Markės


Straipsniai

Atgal į straipsnių sąrašą Atgal į straipsnių sąrašą
2019-09-09
Porsche laikykis: Elonas į Niurburgringą atveža „Model S“, kad visiems būtų aišku kas čia geriausias


Elonas Muskas paskelbė, kad „Tesla“ kitą savaitę į Niurburgringo trasą atgabens „Model S“ elektromobilį. Ir greičiausiai dėl to, kad įveiktų „Porsche Taycan“ užfiksuotą rekordą.
 
Prieš pristatydama savo pirmąjį elektromobilį, „Porsche“ jį išbandė legendinėje Niurburgringo-Nordschleife lenktynių trasoje.

Elektrinis „Taycan“ įveikė 20,6 km ilgio trasą per 7 min. ir 42 sekundes, o „Porsche“ iškart pareiškė, kad tai tik įrodo, jog jų automobilis „yra pats greičiausias tarp keturių durų, pilnai elektrinių sportinių automobilių.“

„Porsche“ jau kurį laiką svarstė išbandyti „Taycan“ šioje trasoje ir netgi yra anksčiau teigę, kad jų elektromobilis yra geresnis už „Tesla“ automobilius.

Galiausiai „Porsche“ oficialiai pristatė „Taycan“ bei paviešino visas specifikacijas ir neišvengiamas jų palyginimas su „Tesla Model S“ rodo, kad pastarasis automobilis vis dar yra lyderis.

Tačiau to nepakanka ir „Tesla“ siekia „Porsche“ įrodyti, kad jų automobilis taip pat gali atlaikyti sudėtingus testavimus Niurburgringo trasoje.

Elonas Twitter’yje pranešė, kad kitą savaitę „Tesla“ Niurburgringo-Nordschleife lenktynių trasoje išbandys savąjį „Model S“.


Taip pat gerai žinomas ir labai populiarus „youtuber’is“ Marques Brownlee (MKBHD) mestelėjo užuominą, kad po testavimų gal ir „Model S“ reikės pervadinti į „Model S Turbo“. Dėl to „Taycan Turbo“ elektromobilio pavadinimo internete vis dar verda diskusijos ir gana daug žmonių šaiposi iš tokio „Porsche“ sprendimo.

Pats Elonas neįvardijo, jog šis „Model S“ testavimas yra susijęs su „Porsche“ paskelbtu rekordu ir siekiu jį pagerinti, tačiau šis pranešimas sekė iškart po to, kai „Tesla“ vadovas pasijuokė iš „Porsche“ sprendimo elektromobiliui suteikti „Turbo“ pavadinimą.

Iš tikrųjų turėtų būti labai įdomu, nes iki šiol dar nei karto nematėme, kaip naujausia „Model S“ versija įveikia Niurburgringo-Nordschleife trasą.

Tik šių metų pradžioje „Tesla Model 3 Performace“ važiavo Niurburgringo-Nordschleife trasa ir ją įveikė per 9 minutes. Tačiau tuo metu buvo įprasta diena ir trasoje buvo daugybė kitų automobilių, kurie lėtino automobilį.

Be to, „Porsche Taycan“ testavimų metu vairavo profesionalus lenktynininkas Larsas Kernas. Todėl šių rezultatų lyginti negalime ir dabar belieka su nekantrumu sulaukti ką gi pademonstruos „Model S“.
Susiję straipsniai
Atnaujintas „Audi A5“: dar sportiškesnis ir efektingesnis  
Pikapų evoliucija: kodėl darbiniai arkliai tapo kasdieniais palydova  
„Discovery“ skuba į pagalbą: „Land Rover“ sukūrė laboratoriją ant ra  
Naujasis „BMW“ elektromobilis pataikė į pirkėjų poreikius?   
Nauja „Mercedes-Benz“ „Marco Polo“ gama keičia suvokimą apie prabang  
Naujas „Renault Mégane R.S. Trophy-R“: išskirtinių duomenų sportinis  
„Shooting Brake“ – automobilių segmentas, kuriame dera dvi priešingo  
Galingas ir elegantiškas: „Audi Q3 Sportback“  
Nauja elektrinio SUV versija: „Audi e-tron 50 quattro”  
Kas čia, vėl 2008-ieji?! „Mazda“ Niurburgringe testuoja porą RX-8 au  
„Mercedes-AMG“ sukūrė galingiausią 4 cilindrų variklį pasaulyje – 42  
„Tesla“darbuotojai prisipažino: naudojame izoliacinę juostą norėdami  
Tyrimas atskleidė, kaip prabangūs automobiliai pasiekia Šiaurės Korė  
Po 60 metų istorijos į kelius išrieda pirmasis elektrinis „MINI“  
Subalansuotas: naujasis „Ford Focus ST“ išplėtė „karštojo hečbeko“ s  
Hibridinių automobilių gidas: kuo skiriasi „mild“ nuo „plug-in“?  
„Tesla“ sumušė rekordą – tokių rezultatų nesitikėjo net Volstryto fi  
Tik lenktynių trasai skirtas „Ford GT Mk II“ kainuos daugiau nei mil  
Kia XCeed: miesto krosoveris derina visureigio praktiškumą su hečbek  
Pakylėtas į naują lygį: atnaujintas „Audi Q7”  
VIDEO