Markės


Straipsniai

Atgal į straipsnių sąrašą Atgal į straipsnių sąrašą
2019-10-04
„Tesla mus gerokai lenkia“. Tačiau Volvo tiki, kad jų Polestar 2 išvengs Model 3 trūkumų



„Volvo“ priklausančios „Polestar“ automobilių kompanijos vadovas pripažino, kad „Tesla energijos vartojimo efektyvumo srityje gerokai lenkia visus kitus“. Ir kompanijai teks pasivyti „Tesla“ arba ieškoti kitų būdų, kaip galėtų konkuruoti.
 
Prieš porą metų išgirdome apie „Polestar“ ir jų pirmąjį automobilį „Polerstar 1“. Pats pavadinimas skambėjo gana keistai, nors automobilis buvo gana įdomus.

Visai neseniai kompanija atidarė naują gamyklą ir paskelbė esanti pasirengusi gaminti hibridinį („plug-in“) „Polerstar 1“ automobilį, o ateityje planuojama orientuotis vien tik į elektra varomus automobilius.

Tokiomis naujienomis „Polestar“ kompanija labai džiaugėsi, tačiau iš paskutinių komentarų matyti, kad jų dar laukia daug sunkaus darbo.



„Polerstar 2“
©Gamintojo nuotr.

Ian’as Collins’as, „Polestar“ direktorius, atsakingas už kompanijos plėtrą Jungtinėje Karalystėje, per Norvegijoje vykusią konferenciją pasisakė apie „Tesla“ kompaniją:

„Tesla aktyviai vysto savo technologijas, ypač efektyvaus energijos vartojimo srityje. Šioje srityje jie lenkia mus ir lenkia labai stipriai. Tai yra ta sritis, kurioje mes ir toliau turime labai stipriai dirbti, kad galėtume konkuruoti su Tesla.“

Kalbėdamas apie energijos efektyvumą, Ian’as Collins’as turi galvoje „Polestar 1“ ir „Polerstar 2“ automobilius. Ir „Polerstar 2“ jau dabar yra pristatomas, kaip tiesioginis „Tesla Model 3“ konkurentas.

Kompanija teigia, kad „Polerstar 2“ turės 78 kWh baterijų sistemą, kurios energijos užteks nuvažiuoti 440 km.

Remiantis EPA vertinimu, „Tesla Long Range Model 3“ turi šiek tiek mažesnės talpos baterijų sistemą – 75 kWh – tačiau su šiuo elektromobiliu galima nuvažiuoti didesnį atstumą – 520 km.

Ian’as Collins’as teigia, kad šiuo metu su „Tesla“ varžysis kituose dalykuose:

„Mes gerbiame juos [Tesla] kaip konkurentus. Ir mes konkuruosime [automobilių] dizaino srityje, to ką galime pasiūlyti savo klientams ir dėl technologinės pažangos. Tobulėjant technologijoms, mes galvojame ne tik apie transmisiją, bet sutelkiame dėmesį ir į kitas automobilio dalis.

Galėčiau pabrėžti keletą Tesla [automobilių] turimų trūkumų, į kuriuos mes atkreipėme dėmesį ir jų išvengėme savo automobiliuose, bet aš to nedarysiu.“

„Polestar“ planuoja pradėti gaminti savo naująjį elektromobilį „Polestar 2“ kitų metų pradžioje. Skelbiama, kad pirmaisiais metais „launch edition“ versija turėtų kainuoti apie 59 000 eurų, o vėliau kainos mažės ir pradinė „Polestar 2“ kaina sieks apie 39 000 eurų.

technologijos.lt
Susiję straipsniai
8-osios serijos atgimimas tęsiasi: pristatytas „BMW M8 Gran Coupe“  
Ar rekordinis pasiekimas sustabdys augančius nuostolius? Tokių gerų   
„Mazda“ erzina rotorinių variklių gerbėjus - tai ko iš tikrųjų lauki  
Kompaktinių modelių galia: nauji „Audi RS Q3“ ir „Audi RS Q3 Sportba  
Nepasipriešino nei „Volkswagen“, nei „Ford“ – „Tesla“ Nyderlanduose   
„Porsche“ žada, kad benzininiai automobiliai išliks dar labai ilgą l  
Ar rekordas kris? „Tesla Model S“ jau drasko padangas Niurburgringo   
Atnaujintas „Audi A5“: dar sportiškesnis ir efektingesnis  
Naujasis „Mercedes-Benz GLE Coupé“: daugiau prabangos ir kupė stilia  
Pikapų evoliucija: kodėl darbiniai arkliai tapo kasdieniais palydova  
„Discovery“ skuba į pagalbą: „Land Rover“ sukūrė laboratoriją ant ra  
Naujasis „BMW“ elektromobilis pataikė į pirkėjų poreikius?   
Nauja „Mercedes-Benz“ „Marco Polo“ gama keičia suvokimą apie prabang  
Naujas „Renault Mégane R.S. Trophy-R“: išskirtinių duomenų sportinis  
„Shooting Brake“ – automobilių segmentas, kuriame dera dvi priešingo  
Galingas ir elegantiškas: „Audi Q3 Sportback“  
Nauja elektrinio SUV versija: „Audi e-tron 50 quattro”  
Kas čia, vėl 2008-ieji?! „Mazda“ Niurburgringe testuoja porą RX-8 au  
„Mercedes-AMG“ sukūrė galingiausią 4 cilindrų variklį pasaulyje – 42  
„Tesla“darbuotojai prisipažino: naudojame izoliacinę juostą norėdami  
VIDEO