Markės


Straipsniai

Atgal į straipsnių sąrašą Atgal į straipsnių sąrašą
2018-10-04
SEAT pristato naują flagmaną – didelį visureigį SEAT Tarraco

SEAT pristato naują flagmaną – didelį visureigį SEAT Tarraco
SEAT pristatė naują didelį visureigį SEAT Tarraco – galingą, visais ratais varomą automobilį, galintį pervežti 7 žmones, kuris atskleidžia naują kryptį automobilių dizaine, kuria ketina žengti šis automobilių gamintojas. 
18/10/03 – SEAT Tarraco jau čia. Naujasis didelis visureigis yra pavadintas Viduržemio jūros miesto Tarragonos garbei. Tai istorinis ir kultūrinis įkvepiančios architektūros persunktas miestas, kurio dvasia yra jauna ir ištroškusi nuotykių. Tarraco pavadinimas buvo išrinktas balsavimo būdu, kuriame dalyvavo daugiau kaip 140 000 entuziastų. Buvo surengtas specialus konkursas #SEATseekingName.
 
Naujasis automobilis bei jo dizainas yra sukurtas SEAT gamykloje Martorelyje, Barselonoje, o gaminamas Wolfsburge, Vokietijoje. Tai jau trečias kompanijos SUV kategorijos automobilis, kuris atspindi tai, kuria kryptimi pasuks SEAT kurdami būsimus modelius. Tarraco turėtų pritraukti šiam automobilių gamintojui naujus pirkėjus, padidins markės žinomumą ir prestižą ir padės padidinti pelningumą, nes tai automobilis, kurį paprastai pirkėjai renkasi prabangios komplektacijos. Jis taps naujuoju kompanijos flagmanu. 
 
Naujasis Tarraco yra didžiausias SEAT šeimos SUV automobilis, gerokai didesnis nei jaunieji šios šeimos nariai – Ateca ir Arona. Jis derina savyje moderniausias technologijas, dinamiką, puikų valdomumą, praktiškumą, funkcionalumą ir eleganciją bei progresyvią išvaizdą. Tarraco turi daug privalumų, kuriuos suteikia didelis automobilis, kuris leidžia mėgautis gyvenimu visais atžvilgiais. 

 
Tarraco turi visus SEAT automobiliams būdingus atributus: įsimintiną dizainą ir funkcionalumą, sportiškumą ir komfortą, naujausias technologijas ir emocijas bei kokybę, todėl jis tiks bet kuriam gyvenimo atvejui. Naujasis SEAT Tarraco sukurtas tiems, kam reikia 5 arba 7 vietų automobilio praktiškumo, aukštesnės sėdėsenos, tačiau tuo pat metu Tarraco vairuotojui suteiks pasitikėjimo savimi ir elegancijos. Šis derinys puikiai atsispindi  bet kurioje kompektacijoje: Style arba Xcellence. 
 
Kadangi padidinto pravažumo SUV automobilių rinka toliau nenumaldomai auga, po to kai 2019 m. pradžioje debiutuos prekyboje, Tarraco taps itin svarbiu SEAT modelių gamos automobiliu, kuris sustiprins šios markės pozicijas ir padės didinti pardavimus. Kompanijos pardavimai toliau auga. Nuo šių metų pradžios iki rugsėjo mėnesio, SEAT visame pasaulyje pardavė 383 900 automobilių, o tai yra net 21,9 proc. daugiau negu per tą patį periodą praėjusiais metais. 
 
„Pastaraisiais metais SEAT išgyvena didelį pakylėjimą. Pristatydami pirmą didelį visureigį savo istorijoje SEAT Tarraco, įprasminame net 3,3 milijardo eurų investiciją į naujų automobilių kūrimą, kuris vykdytas tarp 2015 – 2019 metų,“ sako SEAT prezidentas Luca de Meo, „Jis padės suformuoti mūsų visureigių šeimą, kuri atitiks visų pirkėjų pageidavimus.“ 

 
SEAT Tarraco sukurtas tiems vairuotojams, kurie ieško funkcionalumo ir azarto viename automobilyje. Žmonės, kurie nori septynviečio praktiškumo, šeimyninio automobilio, galinčio pervežti šeimą ir draugus erdvės, bet tuo pat metu nori ir automobilio, kuris puikiai paklūsta vairuotojo komandoms ir gali suteikti veržlumo ir dinamikos. 
 
Praktiškumo ir dinamikos balansas buvo pasiektas pasinaudojus naujausia Volkswagen Group koncerno MQB-A platforma su prailginta ratų baze, kuri naudojama didelių SUV automobilių gamyboje. 
 
Automobilio „Dynamic Chassis Control“ (DCC) sistema suteikia sportiškumo pojūtį vairuotojui ir komfortišką važiavimą, ypač ilgose kelionėse ir važiuojant ant įvairios kelio dangos. Vairuotojas pats gali pasirinkti kokio važiavimo režimo jis nori, tačiau sistema ir pati automatiškai gali nustatyti važiavimo režimą, atsižvelgiant į kelio būklę ir vairavimo stilių. 
 
Automobilis išsiskiria savo komfortu, tačiau tuo pat metu jis suteikia ir dinamikos pojūtį, yra ekonomiškas ir patikimas. Visi varikliai turi tiesioginio degalų įpurškimo sistemas, turbinas ir „Start-Stop“ technologiją, jų galia – nuo 150 iki 190 AG. 
 
Pirkėjams bus siūlomi du benzininiai varikliai: 4 cilindrų 1,5 l TSI, kuris išvysto 150 AG ir yra montuojamas su 6 pavarų mechanine greičių dėže bei varo priekinius ratus, bei 2,0 l 190 AG variklis, kuris montuojamas su automatine DSG pavarų dėže ir varomas visais ratais. Siūlomi ir du dyzeliai, abu 2,0 l TDI, kurių galia – 150 ir 190 AG. Silpnesnysis gali būti su 6 pavarų mechanine pavarų dėže ir tada bus varomas priekiniais ratais arba automatine 7 pavarų DSG dėže, ir tuomet būtų varomas visais keturiais ratais. Galingesnė versija bus tik varoma visais ratais ir su automatine DSG greičių dėže. Vėliau pirkėjams bus pasiūlytos ir versijos su alternatyviomis technologijomis.   
 
 
Spauskite ir sužinokite daugiau apie Seat Tarraco
VIDEO
Įdomiausi automobiliai

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt