Markės


Straipsniai

Atgal į straipsnių sąrašą Atgal į straipsnių sąrašą
2019-09-27
Paskutinė vinis į vidaus degimo variklio karstą? Net ir „Daimler“ koncernas keičia savo kryptį



Šimtmetį automobilių pramonėje karaliavęs vidaus degimo variklis pagaliau miršta. „Daimler“ praneša, kad sustabdė naujų vidaus degimo variklių kūrimą ir visą dėmesį sutelks į elektromobilius.
 
„Daimler“ yra Vokietijos automobilių kompanija, kuri pavadinta jos įkūrėjo Gottlieb’o Daimler’io garbei.

Šiai kompanijai yra priskiriama šiuolaikinio benzininio variklio prototipo autorystė ir „Daimler“ visai neseniai išleido savo naujausios kartos vidaus degimo variklį. Tačiau panašu, jog tai buvo paskutinis toks variklis.

Remiantis Vokietijos žurnalu „Auto Motor und Sport“, „Daimler“ plėtros vadovas Markus’as Schaefer’is pareiškė, kad „šiuo metu kompanija neketina kurti naujos kartos vidaus degimo variklio ir koncentruojasi ties naujomis elektrinėmis jėgos sistemomis.“

Nors „Daimler“ ir neketina daugiau investuoti į naujų vidaus degimo variklių plėtrą, Schaefer’is pažymėjo, kad jie vis dar gali dirbti su kai kuriomis konkrečiomis dalimis, kad patobulintų savo esamus vidaus degimo variklius.

Per pastaruosius metus automobilių pasaulyje matyti vis daugiau požymių, kad vidaus degimo varikliai pasiekė savo ribas. Ypač didelis smūgis buvo tada, kai automobilių pramonėje išaiškėjo apgavystės dėl dyzelinių variklių. Buvo bandoma įrodinėti, kad jie yra efektyvesni ir mažiau taršūs, nei kad yra iš tikrųjų.

Taip pat neverta pamiršti, kad naujos kartos vidaus degimo variklių kūrimo procesas yra labai imlus laikui ir, atsižvelgiant į nuolat augančią elektromobilių plėtrą, tokios investicijos gali tapti bevertėmis.

Be to, vis daugiau šalių veja transporto priemones su vidaus degimo varikliu iš miestų centrų ir netgi priima įsipareigojimus iki 2040-ųjų metų visai uždrausti parduoti naujas benzinines ir dyzelines transporto priemones.

Tokie akivaizdūs dalykai verčia senuosius automobilių gamintojus, kaip „VW“, o dabar ir „Daimler“, pergalvoti savo ilgalaikės strategijos prioritetus ir investuoti į elektromobilius.

„Daimler“ jau yra skelbusi savo planus, kad iki 2022-ųjų metų rinkai pasiūlys visų „Mercedes-Benz“ markių elektrines transporto priemonių versijas. Tiesa, kompanija mano, kad tuo metu didžioji jų automobilių dalis vis dar bus su vidaus degimo varikliu.
Susiję straipsniai
8-osios serijos atgimimas tęsiasi: pristatytas „BMW M8 Gran Coupe“  
Ar rekordinis pasiekimas sustabdys augančius nuostolius? Tokių gerų   
„Mazda“ erzina rotorinių variklių gerbėjus - tai ko iš tikrųjų lauki  
Kompaktinių modelių galia: nauji „Audi RS Q3“ ir „Audi RS Q3 Sportba  
Nepasipriešino nei „Volkswagen“, nei „Ford“ – „Tesla“ Nyderlanduose   
„Porsche“ žada, kad benzininiai automobiliai išliks dar labai ilgą l  
Ar rekordas kris? „Tesla Model S“ jau drasko padangas Niurburgringo   
Atnaujintas „Audi A5“: dar sportiškesnis ir efektingesnis  
Naujasis „Mercedes-Benz GLE Coupé“: daugiau prabangos ir kupė stilia  
Pikapų evoliucija: kodėl darbiniai arkliai tapo kasdieniais palydova  
„Discovery“ skuba į pagalbą: „Land Rover“ sukūrė laboratoriją ant ra  
Naujasis „BMW“ elektromobilis pataikė į pirkėjų poreikius?   
Nauja „Mercedes-Benz“ „Marco Polo“ gama keičia suvokimą apie prabang  
Naujas „Renault Mégane R.S. Trophy-R“: išskirtinių duomenų sportinis  
„Shooting Brake“ – automobilių segmentas, kuriame dera dvi priešingo  
Galingas ir elegantiškas: „Audi Q3 Sportback“  
Nauja elektrinio SUV versija: „Audi e-tron 50 quattro”  
Kas čia, vėl 2008-ieji?! „Mazda“ Niurburgringe testuoja porą RX-8 au  
„Mercedes-AMG“ sukūrė galingiausią 4 cilindrų variklį pasaulyje – 42  
„Tesla“darbuotojai prisipažino: naudojame izoliacinę juostą norėdami  
VIDEO