Markės


Straipsniai

Atgal į straipsnių sąrašą Atgal į straipsnių sąrašą
2017-09-03
Visiškai atsinaujinęs „Dacia Duster“: dar geresnis nei anksčiau


Automobilių gamintojas „Dacia“ patobulino savo žymųjį ir populiarųjį SUV modelį „Duster“, kuris nuo šiol demonstruos iš pagrindų atnaujintą modernų bei tvirtą dizainą. Naujasis „Duster“ išsaugojo savo universalumą bei tapo dar patrauklesnis, o visame pasaulyje iki šiol pardavus daugiau nei milijoną automobilių, „Dacia Duster“ atvers naują savo istorijos skyrių.  
 
„Dacia“ nutrauks paslapties skraistę nuo naujojo „Duster“ šių metų tarptautinėje Frankfurto automobilių parodoje. Nuo pirmosios kartos „Duster“ modelio pasirodymo 2010-aisiais visame pasaulyje parduota daugiau nei vienas milijonas šių automobilių, tad „Dacia“ ketina pratęsti nepaprastai sėkmingą šio modelio istoriją pristatydami naująjį „Duster“. 
 
Naujasis „Duster“ savo nuotykių ieškotojo prigimtį ir gebėjimą įveikti bekelę demonstruoja atnaujintu eksterjero dizainu. Kaip ir užkoduota šio modelio DNR, naujasis „Duster“ puikiai sujungia tvirtą ir atletišką stilių bei stiprų ir ryžtingą charakterį, kurį pabrėžia ir nauja, gamą papildžiusi „Atacama Orange“ kėbulo spalva. 

Priekinė dalis

Išraiškingos, skiriamuoju bruožu tapusios naujojo „Duster“ grotelės tęsiasi iki priekinių žibintų, sumontuotų pačiuose priekinės dalies kraštuose, todėl automobilis atrodo platesnis. Naujasis „Duster“ gali pasigirti ir novatorišku, su niekuo nesupainiojamu žibintų dizainu: LED dienos žibintai, vizualiai išskaidyti į tris dalis. Galingo horizontalaus variklio gaubto linijos pabrėžia atkaklų automobilio būdą. Didesnė nei ankstesniame modelyje, matiniu chromu dengta priekinė dugno apsauga patvirtina į nuotykius linkusią „Duster“ asmenybę ir yra atspari įbrėžimams, išlaikydama nepriekaištingą išvaizdą. 
 
Profilis

Lyginant su 2016 metų „Duster“ modeliu, 100 mm į priekį pastumtas ir statesnis priekinis stiklas naujojoje versijoje prailgina saloną ir suteikia jam erdvumo. Aukštesnė apatinė langų linija pabrėžia tvirtą ir keleivių saugumą užtikrinantį automobilio sudėjimą. Nauji aliumininiai stogo rėmai  pratęsia priekinio stiklo liniją ir sukuria dar dinamiškesnį SUV automobilio profilį. 17 colių skersmens ratai ir iškilios ratų arkos bei juodos spalvos slenksčių apdailos pabrėžia nuotykiams sutverto automobilio charakterį. 
 
Galinė dalis

Naujasis „Duster“ pasižymi plačia ir masyvia galine dalimi, dar labiau tokį įspūdį sustiprina horizontalios linijos. „Dacia“ skiriamasis ženklas, iš keturių kvadratinių šviesos elementų suformuoti užpakaliniai žibintai, pritaikyti ir „Duster“ modeliui – aukštai ir plačiai sumontuoti abipus bagažinės dangčio, jie pabrėžia solidų bei tvirtą „Duster“ sudėjimą. Kaip ir priekyje, galiniame buferyje atsirado platesnė nei ankstesniame modelyje matiniu chromu dengta dugno apsauga. 
 
Naujasis „Duster“ pasižymi dar geresnėmis važiavimo komforto savybėmis dėl iš pagrindų patobulinto kokybiško interjero ir gausios naujos įrangos.  


Naujasis „Duster“ bus pristatytas „Dacia“ stende vyksiančios spaudos konferencijos metu šiemetinėje Frankfurto automobilių parodoje, 12.10 val. Lietuvos laiku. Naująjį „Duster“ pristatys Jean-Christophe Kugler, vykdomasis viceprezidentas ir Europos regiono valdybos pirmininkas. Neturintys galimybės naujojo „Duster“ debiuto stebėti parodoje Frankfurte, tiesioginę spaudos konferencijos transliaciją galės matyti  group.renault.com puslapyje.
 
„Dacia“ dar kartą sudrebino pasaulį

Pristatydamas „Duster“, „Dacia“ prekės ženklas tik patvirtino savo drąsą, pirmą kartą pademonstruotą pries šešerius metus debiutavus „Logan“ modeliui. „Dacia“ tapo naujo požiūrio į automobilių pramonę etalonu ir dar kartą palaužė nusistovėjusias normas kartu su „Duster“, tikro, erdvaus ir universalaus SUV automobilio, kainuojančio kiek ir kompaktinis B segmento automobilis, pasirodymu pasaulinėje rinkoje.
 
Kaip ir kiti „Dacia“ modeliai, „Duster“ taikėsi į vartotojus, pageidaujančius aukštą kokybiško, įperkamo bei poreikius atitinkančia įranga aprūpinto automobilio. Išsiplėtimas į SUV rinką padėjo „Dacia“ prekės ženklui suburti gausų naujų vartotojų, ieškančių automobilio, pasižyminčio puikiomis savybėmis bekelėje, ratą. Tarp šių naujų vartotojų buvo ir perkančių pirmąjį savo automobilį, ir tų, kurie kitu atveju būtų įsigiję naudotą transporto priemonę. 

 
Įžengęs į naują rinką ir pritraukęs naujus klientus, „Dacia“ tęsia savo sėkmės istoriją ir netgi buria savo vartotojų bendruomenę. Kasmet organizuojami „Dacia“ bendruomenės piknikai kaskart pritraukia tūkstančius žmonių daugelyje šalių, kuriose prekiaujama markės automobiliais. „Dacia“ klientai – patys tikriausi fanai, itin aktyvūs socialiniuose tinkluose, ir, būdami daugiau nei tiesiog vartotojai, jie yra patys geriausi prekės ženklo ambasadoriai. 
 
Užkariauti pasaulį su „Duster“ 

„Duster“ sukurtas atsakant į visame pasaulyje egzistuojantį erdvių, tvirtų ir prieinamų visų keturių varančiųjų ratų pavarą turinčių automobilių poreikį. Kaip tik todėl „Dacia“ suskubo sukurti SUV tipo automobilį, visų pirma orientuotą į beisvystančias rinkas. Nuo pat projekto pradžios atsižvelgiama ir į Europos vartotojų poreikius.

- Besivystančiose šalyse vidurinioji klasė siekia įsigyti modernius automobilius, iliustruojančius jų socialinę ir ekonominę sėkmę, o kartu pageidauja ir patikimų, tvirtų bei universalių mašinų, nebijančių atšiauraus klimato ir įvairių važiavimo sąlygų, tokių kaip ilgi atstumai ar sunkiai pravažiuojami keliai. Daugumos rinkoje esančių SUV automobilių kainos viršija viduriniosios klasės vartotojų išgales.

- „Dacia“ sėkmę Europos rinkoje nulėmė simpatijos vartotojų, ieškančių modernaus, patikimo ir įperkamo automobilio. Nors keturiais ratais varomų SUV automobilių pasiūla Europoje yra plati, joje vyrauja ne funkcionalūs ir prieinami, o brangūs bei prabangūs, kartais net bekelei nepritaikyti modeliai. 

 
Prekyboje pasirodęs su „Dacia“ markės ženkleliu, 2011-aisiais Pietų Amerikoje (įskaitant Braziliją, Argentiną, Meksiką ir Kolumbiją) „Duster“ pasirodė kaip „Renault“ markės SUV automobilis, kiek vėliau ši versija pristatyta ir Rusijos bei Indijos rinkose.  „Renault“ markės ženklelį dėvintis „Duster“ – automobilis vairuotojams, pageidaujantiems prestižinio SUV, gebančio įveikti tikrą bekelę. Europos rinkai skirta „Duster“ versija buvo pritaikyta patenkinti įvairius vartotojų poreikius: nuo ekstremalių šalčių nebijančios versijos, skirtos Rusijos rinkai, iki dviejų rūšių degalais varomo modelio Brazilijos rinkai ar specialaus dizaino versijos su vairu dešinėje, sukurtos Indijos vartotojams.  
 
 
 
Daugiau apie šį automobilį:
Dacia Duster, 2010 - dabar
VIDEO