Markės


Straipsniai

Atgal į straipsnių sąrašą Atgal į straipsnių sąrašą
2020-01-13
Naujasis „Land Rover Defender“ jau tapo legenda - kuo jis toks ypatingas?

Naujasis „Land Rover Defender“ jau tapo legenda - kuo jis toks ypatingas?
 
Dar net nepasirodęs prekyboje, naujasis „Land Rover Defender“ jau tapo legenda – buvo nufilmuotas naujausiame filme apie Jamesą Bondą ir tapo „Lego Technic“ rinkiniu, kurį nusipirkusiems vaikams nuo 11 iki 100 metų tenka nelengva užduotis sukonstruoti visureigį iš 2573 detalių. Tačiau šlovės našta naujajam „Defender“ nepasirodė per sunki – autoritetingiausių pasaulio automobilių leidinių bandymuose šis visureigis pasirodė puikiai ir iškart buvo pavadintas vienu svarbiausių dešimtmečio automobilių. Pirmieji „Defender“ automobiliai į Lietuvą atvyks šių metų balandį, skelbiama pranešime žiniasklaidai.
 
„Lietuvoje jau dabar galima užsakyti pirmųjų serijų – „Launch Edition“ ir „First Edition“ – „Defender“.
Šie pirmieji automobiliai yra riboto leidimo ir jau dabar sulaukia dėmesio – ir visiškai nekeista, nes šis bekelės virtuozas turi visą rinkinį savybių, kurių tikisi Lietuvos vartotojai: praktiškumą, tvirtą charakterį, pajėgumą įvairiomis sąlygomis, technologijas ir išskirtinę išvaizdą“, – pažymėjo „Land Rover“ Baltijos šalių rinkodaros vadovė Justė Šataitė.
 
„Defender“ – ypatingas „Land Rover“ atstovas, pats tikriausias šio britų prekės ženklo, kurio pirmasis automobilis gimė ir Amsterdame buvo pristatytas 1948-aisiais, palikuonis. „Defender“ charakteryje ryškiai atsispindi „Land Rover“ ekspedicijų ir karinės jėgos bruožai, suteikiantys „Defender“ visureigiui neprilygstamos galios bekelėje.
 
 
Iš tiesų, kurdami „Land Rover Defender“, koncerno inžinieriai ir dizaineriai ėmėsi labai rizikingos strategijos – iš senojo „Defender“ paliko tik kėbulo kampuotumą, tačiau tuo pat metu atsisakė ir išraiškingų bei atpažįstamų „Range Rover“ modelių gamos išvaizdos elementų. Rezultatas – visiškai unikalus ir su jokiu kitu automobiliu nesupainiojamas „Defender“.
 
Todėl galima teigti, kad nors naujasis visureigis yra „Land Rover“ šeimos atstovas, tačiau priskirtinas atskirai – „Defender“ – šeimai. Šioje šeimoje bus keletas narių – pirmiausia bus dvi skirtingo ilgio platformos „Defender 110“ ir „Defender 90“, o vėliau atsiras daugiau specialios paskirties modifikacijų.
 
 
Visi „Defender“ turės kėbulo kampuose įsitaisiusius ratus, panoraminį stogą su būdinga kepurėle ir į šoną atsiveriančias galines duris su pritaisytu atsarginiu ratu. Reikia pažymėti, kad visureigyje pirmą kartą per jo 71 metų istoriją atsisakyta rėminės konstrukcijos, kurios vietą užėmė itin tvirtas aliuminio monokokas su nepriklausoma priekine ir galine pakaba.
 
Nors „Defender“ platforma sukurta koncerno naudojamos D7 pagrindu, jos architektūroje net 95 proc. dalių yra unikalios, todėl platforma gavo atskirą vardo indeksą – D7x, kur „x“ reiškia „ekstremalus“.
 
Jos konstrukcija yra net tris kartus atsparesnė sukimui ir yra puikus pagrindas nepriklausomai pneumatinei pakabai ar versijai su elektros jėgainėmis. Ir tai įrodyta praktikoje – visureigiui teko iškentėti daugiau nei 62 000 testų, o pakaba ir kėbulo konstrukcijai teko įveikti „Land Rover Extreme Event Test“ procedūrą, kuri numato kur kas didesnius krūvius bei išorinį poveiki nei įprasta standartinėse bandymų programose.
 
Bandymu metu „Defender“ įveikė daugiau nei 1,2 milijono kilometrų ekstremaliomis sąlygomis – 50 laipsnių karšrtyje dykumoje, 40 laipsnių šaltyje Arktyje ir 3 kilometrų aukštyje Uoliniuose kalnuose Kolorado valstijoje.

 
Tokiomis sąlygomis buvo išbandyta ir visiškai nauja visų varomų ratų valdymo sistema „Configurable Terrain Response“, debiutuojanti naujajame „Defender“. Sistema leidžia patyrusiems vairuotojams patiems susikurti nustatymų rinkinį, geriausiai atitinkantį važiavimo sąlygas ir jų vairavimo stilių. Tuo tarpu naujokams sistema tiesiog identifikuos ir pasiūlys optimalų režimą esamoms sąlygoms.
 
Naujojo visureigio, turinčio pneumatinę važiuoklę, prošvaisa gali būti padidinama iki 291mm („Defender 90“ – iki 314 mm), o pakabos geometrija tokia, kad priekinis (approach), centrinės dalies (breakover) ir galinės dalies (departure) kampai sudaro, atitinkamai, 38, 28 and 40 laipsnių. „Defender“ gali įveikti 900 mm gylio brastą, o „Terrain Response 2“ sistemoje yra ir elektroninis brastos įveikimo pagalbininkas.
 
Automobilyje taip pat įdiegta unikali koncerno sukurta „ClearSight Ground View“ technologija, kuri leidžia elektroninėmis akimis matyti kelio paviršių, esantį po variklio dangčiu, tiesiai priešais priekinius ratus.
 
Pirmiesiems pirkėjams siūlomi keturių cilindrų, dviejų litrų darbinio tūrio Si4 ir šešių cilindrų, 3 litrų darbinio tūrio I6 benzininiai varikliai, generuojantys atitinkamai 300 ir 400 AG. Pastarasis komplektuojamas su MHEV jėgaine – vidaus degimo variklis papildomas nedidelės galios starteriu-generatoriumi bei akumuliatorium.

 
Dyzeliniai varikliai taip pat du – keturių cilindrų, dviejų litrų darbinio tūrio SD4, generuojantys, atitinkamai, 200 ir 240 AG bei 430 Nm sukimo momentą. Beje, abiejų variklių dyzelino suvartojimas siekia vos 7,6 l 100 kilometrų kelio, o anglies dvideginio emisija – 199 g/km.
 
Naujojo „Defender“ kūrėjai pasistengė automobilio salone išlaikyti kai kurias jo pirmtakų stilistikos detales. Pavyzdžiui, šen bei ten matomi tvirtinimo varžtai ir plieniniai kėbulo struktūros elementai. Be to, pavarų svirtis atsidūrė priekinėje panelėje, o į atsilaisvinusią vietą įmontuota trečioji pirmosios eilės sėdynė – panašiai, kaip pirmosios kartos „Land Rover“ visureigiuose.
 
Toks išdėstymas leido sukurti neįprastas sėdimų vietų kombinacijas – „Defender 110“ gali būti penkių, šešių ar septynių vietų.
 
Visureigyje debiutuoja visiškai nauja komunikacijos sistema „Pivi Pro“, aprūpinta nauju itin jautriu ir greitos reakcijos liečiamuoju ekranu. O atnaujinta „Software-Over-The-Air“ (SOTA) technologija leidžia atnaujinti net 14 skirtingų elektroninių modulių programinę įrangą nuotoliniu būdu, automatiškai parsisiunčiant ir instaliuojant reikalingus papildymus.

 
„Defender“ turės įprastus koncernui įrangos paketus – S, SE, HSE, „First Edition“, „Launch Edition“ ir „Defender X“ – tačiau klientas dar galės individualizuoti komplektaciją keturiais skirtingais paketais: „The Explorer“, „Adventure“, „Country“ ir „Urban“. Taip pat galima bus užsisakyti itin atsparų kėbulo apsaugos sprendimą „Satin Protective Film“, apsaugantį dažus ir laką specialia plėvele.
 
Na, ir žinoma, bekelės ir kelionių mėgėjams „Land Rover“ pasiūlys nuotoliniu būdu valdomą elektrinę gervę, palapinę ant stogo, pripučiamas stogines ir papildomo bagažo krepšius.
 
Naujasis „Defender“ bus parduodamas 128 pasaulio šalyse. Visur jis atitinka griežčiausius aplinksaugos bei saugumo reikalavimus.
 
Lietuvoje „Inchape Motors“ salonuose naujasis „Defender 90“ kainuoja nuo 48 950 eurų, o „Defender 110“ – nuo 55 100 eurų.
Spauskite ir sužinokite daugiau apie Land Rover Defender
Susiję straipsniai
Išlaisvinta nuotykių dvasia: „Land Rover Defender“ – Lietuvoje Išlaisvinta nuotykių dvasia: „Land Rover Defender“ – Lietuvoje 
Kviečia į „Defender“ ralio čempionatą: pakanka registruotis, atvykti ir lenktyniauti Kviečia į „Defender“ ralio čempionatą: pakanka registruotis, atvykti 
Lietuvon sugrįžę „1000 pasaulio stebuklų“ autoriai pasidalijo šviežiausiais įspūdžiais Lietuvon sugrįžę „1000 pasaulio stebuklų“ autoriai pasidalijo švieži 
Sakartvelas ir Armėnija: nuo „1000 pasaulio stebuklų“ automobilio keliauninkams teko plauti ne purvą Sakartvelas ir Armėnija: nuo „1000 pasaulio stebuklų“ automobilio ke 
„1000 pasaulio stebuklų“ herojai leidosi į kelionę: „Turkija per graži gulėti prie baseino“ „1000 pasaulio stebuklų“ herojai leidosi į kelionę: „Turkija per gra 
Beveik 70 metų partnerystės: Land Rover Defender 130 tarnaus D.Britanijos Raudonajame Kryžiuje Beveik 70 metų partnerystės: Land Rover Defender 130 tarnaus D.Brita 
„Land Rover“ pristatė naująsias „Defender“ versijas „Land Rover“ pristatė naująsias „Defender“ versijas 
Didžiausią gyvenimo kelionę tęsiantys „1000 pasaulio stebuklų“ laidos herojai pradeda naują etapą Didžiausią gyvenimo kelionę tęsiantys „1000 pasaulio stebuklų“ laido 
Pagerbdama legendinį modelį, „Land Rover“ išleido ribotos serijos „Defender 75th Limited Edition“ Pagerbdama legendinį modelį, „Land Rover“ išleido ribotos serijos „D 
Reikalavimai aktyvaus laisvalaikio mėgėjo automobiliui: turi daug tilpti ir niekada nenuvilti Reikalavimai aktyvaus laisvalaikio mėgėjo automobiliui: turi daug ti 
Land Rover pristatė įspūdingą „Defender V8 Bond Edition“ versiją įkvėptą kino filmo „Mirtis palauks Land Rover pristatė įspūdingą „Defender V8 Bond Edition“ versiją įkv 
„Land Rover“ tapo pirmojo „Virgin Galactic“ kosminio skrydžio su įgula dalimi „Land Rover“ tapo pirmojo „Virgin Galactic“ kosminio skrydžio su įgu 
Dar vienas gamintojas bandys vandenilinį automobilį - mato šios technologijos privalumus Dar vienas gamintojas bandys vandenilinį automobilį - mato šios tech 
„Land Rover Defender“ paskelbtas 2021-ųjų pasaulio dizaino automobiliu „Land Rover Defender“ paskelbtas 2021-ųjų pasaulio dizaino automobil 
Antanas Juknevičius pataria, kaip atskirti tikrą visureigį nuo miesto krosoverio Antanas Juknevičius pataria, kaip atskirti tikrą visureigį nuo miest 
Lietuvoje – unikali proga susipažinti su vienu iš pirmųjų pagamintų „Land Rover Defender 90“ Lietuvoje – unikali proga susipažinti su vienu iš pirmųjų pagamintų  
„Land Rover“ bekelės iššūkis unikalioje platformoje ekstremaliomis sąlygomis „Land Rover“ bekelės iššūkis unikalioje platformoje ekstremaliomis s 
Laukimas baigėsi – į Lietuvą atvyko „Land Rover Defender“ Laukimas baigėsi – į Lietuvą atvyko „Land Rover Defender“  
Naujasis „Land Rover Defender“ atrodo kietas ir yra kietas Naujasis „Land Rover Defender“ atrodo kietas ir yra kietas 
Naujos kartos „Land Rover Defender“ ekspedicija 001: iš žemės centro į pasaulinę premjerą Frankfurte Naujos kartos „Land Rover Defender“ ekspedicija 001: iš žemės centro 
Naujos kartos „Land Rover Defender“ jau įveikė 1,2 mln. kilometrų, etapas Kenijoje dar laukia Naujos kartos „Land Rover Defender“ jau įveikė 1,2 mln. kilometrų, e 
VIDEO
Įdomiausi automobiliai

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt