Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Straipsniai
|
2018-04-13
Patobulintas automobilis – užprogramuotas finansinis nuostolis parduodant
Kai automobilis yra tobulinamas, jo savininkas negalvoja apie pardavimą. Nauji ratlankiai, spoileriai, garso aparatūra ir krūva kitų aksesuarų – viskas automobilį daro gražesnį ir patrauklesnį. Metai iš metų. Tačiau automobilis nebūtinai tampa brangesnis.
Skelbimų portaluose yra daug pavyzdžių, kai už didesnę nei vidutinę rinkos kainą parduodamas patobulintas automobilis. Ir tas skelbimas kabo, kabo ir kabo... Neretai tol, kol savininkas praranda kantrybę ir mažina kainą iki vidutinės, vyraujančios rinkoje. Automobilių mėgėjai tobulinti modelius paprastai nori savomis rankomis ir kažkieno kito suręsti aksesuarai nebūtinai įtinka. Tai savotiškas menas, kurį kur kas smagiau kurti pačiam nei įsigyti jau nutapytą paveikslą. Pažvelkime į konkrečius pavyzdžius. Už 2 450 Eur parduodamas automobilis kainuoja daugiau nei bet kuris kitas tos kartos modelis – kai kurių naujesnio, nuo 2003 m. gaminamo modelio, skelbimuose nurodyta mažesnė kaina. Ar realu už nestandartinį automobilį gauti kone dvigubai daugiau pinigų nei vidutinė rinkos kaina?
Ironiška, kad šiame iš Vokietijos atgabentame automobilyje esančios garso aparatūros kaina – 1 500 Eur, pardavėjas turi visus jos įdiegimą liudijančius dokumentus. Tai – suma, sudaranti daugiau nei pusę „Accord“ vertės. Be to, ant automobilio sumontuoti nestandartiniai R17 ratlankiai, o jis pats – puikios komplektacijos, turi elektra valdomus langus bei veidrodėlius, kondicionierių, borto kompiuterį, signalizaciją, kruizo kontrolę. Tad ką daryti pardavėjui? Laukti, kol atsiras norintis už dvigubą kainą įsigyti „Accord“? Ar laukti kol atsiras entuziastas, norintis būtent taip patobulinto automobilio? Ar laukti iki baigsis kantrybė ir skelbime nurodyta suma taps mažesne už dokumentuose nurodytą garso aparatūros montavimo kainą? Bet kuris patobulintą automobilį pardavinėjęs žmogus patvirtins: finansiškai kur kas naudingiau yra pardavinėti dalimis. Garso aparatūra – atskirai, ratlankiai – atskirai, visi kiti patobulinimai – atskirai. Ir tuomet į skelbimų portalą talpinti standartinį geros būklės automobilį už vidutinę rinkos kainą. Bene vienintelė įmanoma išeitis yra kitas entuziastas, kuris įsigys geros būklės automobilį, išparduos brangiausias jo detales, o sau pasiliks „kaulinį“ kėbulą. Ir jį modifikuos pagal savo norus ir galimybes. |
Susiję straipsniai
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas