- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Straipsniai
|
2009-08-26
„Renault“ kompanijai sukako 110 metų
Vienai iš didžiausių automobilių korporacijų pasaulyje „Renault“ šiais metais sukanka 110 metų. Šios kompanijos istorija prasidėjo 1898 m., kai jaunas prancūzas Luisas Renault pristatė savo išradimą - pirmąją pavarų dėžę pasaulyje. Šis naujas mechanizmas pradėjo naują etapą automobilių pramonėje. „Renault“ istorija, I dalis: nuo pomėgio iki masinės gamybos (1898–1918) 1898 m. spalio pirmąją, Bilancourt’e miestelyje, netoli Paryžiaus, mažoje pašiūrėje Luisas Renault - tas pats vaikinas, kuris išrado pavarų dėžę - sukonstravo automobilį. Savo revoliucinį išradimą Luisas Renault pristatė Kalėdų išvakarėse, kuomet jis su savo sukurtu automobiliu (A-tipo Voiturette the Rue Lepic) įveikė nuokalnę Monmarte. Laimėjęs lažybas prieš skeptiškai nusiteikusius draugus, Luisas iš karto gavo 12 užsakymų. Greitai jo sukurta vairavimo sistema buvo patentuota, ją pradėjo taikyti visi to meto automobilių gamintojai. Po metų, 1899-aisiais, 21 metų Luisas ir jo broliai Fernandas bei Marcelis įkūrė šeimos įmonę „Renault Brothers“. Bendrovė populiarėjo dėka varžybų, kuriose Luisas ir Marcelas Renault dalyvaudavo vairuodami savo automobilius. 1903 m. buvo įkurtas „Renault Brothers“ pardavimų tinklas. Tuomet bendrovė atidarė savo pirmuosius užsienio filialus Anglijoje, Belgijoje, Italijoje, Vokietijoje, Ispanijoje ir JAV. 1905 m. „Renault Brothers“ atnešė naujų iššūkių: siekiant įvykdyti Paryžiaus, Londono ir Niujorko miestų taksi automobilių užsakymus, teko pradėti masinę gamybą. Taip „Renault“ tapo pirmaujančiu Prancūzijos automobilių gamintoju. 1906 m. Paryžiuje jau važinėjo 250 „Renault landaulet deux pattes“ automobilių, kurių galingi dviejų cilindrų varikliai galėjo išvystyti daugiau kaip 35 km/val. greitį. 1907 m. Londone kas antras taksi automobilis buvo „Renault“ gamybos. Pirmojo pasaulinio karo metu Bilancourt‘o miestelio gamykloje gaminama produkcija buvo pritaikyta kariuomenės poreikiams. Ketverius metus bendrovė gamino įvairių tipų karinę įrangą, sunkvežimius ir kitą amuniciją. „Renault“ taip pat tapo pasaulyje pirmaujančiu lėktuvų variklių gamintoju ir pagamino lėktuvą.
|
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas