- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Straipsniai
|
2009-10-19
Taupiai naudokime automobilio elektrinius prietaisus
Kodėl? Visi elektriniai automobilio prietaisai – nuo cigarečių uždegėjo iki stiklų šildytuvo – naudoja energiją iš baterijos. Pastaroji yra pakraunama per kintamos srovės generatorių, o jį „maitina” variklis. Kuo daugiau naudosime prietaisų, tuo daugiau sudeginsime degalų. Ypač kelionės išlaidas didina oro kondicinieriaus naudojimas. Jis atvėsina orą per kompresorių, kuris energiją gauna tiesiai iš variklio, o po to elektrinio ventiliatoriaus, kuris taip pat prijungtas prie baterijos, pagalba paskirsto jį po visą automobilį. Itin karštą dieną oro kondicionierius gali degalų sąnaudas padidinti net iki 25%. Apgadintas ar prakiuręs kondicionierius šį skaičių padidins dar labiau. Ką galime daryti Jei judame vos 50 km/h ar mažesniu greičiu, langų atidarymas degalų sąnaudoms didelės įtakos nebeturi. Jei įtariame, kad oro kondicionierius funkcionuoja ne visai taip, kaip turėtų, kuo greičiau paprašykime, kad jį patikrintų specialistas. Reguliarūs oro kondicionieriaus patikrinimai padės išvengti degalų nuostolių. Laukite tęsinio... Daugiau: www.fiat.lt |
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas