- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Straipsniai
|
2009-10-05
Sudėtingomis oro sąlygomis vairuok lėčiau
Kodėl? Žiemą, vykstant trumpu maršrutu, automobilis gali sudeginti net iki 50% daugiau degalų, nes varikliui sunkiau dirbti, kol tepalai šalti ir klampūs. Be to, ant kelio užžalęs vanduo sukelia pasipriešinimą judėjimui, tad, kuo greičiau norite važiuoti, tuo daugiau pastangų reikės varikliui. Ką galime daryti? Jei ketiname pradėti kelionę šaltu automobiliu, ypač žiemos sąlygomis, reikia važiuoti iš karto. Nelaukime, kol variklis sušils – jis daug greičiau sušils važiuojant. Vairuokime neskubėdami, kad kelyje esančio ledo ar sniego sukeliamas pasipriešinimas ratams būtų kuo mažesnis. Niekada neverskime automobilio dirbti tuščia eiga, net jei esame tik transporto „kamštyje” – šiuo atveju daugiau degalų sutaupysime, išjungę variklį. Ir nepamirškime pasitikrinti padangų slėgio. Laukite tęsinio... Daugiau: www.fiat.lt |
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas