- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Straipsniai
|
2009-10-23
Saulės energiją naudojanti „MINILUX“ automobilio koncepcija
Sukurtas Jukka Rautiainen „MINILUX“ yra automobilio koncepcija, skirta miesto vairuotojams, kurie savo automobilį naudoja daugiausiai laisvalaikiu, o kas dienai naudoja kitas susisiekimo priemones. Kadangi automobilis skirtas laisvalaikiui, tai reiškia, kad didelę laiko dalį jis bus nenaudojamas. Lauke priparkuotas automobilis su primontuotomis saulės baterijų plokštelėmis kaups saulės energiją. Per metus saulės energija pakraunamas automobilis Centrinėje Europoje galės nuvažiuoti beveik 10,000 kilometrų, o saulėtose vietovėse, tokiose kaip Pietų Europa, Australija, Vidurio Rytai ar Kalifornija 26,000 kilometrų. Automobilis kaups saulės energiją itin efektyviomis „Gallium Arsenide“ saulės baterijų plokštėmis, kurios bus primontuotos prie atsidarančio stogo. Nors „MINILUX“ gali važiuoti ir keturi žmonės, jis lengvai transformuojasi į dviejų sėdynių automobilį, kuriame bus itin erdvu ir patogu. Automobilio ratai yra beoriai, tai leidžia pagerinti jų patvarumą ir ilgaamžiškumą, produktyvumą bei sumažina energijos poreikį. Paprasta automobilio forma sudaryta iš keturių ryškių dalių suteikia MINILUX išskirtinę išvaizdą. Taip pat skaitykite: |
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas