Markės


Straipsniai

Atgal į straipsnių sąrašą Atgal į straipsnių sąrašą
2018-10-30
Senieji VW neturėjo degalų lygio rodyklės, bet turėjo tai ko nerasite šiuolaikiniuose automobiliuose

Senieji VW neturėjo degalų lygio rodyklės, bet turėjo tai ko nerasite šiuolaikiniuose automobiliuose
Ar jums yra pasitaikę atvejų, kuomet jūsų automobilyje tiesiog kelyje baigėsi degalai? Tai - kiek gėdingas įvykis, tačiau jo išvengti padeda tvarkingai veikianti degalų lygio rodyklė. Senieji automobilių modeliai šio šiais laikais tiesiog būtino įrenginio tiesiog neturėjo, bet netikėto sustojimo viduryje greitkelio padėdavo išvengti kita gudrybė, gerai žinoma pirmųjų „Volkswagen“ savininkams.
 
Degalų lygio indikatorius yra būtinas prietaisas kiekviename automobilyje - apie tai net negali būti diskusijų. Kad ir kaip atsakingai įsimintumėte savo sustojimus degalinėse, anksčiau ar vėliau ateis ta diena, kai pamiršite pripildyti degalų baką ir jis taps visiškai tuščiu. Tai yra didelis nepatogumas, kuris gali būti ir pakankamai pavojingas, jei degalai baigsis greitkelyje. Tačiau senieji automobilių modeliai tokio patogumo net neturėjo.
 
„Volkswagen“ automobiliai iki pat septintojo dešimtmečio pradžios neturėjo gamyklinio degalų lygio indikatoriaus.
Šis matuoklis jau buvo išrastas ir jį buvo galima sutikti kai kurių kitų markių automobiliuose, tačiau „Volkswagen“ paprastos rodyklės atsisakė dėl kiek netikėtos priežasties - kainos. Degalų lygio indikatoriui sumontuoti reikia papildomo darbo, o tai automatiškai kelia mašinos kainą. „Volkswagen“ stengėsi, kad markės automobiliai būtų kiek įmanoma pigesni, todėl degalų lygio matuoklį laikė nereikalinga prabanga.
 
Tačiau juk niekas nenori, kad vairuotojai imtų skųstis nežinia kada pasibaigusiais degalais. Jų kiekį buvo galima patikrinti tiesiog pažvelgus į baką, tačiau juk ne visi visada atsimena tai padaryti. Dar daugiau - oru aušinamų „Volkswagen“ variklių degalų sąnaudos labai skirdavosi priklausomai nuo temperatūros ir vairavimo sąlygų. Taigi, apskaičiuoti, kada baigsis degalai, nebuvo lengva. Tam ir buvo sukurta viena gudrybė.
 
Priešais vairuotojo vietą, po prietaisų panele buvo mažas trijų padėčių jungiklis. Kai baigdavosi degalai, vairuotojai turėdavo perstumti jungtuką iš pirmos padėties į antrą. Tai automobiliui suteikdavo antrą kvėpavimą - dar kelis kilometrus iki degalinės jis tikrai įveikdavo. Tiesa, vos užpildžius baką šį jungtuką reikėjo sugrąžinti į pirminę poziciją.
 
Ne, „Volkswagen“ automobiliai neturėjo antrojo rezervinio degalų bako. Vietoje to link minėto jungiklio, kuris iš tiesų buvo sujungtas su vožtuvu, buvo nuvestos dvi degalų linijos. Viena buvo išvesta iš pačios bako apačios (antroji jungtuko pozicija), o kita - iš šiek tiek aukščiau. Įprastai buvo naudojama pastaroji linija. Kai automobilis imdavo trūkčioti tarsi jam trūktų degalų, vairuotojas turėjo perjungti vožtuvą į antrą padėtį ir vykti į artimiausią degalinę. Tuomet sugrąžinti vožtuvą į įprastą padėtį, kad ši primityvi apsaugos nuo pasibaigusių degalų sistema būtų paruošta naudojimui.
 
Septintajame dešimtmetyje keli automobilių prekeiviai ėmė siūlyti už papildomą kainą sumontuoti degalų lygio indikatorius, greitai šią papildomą įrangą ėmė siūlyti ir „Volkswagen“. Tačiau nemanykite, kad dabar jokių apsaugų nuo to nebėra - iš pradžių užsidega perspėjimas, o ir rodyklei nusvirus iki nulio dar galima įveikti kelis ar net keliasdešimt kilometrų.
technologijos.lt
Susiję straipsniai
Volkswagen Golf 50mečio proga – įspūdinga 3000 km kelionė į Vokietiją ir atgal istoriniu automobiliu Volkswagen Golf 50mečio proga – įspūdinga 3000 km kelionė į Vokietij 
Kelioninis „Mercedes-Benz Marco Polo“ švenčia savo 40-ąjį jubiliejų Kelioninis „Mercedes-Benz Marco Polo“ švenčia savo 40-ąjį jubiliejų  
Ar tikrai žinote apie visas savo automobilio saugumo sistemas? Ar tikrai žinote apie visas savo automobilio saugumo sistemas? 
Pamatykite, kaip Lietuva atrodo „Hondos“ reklamoje: klipą matys žiūrovai visoje Europoje Pamatykite, kaip Lietuva atrodo „Hondos“ reklamoje: klipą matys žiūr 
Sukibimas ar slydimas? Žiedo meistras ir „drifteris“ apsikeitė automobiliais Sukibimas ar slydimas? Žiedo meistras ir „drifteris“ apsikeitė autom 
Iš pirmo žvilgsnio ralio automobilis ir standartinis – visiškai skirtingi. Bet ar tikrai? Iš pirmo žvilgsnio ralio automobilis ir standartinis – visiškai skir 
Ar sedanai ir hečbekai visam grimzta į užmarštį ir kodėl SUV – naujasis karalius? Ar sedanai ir hečbekai visam grimzta į užmarštį ir kodėl SUV – nauja 
Kodėl superautomobiliai lemia sėkmę tik retam automobilių gamintojui? Kodėl superautomobiliai lemia sėkmę tik retam automobilių gamintojui 
Naujasis „Renault Austral“: kokybė nuo A iki L Naujasis „Renault Austral“: kokybė nuo A iki L 
Atsisėskite ant kėdės: paskaičiavo, kiek kainuoja išlaikyti hiperautomobilį „Bugatti Chiron“ Atsisėskite ant kėdės: paskaičiavo, kiek kainuoja išlaikyti hiperaut 
Los Andželo automobilių parodoje „Porsche” išsiskyrė riboto leidimo „911 Dakar” modeliu Los Andželo automobilių parodoje „Porsche” išsiskyrė riboto leidimo  
Penkios su puse paros: kodėl tiek užtrunka pagaminti vieną ypatingą automobilį? Penkios su puse paros: kodėl tiek užtrunka pagaminti vieną ypatingą  
Nufilmuota, kaip „Tesla Model S“ vairuotojas tiesiog užmigo prie vairo Nufilmuota, kaip „Tesla Model S“ vairuotojas tiesiog užmigo prie vai 
„Porsche Taycan Turbo S“ tapo greičiausiu elektromobiliu, įveikusiu 1006 km trasos ratą „Porsche Taycan Turbo S“ tapo greičiausiu elektromobiliu, įveikusiu  
Tai fantastika! Po įsilaužimo į programinę įrangą Tesla Model S Plaid įsibėgėjo iki 348 km/h Tai fantastika! Po įsilaužimo į programinę įrangą Tesla Model S Plai 
Nauja sistema pati pasiūlys vairuotojui geriausią sėdėjimo poziciją Nauja sistema pati pasiūlys vairuotojui geriausią sėdėjimo poziciją 
Benzininį automobilį į elektrinį perdarę studentai nustebino Paul de Miko Benzininį automobilį į elektrinį perdarę studentai nustebino Paul de 
Nuo fizinių mygtukų iki jutiklinių ekranų: kokia tikroji šios automobilių technologijos nauda? Nuo fizinių mygtukų iki jutiklinių ekranų: kokia tikroji šios automo 
Automobilių istorija: unikalūs „Citroën“ pakabos sprendimai lenkė laiką Automobilių istorija: unikalūs „Citroën“ pakabos sprendimai lenkė la 
Kaip komfortas ir saugumas eina išvien: minkšta važiuoklė nereiškia prasto valdymo Kaip komfortas ir saugumas eina išvien: minkšta važiuoklė nereiškia  
VIDEO
Įdomiausi automobiliai

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt