Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Straipsniai
|
2009-02-26
Peugeot 3008: pasaulinė „Crossover klasės Peugeot“ premjera
Nauja technologija, naujas požiūris į vairavimą
Spauskite ir sužinokite daugiau apie Peugeot 3008
Peugeot 3008 – naujas kompaktiškas, bet kartu ir erdvus automobilis, savo išorės ir vidaus proporcijomis, praktiška, bet ir prestižine keleivių ir vairuotojo vieta sukurtas ties riba tarp hečbeko, vienatūrio ir SUV automobilio. Automobilis siūlo tokias technines naujoves: Grip control sistemą (su šia sistema vairuotojas turi galimybę rinktis iš penkių važiavimo režimų), Dynamic rolling control, Heads-up display (sistemą, rodančią informaciją ant priekinio stiklo), Distance alert (atstumo iki priekyje važiuojančio automobio palaikymo sistemą), automatinį elektrinį stovėjimo stabdį (sistemą, neleidžiančią automobiliui pajudėti 2 sekundes atleidus stabdžio pedalą, kai automobilis stovi įkalnėje) ir kt. 3008-asis tausoja aplinką – jo taršos emisija tik 130 g/km CO2. 308CC: labiausiai geidžiamas iš kupė-kabrioletų Su šiuo automobiliu Peugeot sustiprino savo, kaip kupė-kabrioletų lyderio, poziciją. Elegantiškas, ekspresyvaus dizaino, dinamiškas, komfortiškas automobilis demonstruoja puikias važiavimo savybes. Globalaus ir ilgai trunkančio mobilumo pasiūlymas 79-oji Ženevos automobilių paroda Peugeot kompanijai suteikia galimybę pademonstruoti savo pirmaujančią poziciją gaminant automobilius, išmetančius į aplinką nedidelius CO2 kiekius, taip pat leidžia parodyti kitas aplinkosaugines iniciatyvas – siejant mažą taršą, aukšto lygio saugumą ir konkurencingus mobilumo sprendimus gaminamose dviratėse, triratėse ir keturratėse transporto priemonėse. Vienas is Kompanijos tikslų, kurį simbolizuoja Blue Lion (mėlynojo liūto) programa, yra kiekvienam pasiūlyti judėjimo galimybes su maža CO2 emisija ir minimaliomis kuro sąnaudomis. Dėl šios strategijos, ilgą laiką vykdomų tyrimų ir atitinkamų techninių sprendimų šiandien Peugeot yra neginčijamas lyderis Europoje pagal gaminamų automobilių mažas degalų sąnaudas ir mažą aplinkos taršą. Vienas iš šešių Europoje parduotų automobilių, išmetančių mažiau nei 120 g CO2/km, yra Peugeot. Tai atspindi Peugeot stende demonstruojamas Peugeot 207 su dyzeliniu 1,6 l HDi FAP 66 kW / 90 AG varikliu ir tokiais techniniais sprendimais kaip aerodinamiškumas, optimalesnis variklio kalibravimas ir kitais, kurie artimiausiu metu leis sumažinti emisiją iki 99g/km CO2, taip pat demonstruojamas Peugeot 107, jau dabar išmetantis tik 106 g/km CO2, ir netrukus prekyboje pasirodysiantis Peugeot 407 su 1,6 l HDi FAP 80 kw / 110 AG varikliu, išmetantis tik 129 g/km CO2. Tam, kad būtų išlaikytos ir sustiprintos lyderio pozicijos šioje srityje, Peugeot investuoja į tokias technologijas: •Hibridiniai modeliai; stende demonstruojami koncepciniai modeliai yra naujos kartos hibridų kūrimo progreso įrodymas; mažiau nei per dvejus metus nuo proceso pradžios prekyboje pasirodys Peugeot 3008, pirmasis hibridinis Peugeot automobilis; •Peugeot taip pat plėtoja mikro-hibridines koncepcijas, – antros kartos Stop&Start sistema bus plačiai pritaikyta gamyboje nuo 2011 metų; •Peugeot pirmavo kurdama elektrinius automobilius – Peugeot 106 nuo 1995 metų iki šiol yra pats populiariausias elektrinis automobilis, – o šiuo metu kompanija dar intensyviau veikia šioje srityje; Peugeot artimiausioje ateityje planuoja kurti dar labiau tausojančius aplinką ir kartu pavyzdinius saugumo prasme automobilius. Tai atspindi stende demonstruojami koncepciniai automobiliai Prologue Hybrid4, RC Hybrid4 ir Hybrid3 Compressor. Hibridinė technologija, derinanti vidaus degimo variklį su elektriniu varikliu, leidžia žymiai sumažinti CO2 emisiją – elektriniai varikliai gali funkcionuoti atskirai (tuo atveju CO2 emisija yra nulinė) arba kartu, kas taip pat leidžia prireikus didinti galią bei važiuoti naudojant 4x4 sistemą. Koncepciniai automobiliai Prologue Hybrid4 Prologue Hybrid4 koncepcinis automobilis yra naujas automobilių tipas Peugeot gamoje, – hibridas savo išorine forma, siejantis visureigio, vienatūrio ir sedano bruožus, novatoriškas technologijas (pakeltus rodmenis (HUD), atstumo signalizatorių ir kt.) su praktiškomis pertvarkymo galimybėmis, turintis 4x4 galimybes: 2,0 l HDi FAP variklis varo galinius ratus, o elektrinis variklis – priekinius. Kompaktiškas, o kartu erdvus 147 KW (200 AG) galios automobilis važiuodamas mišriomis sąlygomis išmeta tik 109 g/km CO2 (važiuodamas elektriniu varikliu visai neteršia aplinkos). RC Hybrid4 RC Hybrid4 – elegantiškas, galingas ir sportiškas koncepcinis automobilis – tarpinė grandis tarp koncepcinių RC „pikų“ ir RC „būgnų“ bei 908 RC, – yra tikra laboratorija ant ratų, derinanti daugybę stilistinių, inžinerinių ir technologinių idėjų ruošiantis ateities automobilių gamybai. Ketverių durų, keturių sėdimųjų vietų ir keturių varomųjų ratų ypatingai novatoriškos hibridinės technologijos varomas koncepcinis automobilis išsiskiria vairavomo malonumu ir kartu yra draugiškas aplinkai. 160 kW (218 AG) 1,6 l THP benzininis variklis, montuojamas automobilio gale, ir 70 kW (95 AG) elektrinis variklis po priekiniu gaubtu, – abu varikliai kartu išvysto 230 kW (313 AG) galią, o CO2 emisija važiuojant mišriomis sąlygomis siekia tik 109 g/km (elektrinis variklis visai neteršia aplinkos). Automobilis iki 100 km/val įsibėgėja per 4,4 sekundės. Hybrid3 Compressor Užimdamas tarpinę vietą tarp motorolerių ir automobilių, Hybrid3 Compressor yra originali triratė transporto priemonė miestui. Elegantiškas ir futuristinis stilius dera su kompaktiškumu, saugumu ir komfortu. Hibridinė technologija – 15 kW (20 AG) benzininis variklis gale ir 2 elektriniai varikliai po 3 KW ant kiekvieno iš priekinių ratų garantuoja žemas eksploatacines sąnaudas (2 l / 100 km), o CO2 emisija yra tik 47 g/km (elektrinis variklis visai neteršia aplinkos). |
Susiję straipsniai
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas