Markės


Straipsniai

Atgal į straipsnių sąrašą Atgal į straipsnių sąrašą
2018-09-03
Neįtikėtina, bet faktas: kartais traukinys atvyksta visai ne į tą miestą, į kurį turėjo atvažiuoti.

Neįtikėtina, bet faktas: kartais traukinys atvyksta visai ne į tą miestą, į kurį turėjo atvažiuoti.
Ir jums taip tikriausiai yra buvę. GPS prašo jūsų sukti į dešinę, o pažvelgę į tą pusę matote bent du skirtingus kelius, kuriais galite važiuoti. Nors tikimybė pasirinkti ne tą yra vos 50 %, neteisingu keliu nuvažiuojate beveik visada. Dažniausiai tokie nutikimai tik erzina, tačiau kartais pagalvojame - gal reikėjo keliauti traukiniu? O gal ir jie pasiklysta?

Atrodo, kad tai turėtų būti neįmanoma. Geležinkelių sistemos yra sustyguotos per kelis šimtus metų. Traukinio kryptis yra nulemta geležinkelio, o mašinistas neturi jokio vairo. Dar daugiau - išsišakojimuose būna iešmai, kurie turėtų traukinį nukreipti reikiama linkme. Dažniausiai už tai atsakingos elektroninės sistemos, tačiau ir pats mašinistas turėtų atkreipti dėmesį, kad kelionė vyktų sklandžiai. Kitaip tariant, traukiniui pasiklysti nuvažiavus netinkama kryptimi turėtų būti neįmanoma.
 
Praėjusią gegužę taip pasiklydo traukinys, važiavęs iš Niukaslo į Redingą. Tai yra gana ilga kelionė traukiniu, tačiau šiuolaikiniai traukiniai yra gana patogūs, o ir pavasario saulės nuspalvinti vaizdai už lango nuteikia maloniai.
Tiesa, kelionės džiaugsmas nutrūko, kai per garsiakalbius buvo pranešta, kad traukinys pasiklydo ir dabar yra netoli Pontefrakto. Pažvelgę į žemėlapį pamatytumėte, kad traukinys nuklydo nedaug, tačiau ir šios nedidelės klaidos pakako, kad jis ten įstrigtų, kol buvo ieškoma būtų sugrąžinti į į maršrutą.
 
Kaip tai įvyko? Savaime aišku, kad įsivėlė klaida. Netoli Donkasterio anksčiau buvo įvykęs incidentas, dėl kurio šį traukinį buvo nuspręsta pasiųsti kiek kitu maršrutu, kad incidento vieta būtų aplenkta. Tačiau dėl techninės klaidos traukinys nukeliavo kur kas toliau nei buvo numatyta ir tiesiog praleido posūkį į suplanuotą apvažiavimą. Tuomet jis visą valandą stovėjo vietoje, kol buvo surastas būdas traukinį sugrąžinti į maršrutą.
 
Iš pradžių pasiklydęs traukinys važiavo atgal, tuomet pasuko ten, kur turėjo pasukti iš pat pradžių, o galiausiai kelionė buvo nutraukta Šefilde - toli nuo tikrojo kelionės tikslo. Būtų gerai, jei galėtume pasakyti, kad tai - vienetinis atvejis, tačiau traukinių pasiklydimo atvejų yra daugybė.
 
2016 metais pasiklydo JAV „Amtrak“ traukinys, turėjęs vykti į Šarlotsvilį, bet pasukęs į Ričmondą. Savo kelionės tikslą jis pasiekė pavėlavęs 1 valandą ir 44 minutes. 2002 metais traukinys iš Birmingamo į Edinburgą atvyko pavėlavęs 45 minutes, nes mašinistas nežinojo kelio. Kartais traukiniai pasiklysta dėl techninių klaidų, o kartais - ir dėl mašinistų patirties trūkumo. Jungtinės Karalystės geležinkeliais naudojasi ne viena kompanija, todėl mašinistai turi žinoti kelią, kad iešmai juos nukreiptų reikiama linkme - jie tai reguliuoja patys.
 
Tai yra gerai išplėtotų geležinkelių sistemų trūkumas ir privalumas. Viena vertus, lengva pasiklysti. Tačiau, kita vertus, incidentų vietas galima apvažiuoti, nes visada yra daugiau nei vienas maršruto pasirinkimas.
technologijos.lt
Susiję straipsniai
Volkswagen Golf 50mečio proga – įspūdinga 3000 km kelionė į Vokietiją ir atgal istoriniu automobiliu Volkswagen Golf 50mečio proga – įspūdinga 3000 km kelionė į Vokietij 
Kelioninis „Mercedes-Benz Marco Polo“ švenčia savo 40-ąjį jubiliejų Kelioninis „Mercedes-Benz Marco Polo“ švenčia savo 40-ąjį jubiliejų  
Ar tikrai žinote apie visas savo automobilio saugumo sistemas? Ar tikrai žinote apie visas savo automobilio saugumo sistemas? 
Pamatykite, kaip Lietuva atrodo „Hondos“ reklamoje: klipą matys žiūrovai visoje Europoje Pamatykite, kaip Lietuva atrodo „Hondos“ reklamoje: klipą matys žiūr 
Sukibimas ar slydimas? Žiedo meistras ir „drifteris“ apsikeitė automobiliais Sukibimas ar slydimas? Žiedo meistras ir „drifteris“ apsikeitė autom 
Iš pirmo žvilgsnio ralio automobilis ir standartinis – visiškai skirtingi. Bet ar tikrai? Iš pirmo žvilgsnio ralio automobilis ir standartinis – visiškai skir 
Ar sedanai ir hečbekai visam grimzta į užmarštį ir kodėl SUV – naujasis karalius? Ar sedanai ir hečbekai visam grimzta į užmarštį ir kodėl SUV – nauja 
Kodėl superautomobiliai lemia sėkmę tik retam automobilių gamintojui? Kodėl superautomobiliai lemia sėkmę tik retam automobilių gamintojui 
Naujasis „Renault Austral“: kokybė nuo A iki L Naujasis „Renault Austral“: kokybė nuo A iki L 
Atsisėskite ant kėdės: paskaičiavo, kiek kainuoja išlaikyti hiperautomobilį „Bugatti Chiron“ Atsisėskite ant kėdės: paskaičiavo, kiek kainuoja išlaikyti hiperaut 
Los Andželo automobilių parodoje „Porsche” išsiskyrė riboto leidimo „911 Dakar” modeliu Los Andželo automobilių parodoje „Porsche” išsiskyrė riboto leidimo  
Penkios su puse paros: kodėl tiek užtrunka pagaminti vieną ypatingą automobilį? Penkios su puse paros: kodėl tiek užtrunka pagaminti vieną ypatingą  
Nufilmuota, kaip „Tesla Model S“ vairuotojas tiesiog užmigo prie vairo Nufilmuota, kaip „Tesla Model S“ vairuotojas tiesiog užmigo prie vai 
„Porsche Taycan Turbo S“ tapo greičiausiu elektromobiliu, įveikusiu 1006 km trasos ratą „Porsche Taycan Turbo S“ tapo greičiausiu elektromobiliu, įveikusiu  
Tai fantastika! Po įsilaužimo į programinę įrangą Tesla Model S Plaid įsibėgėjo iki 348 km/h Tai fantastika! Po įsilaužimo į programinę įrangą Tesla Model S Plai 
Nauja sistema pati pasiūlys vairuotojui geriausią sėdėjimo poziciją Nauja sistema pati pasiūlys vairuotojui geriausią sėdėjimo poziciją 
Benzininį automobilį į elektrinį perdarę studentai nustebino Paul de Miko Benzininį automobilį į elektrinį perdarę studentai nustebino Paul de 
Nuo fizinių mygtukų iki jutiklinių ekranų: kokia tikroji šios automobilių technologijos nauda? Nuo fizinių mygtukų iki jutiklinių ekranų: kokia tikroji šios automo 
Automobilių istorija: unikalūs „Citroën“ pakabos sprendimai lenkė laiką Automobilių istorija: unikalūs „Citroën“ pakabos sprendimai lenkė la 
Kaip komfortas ir saugumas eina išvien: minkšta važiuoklė nereiškia prasto valdymo Kaip komfortas ir saugumas eina išvien: minkšta važiuoklė nereiškia  
VIDEO
Įdomiausi automobiliai

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt