Markės


Straipsniai

Atgal į straipsnių sąrašą Atgal į straipsnių sąrašą
2019-05-22
Niurburgo trasoje registruotas rekordas, kurį pasiekė naujas „Renault“ modelis „Megane r.s.trophy-r“


„Renault“ pristato „MEGANE R. S. TROPHY-R“ modelį, kuris yra naujoji prieš 15 metų prasidėjusios sagos versija. Šis modelis, kaip ir jo įspūdingi pirmtakai, nustatė naują atskaitinį laiką (07'40''100) automobilių su priekiniais varančiaisiais ratais kategorijoje, „Šiaurinės kilpos“ trasoje Niurburge. 

Kaip ir „Megane R. S. Trophy“, „MEGANE R. S. TROPHY-R“ yra aprūpintas 300 AG varikliu. Tuo tarpu išaugusį greitį lemia sumažintas svoris (iki 130 kg), aerodinamika ir radikaliai patobulinta važiuoklė, leidžianti tvirčiau stovėti ant kelio.

„Renault MEGANE R. S. TROPHY-R“ rinkoje pasirodys 2019 metų pabaigoje kaip išskirtinė, tik kelis šimtus vienetų apimanti laida.

„Renault Sport“ buvo sukurtas, remiantis partneryste su vienais iš labiausiai pripažintų specialistų savo veiklos srityse: „Akrapovič“, „Brembo“, „Bridgestone“, „Öhlins“ bei „Sabelt“.

Kartu su „Renault F1“ komandos vairuotojais Daniel Ricciardo ir Nico Hülkenberg 2019 m. gegužės 24 d. Monake vyksiančių „Formula One Grand Prix 1™“ lenktynių metu pirmą kartą pasirodys „MEGANE R. S. TROPHY-R“. 

 
Kaip ir „Megane R. S. Trophy“, „MEGANE R. S. TROPHY-R“ yra aprūpintas 300 AG varikliu. „MEGANE R.S. TROPHY-R“ sukurtas per labai trumpą laiką kaip lenktyninis automobilis. Nedidelė atsidavusi specialistų komanda susitelkė į tris pagrindinius aspektus: maksimalų svorio sumažinimą (iki 130 kg lyginant su „Megane R.S. Trophy“), aerodinamiką ir važiuoklės tobulinimą. 

Gautas rezultatas išties atima žadą: 2019 m. balandžio 5 d. „MEGANE R. S. TROPHY-R“ pasiekė naują visų laikų rekordą automobilių su priekiniais varančiaisiais ratais kategorijoje, Niurburgo trasos Šiaurinėje kilpoje - pasaulinio garso vietoje, kurioje įrodinėjamas automobilių sportinis našumas. Jis nuvažiavo 20.832 km ir 73 ratus Šiaurinėje kilpoje per 07'40''100. 

„Megane R.S.“ ir  “Kilpos” istorija tęsiasi ilgiau nei 10 metų. Ji prasidėjo 2008 m., kai buvo pradėta gaminti automobilių su priekiniais varančiaisiais ratais kategorija: „Megane R. S. R26.R“ apvažiavo ratą per 8'17. Šį laiko rodiklį po trijų metų nurungė antros kartos „Megane R.S. Trophy“ versija, vairuojama šio automobilio kūrėjo ir vairuotojo Laurento Hurgono (8'07''97). 2014 metais važiavimo laikas pirmą kartą kirto 8 minučių ribą (7'54''36), važiuojant „Megane III R.S. Trophy-R“ versija. 

Prekyba „MEGANE R. S. TROPHY-R“ prasidės 2019 pabaigoje, kai į rinką bus išleisti keli šimtai išskirtinės laidos vienetų.

„Renault F1“ komandos vairuotojai Daniel Ricciardo ir Nico Hülkenberg sėdės už „MEGANE R. S. TROPHY-R“ vairo, pirmą kartą pristatant šį automobilį 2019 m. gegužės 24 d. Monake vyksiančių „Formula One Grand Prix 1™“ lenktynių metu.
 
Daugiau apie šį automobilį:
Renault Megane, 2016 - dabar
VIDEO