Markės


Straipsniai

Atgal į straipsnių sąrašą Atgal į straipsnių sąrašą
2019-09-11
Naujasis „Land Rover Defender“ atrodo kietas ir yra kietas



„Land Rover Defender“  – automobilis, kurio kampuotas siluetas ir tvirtas charakteris jau tapo neatskiriama legendos dalimi. Šiandien Frankfurto automobilių parodoje pirmą kartą parodytas naujos kartos „Defender“ taip pat nė nemano slėpti kampuoto charakterio, linkusio į nuotykius ant ratų. Ir ne tiesiog į eilinius nuotykius šiltą vasaros atostogų dieną, o į tokius, kuriuose gausu besikeičiančios aplinkos, įspūdingų peizažų, naujausių technologijų ir angliškos elegancijos. Jei tai primena James‘o Bondo filmą – puiku. Naujausioje bondiados reinkarnacijoje „Defender“ teks svarbus vaidmuo.   

„Defender“ kūrėjai pasistengė, kad jo kampuotas siluetas niekur nedingtų, tačiau akivaizdu, kad tai visiškai naujas ir naujoviškas visureigis. Jis atrodo kietas ir toks yra, nes „Land Rover“ inžinieriai ir dizaineriai „Defender“ kūrė tiems, kuriems 4X4 lygu visai ne šešiolika, o kur kas daugiau. 

Frankfurte kol kas debiutavo tik viena tradicinį indeksą 110 paveldėjusi modifikacija, kiek vėliau pasirodys trumpesnės ratų bazės „Defender 90“.  Dar vėliau atsiras mažesnių serijų specializuotų modifikacijų. Visi „Defender“ turės kėbulo kampuose įsitaisiusius ratus, panoraminį stogą su būdinga kuprele ir į šoną atsiveriančias galines duris su pritaisytu atsarginiu ratu.



„Naujasis visureigis gerbia savo praeitį, tačiau nėra jos suvaržytas. Todėl jis yra naujųjų laikų „Defender“, jo savitumas paryškintas išsiskiriančiu siluetu ir optimaliomis proporcijomis, kurios sakyte sako, kad tai yra rimtas visureigis. Tikras 4X4, kurio išvaizda ir konstrukcija atitinka jo pašaukimą“, – sakė „Land Rover“ dizaino vadovas Gerry McGovernas. 

Naujojo „Defender“ kūrėjai pasistengė automobilio salone išlaikyti kai kurias jo pirmtakų stilistikos detales. Pavyzdžiui, šen bei ten matomi tvirtinimo varžtai ir plieniniai kėbulo struktūros elementai.  Be to, pavarų svirtis atsidūrė priekinėje panelėje, o į atsilaisvinusią vietą įmontuota trečioji pirmosios eilės sėdynė – panašiai, kaip pirmosios kartos „Land Rover“ visureigiuose.  

Toks išdėstymas leido sukurti neįprastas sėdimų vietų kombinacijas – „Defender 110“ gali būti penkių, šešių ar septynių vietų. Modifikacijos su dviem sėdynių eilėmis bagažinės tūris sudaro 1075 litrus, o nulenkus antrosios eilės atlošus, erdvė tampa milžiniška – 2380 l.

Visureigiui itin svarbu turėti tvirtą važiuoklę ir čia „Land Rover“ inžinieriai padirbėjo iš peties. Specialiai „Defender“ sukurta platformos architektūra vadinasi D7x, o jos pagrindą sudaro lengvas aliuminio  monokokas, leidžiantis sukurti tvirčiausią koncerno istorijoje važiuoklę. Palyginti su tradicine rėminių visureigių konstrukcija, tokia platforma yra net tris kartus atsparesnė sukimui ir yra puikus pagrindas nepriklausomai pakabai su pneumobalionais ar versijai su elektros jėgainėmis. Ir tai įrodyta praktikoje – visureigis ištvėrė daugiau nei 62 000 testų, o pakabai ir kėbulo konstrukcijai teko įveikti „Land Rover Extreme Event Test“ procedūrą, kuri numato kur kas didesnius krūvius bei išorinį poveikį nei įprasta standartinėse bandymų programose.



Bandymų metu „Defender“ įveikė daugiau nei 1,2 milijono kilometrų ekstremaliomis sąlygomis – 50 laipsnių karštyje dykumoje, 40 laipsnių šaltyje Arktyje ir 3 kilometrų aukštyje Uoliniuose kalnuose Kolorado valstijoje.

Tokiomis sąlygomis buvo išbandyta ir visiškai nauja visų varomų ratų valdymo sistema „Cinfigurable Terrain Response“, debiutuojanti naujajame „Defender“. Sistema leidžia patyrusiems vairuotojams patiems susikurti nustatymų rinkinį, geriausiai atitinkantį važiavimo sąlygas ir jų vairavimo stilių. Tuo tarpu naujokams sistema tiesiog identifikuos ir pasiūlys geriausią režimą esamoms sąlygoms.

Naujojo visureigio prošvaisa gali būti nustatoma iki 291 mm, o pakabos geometrija tokia, kad priekinis (approach), centrinės dalies (breakover) ir galinės dalies (departure) kampai sudaro, atitinkamai, 38, 28 and 40 laipsnių. „Defender“ gali įveikti 900 mm gylio brastą, o „Terrain Response 2“ sistemoje yra ir elektroninis brastos įveikimo pagalbininkas. 



Automobilyje taip pat įdiegta unikali koncerno sukurta „ClearSight Ground View“ technologija, kuri leidžia elektroninėmis akimis matyti kelio paviršių, esantį po variklio dangčiu, tiesiai priešais priekinius ratus.

Kol kas „Defender“ bus siūlomas su benzininiais ir dyzeliniais varikliais, tačiau netolimoje ateityje atsiras ir pakraunamas hibridas PHEV, visiškai elektrinis „Defender“ taip pat svarstomas.

Pirmiesiems pirkėjams bus siūlomi keturių cilindrų, dviejų litrų darbinio tūrio Si4  ir šešių cilindrų, 3 litrų darbinio tūrio I6 benzininiai varikliai, generuojantys atitinkamai 300 ir 400 AG.  Pastarasis komplektuojamas su taip vadinama MHEV jėgaine – vidaus degimo variklis papildomas nedidelės galios starteriu-generatoriumi bei akumuliatorium.  

Dyzeliniai varikliai taip pat du – keturių cilindrų, dviejų litrų darbinio tūrio SD4, generuojantys, atitinkamai, 200 ir 240 AG bei 430 Nm sukimo momentą. Beje, abiejų dyzelino suvartojimas siekia vos 7,6 l 100 kilometrų kelio, o anglies dvideginio emisija – 199 g/km.

Visureigyje debiutuoja visiškai nauja komunikcijos sistema „Pivi Pro“, aprūpinta nauju itin jautriu ir greitos reakcijos liečiamuoju ekranu. O atnaujinta „Software-Over-The-Air“ (SOTA) technolgija leidžia atnaujinti net 14 skirtingų elektroninių modulių programinę įrangą nuotoliniu būdu, automatiškai parsisiunčiant ir instaliuojant reikalingus papildymus. 

„Defender“ turės įprastus koncernui įrangos paketus – S, SE, HSE, „First Edition“ ir „Defender X“ – tačiau klientas dar galės individualizuoti komplektaciją keturiais skirtingais paketais: „The Explorer“, „Adventure“, „Country“ ir „Urban“. Taip pat galima bus užsisakyti itin atsparų kėbulo apsaugos  sprendimą „Satin Protective Film“, apsauganti dažus ir laką specialia plėvele. 

Na ir, žinoma, bekelės ir kelionių mėgėjams „Land Rover“ pasiūlys nuotoliniu būdu valdomą elektrinę gervę, palapinę ant stogo, pripučiamas stogines ir papildomo bagažo krepšius.

„Naujasis „Defender“ bus parduodamas 128 pasaulio šalyse ir visur jis atitinka griežčiausius aplinksaugos ir saugumo reikalavimus. Naujausios technologijos ir tradicinis charakteris leido sukurti tikrą visureigį visiems smalsiems ir ištroškusiems nuotykių“, – pažymėjo „Jaguar Land Rover“ komercijos vadovas Felixas Bräutigamas.

Gamintojas vartotojams pasiūlė papildomą gamybos pradžios serijos naujojo „Defender“ komplektaciją „Launch Edition“. Išankstinė prekyba tiek „Launch Edition“, tiek „First Edition“ modeliais jau prasidėjo.
Susiję straipsniai
„Porsche“ žada, kad benzininiai automobiliai išliks dar labai ilgą l  
Ar rekordas kris? „Tesla Model S“ jau drasko padangas Niurburgringo   
Atnaujintas „Audi A5“: dar sportiškesnis ir efektingesnis  
Pikapų evoliucija: kodėl darbiniai arkliai tapo kasdieniais palydova  
„Discovery“ skuba į pagalbą: „Land Rover“ sukūrė laboratoriją ant ra  
Naujasis „BMW“ elektromobilis pataikė į pirkėjų poreikius?   
Nauja „Mercedes-Benz“ „Marco Polo“ gama keičia suvokimą apie prabang  
Naujas „Renault Mégane R.S. Trophy-R“: išskirtinių duomenų sportinis  
„Shooting Brake“ – automobilių segmentas, kuriame dera dvi priešingo  
Galingas ir elegantiškas: „Audi Q3 Sportback“  
Nauja elektrinio SUV versija: „Audi e-tron 50 quattro”  
Kas čia, vėl 2008-ieji?! „Mazda“ Niurburgringe testuoja porą RX-8 au  
„Mercedes-AMG“ sukūrė galingiausią 4 cilindrų variklį pasaulyje – 42  
„Tesla“darbuotojai prisipažino: naudojame izoliacinę juostą norėdami  
Tyrimas atskleidė, kaip prabangūs automobiliai pasiekia Šiaurės Korė  
Po 60 metų istorijos į kelius išrieda pirmasis elektrinis „MINI“  
Subalansuotas: naujasis „Ford Focus ST“ išplėtė „karštojo hečbeko“ s  
Hibridinių automobilių gidas: kuo skiriasi „mild“ nuo „plug-in“?  
„Tesla“ sumušė rekordą – tokių rezultatų nesitikėjo net Volstryto fi  
Tik lenktynių trasai skirtas „Ford GT Mk II“ kainuos daugiau nei mil  
VIDEO