Markės


Straipsniai

Atgal į straipsnių sąrašą Atgal į straipsnių sąrašą
2019-07-22
„Tesla“darbuotojai prisipažino: naudojame izoliacinę juostą norėdami sutvarkyti Model 3 automobilius


Dėl agresyvių gamybos planų, „Tesla“ darbuotojai privalėjo naudoti izoliacinę juostą ir taip sutvirtinti plastikines elektromobilių dalis. Taip pat darbuotojai privalėjo dirbti bendrovės laikinai pastatytoje palapinėje, kurioje įrengė gamybos liniją ir taip buvo siekiama pagreitinti gamybos apimtis, praneša „CNBC“. 
 
Nors keli darbuotojai patvirtino, kad jie naudojo įprastą izoliacinę juostą, siekdami sutvarkyti iškilusias trūkumus, ir netgi „CNBC“ žurnalistams pateikė įrodymus (nuotrauka) - „Tesla“ neigia, jog tai iš tikrųjų vyksta jų gamyklose.
 
„Pranešimai yra klaidinantys, neatspindintys mūsų gamybos praktikos ir to, ką reiškia dirbti Tesla [gamyklose]“, - „CNBC“ teigė „Tesla“ atstovas spaudai.
 
Be to, kad darbuotojai naudojo izoliacinę juostą, jei teigė, kad kai kurie automobiliai nuo gamybos linijų nuriedėjo be reikalingų varžtų, veržlių ir kitų smulkių detalių. Jei tai tiesa – tokios žinios nieko gero nežada. Ateityje tokių automobilių atsilaisvinusios jungtys gali sukelti rimtų problemų.
 
Vietoje to, kad „Tesla“ kiekvieną „Model 3“ elektromobilį būtų tikrinusi specialioje kameroje ir į jį iš visų pusių purškusi vandenį - „kompanija tiesiog pagreitino gamybą ir nusprendė atlikti paprastą vandens nutekėjimo testą, o ne tikrinti kiekvieną automobilį atskirai.“
 
„Kiekvieną kartą, kai automobilis pradeda streikuoti, nukrenta detalė ar po mėnesio pradeda neveikti elektros sistema – tai kenkia prekės ženklui“, - teigė vyresnysis automobilių tyrimų kompanijos „Gartner“ direktorius Mike’as Ramsey’is. „Tikėtina, kad po tokių dalykų klientas nepirks sekančio Tesla automobilio.“
 
Per pastaruosius keletą metų „Tesla“ turėjo daugybę iššūkių ir viename „CBS“ interviu Elonas Muskas yra sakęs, kad „tai buvo gyvenimas arba mirtis.“
 
„Model 3“ elektromobilis 2017-18 metais buvo pagrindinis arklys, kuris tempė visą „Tesla“ vežimą. Tačiau kompanija užsibrėžė tokius ambicingus tikslus, kad negebėjo jų pasiekti – automobilių pristatymo terminai atėjo ir praėjo, o pirkėjai pradėjo širsti, kad laiku negauna savo užsakytų elektromobilių.
 
2017-aisiais pasirodė ir gana šokiruojančios informacijos apie darbuotojų sąlygas „Tesla“ gamyklose. „The Gurdian“ rašė apie tai, kad gamyklos darbuotojai dažnai patiria įvairius nudegimus, didžiulį stresą ir bijo dėl savo saugumo.
 
„Mačiau kaip žmonės tiesiog atsijungia, krenta ant grindų ir lieka gulėti be sąmonės“, - teigė tuometinis „Tesla“ gamybos technikas Jonathan’as Galescu. „Jie tiesiog siunčia mus dirbti toliau, kol tie žmonės guli ant grindų.“
 
Šių metų sausį „Tesla“ atleido 7 proc. savo darbuotojų ir toks veiksmas santykių tarp bendrovės ir jos darbuotojų tikrai nepagerino.
 
Kovo mėn. „Tesla“ padavė į teismą keturis buvusius kompanijos darbuotojus ir juos apkaltino komercinės informacijos pavogimu ir pardavimu.
 
Nepaisant visų šių sunkumų, „Tesla“ ir toliau atsilaiko. „Mes stengiamės sukurti kuo saugesnę, sąžiningesnę ir įdomesnę darbo aplinką. Mums yra nepaprastai svarbu, kad darbuotojai kasdien atėję į darbą žvelgtų pirmyn“, - teigė „Tesla“ atstovas spaudai.
 
„Tesla“ per gegužės-birželio mėn. (III-ąjį ketvirtį) iš viso pagamino 87048 elektromobilius ir pirkėjams pristatė 95200 „Model S/X“ ir „Model 3“ elektromobilių. Tai yra rekordinis ketvirtis. Tačiau kokia to kaina?
Daugiau apie šį automobilį:
Tesla Model 3, 2018 - dabar
technologijos.lt
Susiję straipsniai
„Tesla“ sumušė rekordą – tokių rezultatų nesitikėjo net Volstryto fi  
Tesla greitai turės elektromobilį, kuris vienu įkrovimu nuvažiuos 64  
„Panasonic“ jau dabar mato, kad „Tesla Model Y“ gamyba sukels rimtų   
Musko pažadas dėl „Model 3“ kainos tampa realybe  
„Tesla Model 3“ siūlomas su aerodinamiškais ratų gaubtais - kodėl ji  
Su kokiais defektais pas pirkėjus atkeliauja „Tesla Model 3“? Vienas  
Dar tik pirmas šaltukas, o jau prasidėjo – „Tesla Model 3“ savininka  
Kada „Model 3“ kainuos pažadėtus 35000 JAV dolerių? Naujausias E.Mus  
„BMW“ pirmą kartą oficialiai pripažino, kad „pradeda gauti į kaulus“  
Visos problemos išspręstos, o automobilių paklausa - tiesiog žvėrišk  
Elonas buvo teisus dėl Tesla Model 3 Performance - elektromobilis d  
Volstryto ekspertai išardė „Tesla Model 3“ - elektromobilis nustebin  
„Model 3“ atkeliauja tiesiai iš gamyklos ir kartais jį pristato Musk  
Keistenybės už Tesla Model 3 gamybos linijų - E.Muskas nurodė nutrau  
Vokiečių inžinieriai išardė „Tesla Model 3“ - jų tyrimas parodė, kad  
Elonas Muskas ir vėl miega „Tesla“ gamykloje - ar šios problemos kad  
„Model 3“ kokybės ir saugumo problemos: Muskas rizikuoja, bet neturi  
Kuo iš esmės skiriasi „Model S“ ir „Model 3“? Vienas netikėtas skirt  
Elonas Muskas: „Ačiū, kad sustabdėte mane nuo buvimo kvailiu“  
Elektromobilių lenktynės įrodė, kad elektra varomos mašinos – prakti  
Iš „Tesla Model 3“ laukiama dramatiškų pokyčių ir tai bloga naujiena  
Įperkamas „Tesla Model 3“ jau važinėja gatvėmis ir atrodo tikrai nep  
Tesla Motors įkaitino ličio rinką  
„Tesla“ pateikė daugiau užuominų apie „Model 3“  
VIDEO