Markės


Straipsniai

Atgal į straipsnių sąrašą Atgal į straipsnių sąrašą
2019-06-20
Štai ir jis - „Tesla“ pikapas jau piešia „saules“ žvyre, bet jį pagamino ne „Tesla“


Sklando gandai, kad dar šią vasarą išvysime „Tesla“ pikapą. Apie jį Elonas Muskas kalba jau kurį laiką - jis bus pigus, bet geresnis už benzininius konkurentus. Tačiau vienas „Tesla“ pikapas jau važinėja, nors ir nėra parduodamas.
 
„Youtube“ kūrėja Simone Giertz yra žinoma dėl savo juokingų robotų, keistų mašinų ir įvairių projektų. Mergina domisi technika ir technologijomis. Kadaise ji pažadėjo, kad daugiau niekada nevairuos benzininio automobilio, tačiau šį pažadą sunku tęsėti. Jos projektams reikalingos įvairios medžiagos, kurias reikia kažkaip parsivežti į dirbtuves.
 
Ir čia į sceną žengia „Tesla“ pikapas. Elonas Muskas žada, kad jis rinkoje pasirodys jau visai greitai, tačiau pirmiausia sulauksime pristatymo, o tik po metų-dviejų mašiną bus galima nusipirkti. Giertz, žinoma, nelauks. Ji įsigijo „Tesla Model 3“ ir su draugų pagalba pasigamino savo pikapą. O tada dar nufilmavo jam reklamą.
 
  
Reklaminis klipas, beje, buvo filmuojamas profesionaliai - prie jo prisidėjo rimta kompanija. „Tesla Model 3“ pikapas dar nėra visiškai užbaigtas - liko daug smulkių darbų. Kabina nėra sandari, reikia užbaigti elektros instaliaciją, kilstelėti važiuoklę. Tačiau tai jau yra važiuojantis automobilis.
 
Pagaminti pikapą iš paprasto salono nėra taip lengva. Kėbulo stogas yra konstrukcinis elementas. be jo daugelis automobilių tiesiog sulinksta kaip vakarykštė pica. Geriausiai tam tiktų automobilis su stipriu rėmu (koks senas visureigis) ar netgi koks senas „Renault Espace“, kurio kėbulas nėra konstrukcinis elementas. „Tesla Model 3“ taip pat nėra blogas pasirinkimas, nes šio automobilio platforma iš esmės yra plieninė, tačiau darbo jis reikalauja išties daug.
 
Reikėjo išardyti saloną, išsiaiškinti konstrukcijos subtilybes, paremti automobilį ir nupjauti nebereikalingas dalis. Tai - sunkus ir atsakingas darbas, todėl daugybė žmonių prisidėjo prie „Truckla“ atsiradimo. Konstrukcijos standumo ir tvirtumo praradimą pavyko kompensuoti papildomu rėmu naujame pikapo kėbule. Krovinių skyriaus grindys paimtos iš „Ford“, o kabinos galas - iš „GMC“ pikapų.
 
Tačiau pažiūrėkite filmuką patys:
 
 
Bus įdomu pamatyti, kaip „Truckla“ atrodys po kelių mėnesių. Kai kuriems žmonėms tai atrodys kaip kvaila idėja, tačiau automobilių entuziastai į visą tai žiūri su šiokiu tokiu pavydu. Daugybė žmonių nori unikalaus automobilio, tačiau tokioms drastiškoms modifikacijoms reikia ir drąsos, ir pinigų. Ir geros komandos.
technologijos.lt
Susiję straipsniai
Bugatti Chiron pasiekė rekordinį 490 km/val. greitį, bet automobilio  
Jaguar patiria milijardinius nuostolius, bet ruošia tokius elektromo  
Protingas ar kvailas sprendimas? Audi šalia Tesla įkrovimo stotelių   
„Koenigsegg“ įsižeidė dėl parduodamo diktatoriaus sūnaus „One:1“ kai  
Audi paviešino tokią elektromobilio reklamą, kad net konkurentai sus  
5 įprastų dalykų Bugatti Chiron savininkai negali daryti. Brangus au  
Neįprastas vaizdas elektromobiliuose - kodėl „Jaguar I-Pace“ turi to  
Naujasis „Porsche 911“ pats kovos su akvaplanavimu - kaip tai bus pa  
Superautomobiliai turi savų keistenybių - „Lamborghini Murciélago“ s  
„Bugatti Veyron“ detalės ir remontas kainuoja juokingai daug - palyg  
Kam iš tiesų skirtos „o, Dieve!“ rankenėlės automobiliuose? Daugelis  
Kodėl „Rolls-Royce“ gamina ir automobilius, ir lėktuvų variklius ir   
Technologijos automobilius daro išraiškingesnius ir leidžia išsiskir  
Ar žinote, kad pirmos kartos BMW Z4 turėjo paslėptą dizaino elementą  
Naujasis „Range Rover Evoque“ leidžia vairuotojui pažvelgti kiaurai   
Kodėl vieni automobiliai yra gražūs, o kiti – ne?  
Kodėl „Porsche“ užvedimo spynelė yra kairėje vairo pusėje? Juk daugu  
Aliuminis yra lengvesnis, saugesnis ir nerūdija - negi plieniniams k  
Turbūt taip negaminamas joks kitas automobilis, kaip gaminami „Bentl  
Automobilių ratlankiai didėja, tačiau komfortas – nemažėja   
VIDEO