina amžiaus premjera

Rusų žurnalistai pabrėžia, kad Ženevoje įvykęs naujojo modelio pristatymas jiems yra pirmas tokios svarbos debiutas prestižiniame renginyje per visą XXI amžių. 
 
„Aurus“ stendas atrodė ganėtinai kukliai: jame stovėjo vos du skirtingi „Senat“ modeliai – S600 sedanas ir L700 ilgesnės bazės limuzinas. 
 
Prezidentinį rusišką limuziną apžiūrinėjančių smalsuolių netrūko, bet išskirtinio dėmesio tarp visų parodoje pademonstruotų automobilių jie nesulaukė. Apie jo pasirodymą pranešė vos keli leidiniai, o daugiausiai susidomėjimo automobilis sukėlė tarp pačių rusų.
 
Tačiau „Aurus“ neskebia ambicijų imti pardavinėti savo automobilius ir už Rusijos ribų.

 
Skelbiama, kad prabangiems modeliams užsakymų kompanija turi artimiausiems dviem metams. Tai reiškia, kad užsisakę automobilį dabar pirkėjai jį gaus ne anksčiau kaip 2021-aisiais. 
 
Tiesa, tai nestebina turint omenyje ypač kuklius gamybos pajėgumus. 2019-aisiais planuojama pagaminti tik apie 120 „Aurus“ automobilių, iš kurių pusė jau užsakyta Rusijos vadovybės apsaugos tarnybos,  o kitamet planuojama pastatyti jų gamyklą Tartastane ir padidinti gamybą iki 5000 automobilių per metus.
 
Pirkėjai pasiryžę laukti

„Aurus“ atstovai pripažįsta, kad kol kas visi jų klientai – išskirtinai rusai. 
 
Serijinė automobilių gamyba dar nepradėta, tačiau vietiniai pirkėjai pasiryžę laukti ir mokėti 10 mln. rublių (134 tūkst. eurų).
 
Gamintojas žada, kad modelių gama artimiausiu metu prasiplės – ją papildys mikroautobusas „Arsenal“ ir visureigis „Komendant“. 
 
Visi automobiliai bus konstruojami ant tos pačios modulinės platformos, kurioje montuojamas 4,4 litro darbinio tūrio V8 tipo variklis išvystantis maksimalią 600 AG galią.
 
Masė – lyg sunkvežimio

Trauka per 9 laipsnių automatinę transmisiją perduodama visiems keturiems ratams. 
 
Eksploatacijai paruoštas „Senat S600“ sedanas sveria 2740 kilogramų, todėl net su įspūdinga galia įsibėgėjimas nuo 0 iki 100 km/val. trunka 6 sekundes, o maksimalus išvystomas greitis – 250 km/val. 
 
Gamintojo skelbiamos vidutinės degalų sąnaudos užmiestyje – 15 l/100 km.

technologijos.lt
Susiję straipsniai
Volkswagen Golf 50mečio proga – įspūdinga 3000 km kelionė į Vokietiją ir atgal istoriniu automobiliu Volkswagen Golf 50mečio proga – įspūdinga 3000 km kelionė į Vokietij 
Kelioninis „Mercedes-Benz Marco Polo“ švenčia savo 40-ąjį jubiliejų Kelioninis „Mercedes-Benz Marco Polo“ švenčia savo 40-ąjį jubiliejų  
Ar tikrai žinote apie visas savo automobilio saugumo sistemas? Ar tikrai žinote apie visas savo automobilio saugumo sistemas? 
Pamatykite, kaip Lietuva atrodo „Hondos“ reklamoje: klipą matys žiūrovai visoje Europoje Pamatykite, kaip Lietuva atrodo „Hondos“ reklamoje: klipą matys žiūr 
Sukibimas ar slydimas? Žiedo meistras ir „drifteris“ apsikeitė automobiliais Sukibimas ar slydimas? Žiedo meistras ir „drifteris“ apsikeitė autom 
Iš pirmo žvilgsnio ralio automobilis ir standartinis – visiškai skirtingi. Bet ar tikrai? Iš pirmo žvilgsnio ralio automobilis ir standartinis – visiškai skir 
Ar sedanai ir hečbekai visam grimzta į užmarštį ir kodėl SUV – naujasis karalius? Ar sedanai ir hečbekai visam grimzta į užmarštį ir kodėl SUV – nauja 
Kodėl superautomobiliai lemia sėkmę tik retam automobilių gamintojui? Kodėl superautomobiliai lemia sėkmę tik retam automobilių gamintojui 
Naujasis „Renault Austral“: kokybė nuo A iki L Naujasis „Renault Austral“: kokybė nuo A iki L 
Atsisėskite ant kėdės: paskaičiavo, kiek kainuoja išlaikyti hiperautomobilį „Bugatti Chiron“ Atsisėskite ant kėdės: paskaičiavo, kiek kainuoja išlaikyti hiperaut 
Los Andželo automobilių parodoje „Porsche” išsiskyrė riboto leidimo „911 Dakar” modeliu Los Andželo automobilių parodoje „Porsche” išsiskyrė riboto leidimo  
Penkios su puse paros: kodėl tiek užtrunka pagaminti vieną ypatingą automobilį? Penkios su puse paros: kodėl tiek užtrunka pagaminti vieną ypatingą  
Nufilmuota, kaip „Tesla Model S“ vairuotojas tiesiog užmigo prie vairo Nufilmuota, kaip „Tesla Model S“ vairuotojas tiesiog užmigo prie vai 
„Porsche Taycan Turbo S“ tapo greičiausiu elektromobiliu, įveikusiu 1006 km trasos ratą „Porsche Taycan Turbo S“ tapo greičiausiu elektromobiliu, įveikusiu  
Tai fantastika! Po įsilaužimo į programinę įrangą Tesla Model S Plaid įsibėgėjo iki 348 km/h Tai fantastika! Po įsilaužimo į programinę įrangą Tesla Model S Plai 
Nauja sistema pati pasiūlys vairuotojui geriausią sėdėjimo poziciją Nauja sistema pati pasiūlys vairuotojui geriausią sėdėjimo poziciją 
Benzininį automobilį į elektrinį perdarę studentai nustebino Paul de Miko Benzininį automobilį į elektrinį perdarę studentai nustebino Paul de 
Nuo fizinių mygtukų iki jutiklinių ekranų: kokia tikroji šios automobilių technologijos nauda? Nuo fizinių mygtukų iki jutiklinių ekranų: kokia tikroji šios automo 
Automobilių istorija: unikalūs „Citroën“ pakabos sprendimai lenkė laiką Automobilių istorija: unikalūs „Citroën“ pakabos sprendimai lenkė la 
Kaip komfortas ir saugumas eina išvien: minkšta važiuoklė nereiškia prasto valdymo Kaip komfortas ir saugumas eina išvien: minkšta važiuoklė nereiškia  
VIDEO
Įdomiausi automobiliai

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt