Markės


Straipsniai

Atgal į straipsnių sąrašą Atgal į straipsnių sąrašą
2018-07-02
„Porsche“ į elektromobilius žiūri rimtai


„Premium“ elektromobilių rinkoje konkurencija nėra didelė: čia dominuoja „Tesla“. Nei vienas gamintojas negali pasiūlyti alternatyvos „Model S“ ar „Model X“, tačiau situacija greitu metu gali pasikeisti: elektromobilių reikalo rimtai ėmėsi „Porsche“.

„Porsche“ atstovai pranešė, kad iki 2022-ųjų dvigubai padidins investicijas į elektromobilių kūrimą – vietoje dabar suplanuotų 3 milijardų eurų skirs 6 mlrd. Tai apima visų šiandien gaminamų „Porsche“ automobilių elektrifikaciją – iš tinklo įkraunamų „Plug-in“ variantų kūrimą. O apie 500 milijonų eurų bus skiriama visiškai naujo modelio – „Mission E“ – kūrimui. 

Vokietijos sportiškų automobilių gamintojas dar 2015-aisiais parodė „Mission E“ prototipą ir teigia, kad serijinėje gamyboje šis modelis pasirodys 2019-ųjų pabaigoje. Į jį bus montuojami tik elektriniai varikliai, kurie greičiausiai pasieks apie 400, 500 ir 650 AG. 

Priešingai nei „Tesla“ modeliai, „Mission E“ galės greitai važiuoti ne tik tiesiai, bet ir posūkiuose. Tą užtikrina „Porsche“ patirtis sportiškų automobilių kūrime: planuojamas itin žemas svorio centras bei keturių vairuojamų ratų sistema, montuojama į vis daugiau modelių (911, „Cayenne“ ir kt.).

„Mission E“ turėtų būti žymimi kaip ir kiti „Porsche“ modeliai – S, GTS ir kitomis raidėmis. Tai bus ketverių durų sedanas, kiek mažesnis už „Panamera“, tačiau jo kaina bus panaši ir prasidės ties 70-80 tūkstančių eurų. Teigiama, kad „Mission E“ greitojo įkrovimo stotelėse galės per 20 minučių įsikrauti tiek, kad nuvažiuotų 400 kilometrų. Bendra automobilio rida bus apie 500 km.

Kalbama, kad „Porsche Mission E“ iki 100 km/val. įsibėgės per mažiau nei 3,5 sek., 200 km/val. pasieks per 12 sek., o maksimalus greitis bus didesnis nei 250 km/val. Visi modeliai turės keturis varančius ratus ir du variklius – po vieną kiekvienai ašiai.

„Porsche“ yra pirmas iš tradicinių „premium“ automobilių gamintojų, pateikęs realų elektra varomo didelio sedano prototipą ir jo išleidimo į rinką datą. Kiti gamintojai kol kas eksperimentuoja su mažesniais automobiliais – BMW i3, B klasės „Mercedes-Benz“ ir pan., arba su „Plug-in“ versijomis. „Porsche Mission E“ bus pirmasis erdvus keturių durų sedanas, kurio platforma kurta specialiai elektromobiliui ir joje nebus montuojamas joks vidaus degimo variklis.

Galima neabejoti, jog „Porsche“ ne vieninteliai kuria panašų modelį, o pirkėjams tai geros žinios – alternatyvų greitiems, bet nerangiems „Tesla“ elektromobiliams atsiras jau labai greitai.
 
autogidas.lt
Susiję straipsniai
„BMW“ pirmą kartą oficialiai pripažino, kad „pradeda gauti į kaulus“  
Retas įvykis automobilių pramonėje: koncepcinis „Porsche 911 Speedst  
40 % elektromobilių pardavimų kritimas neišgąsdino „General Motors“   
Elonas buvo teisus dėl Tesla Model 3 Performance - elektromobilis d  
SEAT pristato naują flagmaną – didelį visureigį SEAT Tarraco  
„Jaguar I-PACE“: iš Londono į Briuselį   
„Tesla“ charizma ir nuostolingumas: kas dedasi su kompanija ir kas   
Kodėl žmonės dievina ką tik pasirodžiusį „Suzuki Jimny“ ir kodėl jis  
Naujasis „Kia ProCeed” derina išskirtinę išvaizdą, praktiškumą ir di  
„Tesla“ bandys amerikiečiams įsiūlyti jų dievinamą modelį ir tai ko   
„Tesla Roadster“ galutinai pribaigs vidaus degimo variklį?  
Atnaujintas Renault Kadjar: dar efektyvesnė išvaizda ir daugiau komf  
Pirmasis visiškai elektrinis „Jaguar I-Pace“ – jau Vilniuje   
Susinervinęs Tesla Model S savininkas padarė neįsivaizduojamą - pats  
Kodėl elektromobiliai negali patempti įprastų automobilinių priekabų  
„Ford Mustang Bullitt“: legendinis trileris atgimė nauju pavidalu  
Naujasis „Mercedes-AMG GT“ – išskirtinis vairavimo dinamiškumas ir p  
„Tesla“ tikrai moka pardavinėti automobilius, bet ar moka juos taisy  
Ekspertai tai vadina „košmaru“, o gamintojai teigia, kad viskas taip  
„Ford Fiesta ST“ išmėgino požeminį kelią – jums to pakartoti nepavyk  
VIDEO