Markės


Straipsniai

Atgal į straipsnių sąrašą Atgal į straipsnių sąrašą
2019-06-28
Tesla greitai turės elektromobilį, kuris vienu įkrovimu nuvažiuos 645 km., bet jums to nereikės


Per neseniai įvykusi „Tesla“ akcininkų susitikimą Elonas Muskas pasakė tai, kas turėtų nudžiuginti daugelį elektromobilių mėgėjų.
 
Jis patvirtino, kad „netrukus Tesla“ turės naujas elektromobilių versijas, kurios vienu įkrovimu galės nuvažiuoti 400 mylių (apie 645 km.). Tai yra puikus pasiekimas, bet yra manančių, jog daugeliui tikriausiai to nereikia.
 
Elonas šio renginio metu itin pabrėžė „Tesla“ elektromobilių efektyvumą ir pademonstravo, koks yra skirtumas tarp „Tesla“ elektromobilių ir kitų modelių, kaip: „Mercedes EQC“, „Jaguar iPace“ bei „Audi e-Tron“.

 
„Tesla“ elektromobiliai efektyvumu lenkia kitų gamintojų automobilius ir pats efektyviausias yra „Model 3“ elektromobilis 
©Tesla | youtu.be
 
Elonas Muskas taip pat pabrėžė, kad, skaičiuojant nuo 2012-ųjų metų, dar nei vienas kitas automobilių gamintojas nepajėgė nugalėti „Tesla“ elektromobilių ir pasiūlyti didesnį nuvažiuojamą atstumą vienu įkrovimu.


 
Vienu įkrovimu toliausiai nuvažiuoja „Tesla“ elektromobiliai 
©Tesla | youtu.be

„Tesla“ generalinis direktorius džiaugėsi savo inžinierių pasiekimais ir juos girdamas pridūrė, kad pasiekimai „ir toliau tobulinami“.
 
Elonas taip pat pridūrė, kad netrukus turės elektromobilį, kuris vienu įkrovimu nuvažiuos 400 mylių (645 km.):
 
„Jau netrukus turėsime 400 mylių (vienu įkrovimu aut. past.) nuvažiuojantį elektromobilį.“
 
Šiuo metu „Tesla“ turi „Model S Long Range“ elektromobilį, kuris, remiantis EPA reitingavimu, vienu įkrovimu gali nuvažiuoti 370 mylių (beveik 600 km.).
 
Naujienos atrodo puikios ir „Electrek“ mano, jog tas „netrukus“ reiškia iki šių metų pabaigos, bet ir tuo pačiu pabrėžia, kad tų 400 mylių (645 km.) mums nereikia:
 
„Daugeliu atveju problema yra visuomenės švietime ir tik mažoji dalis priklauso technologinei daliai. Ir didžiausias technologinis rūpestis dabar yra tinkami elektromobilių baterijų įkrovimo pajėgumai bei infrastruktūra, o ne vienu įkrovimu nuvažiuojamas atstumas.
 
200 mylių (322 km.) nuvažiuojamo atstumo daugiau nei 95 procentams žmonių yra užtektinai, ypač kai tai tai yra suderinama su greitąjį baterijų įkrovimą palaikančiu Tesla Supercharger stotelių tinklu (primename, kad turima galvoje JAV gyventojus, jų nuvažiuojamus atstumus ir turimą Tesla stotelių tinklą aut. past.).
 
Galbūt kai kuriais kraštutiniais atvejais žmonėms ir verslui gali prireikti daugiau kilometrų ir nuvažiuojamo atstumo. Tačiau plečiantis ir tankėjant įkrovimo stotelių tinklui, augant įkrovimo pajėgumams, ilgas nuvažiuojamas atstumas tampa mažiau reikšmingu rodikliu.
 
Didžioji dalis Šiaurės Amerikoje kasdienių kelionių trunka mažiau nei 30 mylių (48 km.) ir tik retais atvejais vidutinis vairuotojas per dieną nukeliauja daugiau nei 200 mylių (322 km.). Per šią kelionę jis vis tiek sustoja atsigerti, pavalgyti ir atlikti kitus dalykus, tad ir tuo pačiu galima įkrauti savo elektromobilį.
 
Tačiau 400 mylių (645 km.) galintis nuvažiuoti elektromobilis turi tam tikrų privalumų. Vis dar yra žmonių, kurie primygtinai reikalauja, kad elektromobilis galėtų nuvažiuoti tokį atstumą, nors jiems realybėje tikrai to nereikia.
 
Tesla tokiu pasiekimu galėtų sudominti tokius žmones, bet manau, kad visuomenė tampa vis labiau išsilavinusi elektromobilių klausimais ir toks pasiekimas paveiktų tik labai mažą visuomenės dalį.
 
Kitas privalumas, kurį įžvelgiu, tai, kad Tesla greičiausiai padidins baterijų energijos tankį, o ne tiesiog papildomai pridės baterijų. Tad automobiliai turės daugiau jėgos, bet jų svoris nepadidės. Tai ne tik pagerins nuvažiuojamo atstumo rodiklius, bet iškart pagerins bendrą našumą.“
 
O kaip jūs galvoje? Ar tikrai vienu įkrovimu nuvažiuojami 645 km. būtų tai, kas padarytų perversmą elektromobilių sektoriuje ir pagaliau nutrauktų kalbas apie tai, kad su elektromobiliu toli nenuvažiuosi? Ar tai jau yra per daug, reikšmingo efekto neduos ir geriau orientuotis į greitesnį baterijų įkrovimą bei įkrovimo stotelių infrastruktūros plėtrą? 
 
Daugiau apie šį automobilį:
Tesla Model 3, 2018 - dabar
technologijos.lt
Susiję straipsniai
„Tesla“ sumušė rekordą – tokių rezultatų nesitikėjo net Volstryto fi  
„Panasonic“ jau dabar mato, kad „Tesla Model Y“ gamyba sukels rimtų   
Musko pažadas dėl „Model 3“ kainos tampa realybe  
„Tesla Model 3“ siūlomas su aerodinamiškais ratų gaubtais - kodėl ji  
Su kokiais defektais pas pirkėjus atkeliauja „Tesla Model 3“? Vienas  
Dar tik pirmas šaltukas, o jau prasidėjo – „Tesla Model 3“ savininka  
Kada „Model 3“ kainuos pažadėtus 35000 JAV dolerių? Naujausias E.Mus  
„BMW“ pirmą kartą oficialiai pripažino, kad „pradeda gauti į kaulus“  
Visos problemos išspręstos, o automobilių paklausa - tiesiog žvėrišk  
Elonas buvo teisus dėl Tesla Model 3 Performance - elektromobilis d  
Volstryto ekspertai išardė „Tesla Model 3“ - elektromobilis nustebin  
„Model 3“ atkeliauja tiesiai iš gamyklos ir kartais jį pristato Musk  
Keistenybės už Tesla Model 3 gamybos linijų - E.Muskas nurodė nutrau  
Vokiečių inžinieriai išardė „Tesla Model 3“ - jų tyrimas parodė, kad  
Elonas Muskas ir vėl miega „Tesla“ gamykloje - ar šios problemos kad  
„Model 3“ kokybės ir saugumo problemos: Muskas rizikuoja, bet neturi  
Kuo iš esmės skiriasi „Model S“ ir „Model 3“? Vienas netikėtas skirt  
Elonas Muskas: „Ačiū, kad sustabdėte mane nuo buvimo kvailiu“  
Elektromobilių lenktynės įrodė, kad elektra varomos mašinos – prakti  
Iš „Tesla Model 3“ laukiama dramatiškų pokyčių ir tai bloga naujiena  
Įperkamas „Tesla Model 3“ jau važinėja gatvėmis ir atrodo tikrai nep  
Tesla Motors įkaitino ličio rinką  
„Tesla“ pateikė daugiau užuominų apie „Model 3“  
VIDEO