Markės


Straipsniai

Atgal į straipsnių sąrašą Atgal į straipsnių sąrašą
2018-06-20
Naujasis „Audi A1 Sportback“ – tobulas partneris mieste


2010 metais „Audi“ gamoje pasirodė pirmasis A1 modelis, o šiandien debiutuoja jau antros kartos populiarus mažasis miesto automobilis. Itin dinamiška išvaizda išsiskiriantis „Audi A1 Sportback“ yra nepamainomas pagalbininkas tiek mieste, tiek ir puikiai tinkamas tolimesnėms kelionėms, o su šiuolaikinėmis multimedijos ir vairuotojo pagalbinėmis sistemomis, jis nei kiek nenusileidžia didesnės klasės automobiliams.

Išorė: išraiškingas siluetas, atspindintis sportiškus „Ur-quattro“ genus

Palyginti su pirmtaku, naujasis „Audi A1 Sportback“ yra net 56 mm ilgesnis (4,03 m). Automobilio plotis išliko nepakitęs (1,74 m), o aukštis siekia tik 1,43 m, todėl, turėdamas plačią tarpvėžę ir trumpą priekinę bei galinę dalį, naujas modelis atrodo itin tvirtai ir sportiškai. Žemai sumontuotos plačios vientisos grotelės su išraiškingomis oro paėmimo angomis suteikia išskirtinę išvaizdą, o variklio gaubto priekyje esančios trys siauros angos primena 1984 metais gimusią „Sport quattro“ ralio legendą.
 
Žvelgiant į naująjį „A1 Sportback“ matyti akivaizdžios sąsajos su „Audi Ur-quattro“ ir „Sport quattro“ modeliais, o sportiškas charakteris gali būti dar labiau pabrėžtas „S line“ apdaila. „A1 Sportback“ gali būti nudažytas viena iš dešimties spalvų, o kompaktinio automobilio stogas nuo priekinių statramsčių iki galinio oro aptako gali būti dažomas dvejomis skirtingomis tamsiomis spalvomis.

 
Debiuto pradžioje bus siūloma ir išskirtinė „Edition“ versija su „S line“ apdaila ir dar labiau A1 išvaizdą pabrėžiančiais akcentais – priklausomai nuo kėbulo spalvos, dideliais bronzos, baltos arba juodos spalvos 18 colių ratlankiais ir „Audi Sport quattro“ primenančiais tamsintais LED priekiniais ir galiniais žibintais.

Nauja išvaizda: salonas

Kuriant automobilio saloną buvo siekiama, kad kompaktinių automobilių klasėje jis būtų sportiškiausias, todėl jis atrodo itin efektingai ir turi daug pasirenkamos apdailos elementų. Čia labiausiai išsiskiria sportiškas prietaisų skydelis su kompaktiškomis vėdinimo grotelėmis ir skaitmeniniais rodmenimis, o vairuotojui po ranka esantys valdikliai ir papildomai užsakomas „MMI touch“ liečiamasis ekranas dar labiau pabrėžia sportišką automobilio salono atmosferą.

 
Daugiau erdvės ir komforto

Naujasis „A1 Sportback“ yra gerokai erdvesnis, todėl itin patogus ne tik vairuotojui, bet ir priekyje bei gale sėdintiems keleiviams. Bagažinės tūris padidėjo 65 l ir dabar į ją telpa nuo 335 litrų, o nulenkus galinių sėdynių atlošus, bagažinės talpa padidėja iki 1090 litrų.
 
Visiškai skaitmeninis valdymas

Naujasis „Audi A1 Sportback“ yra sukurtas galvojant apie pažangią ateitį, todėl net ir bazinėse versijose sumontuotas skaitmeninis aukštos rezoliucijos 10,25 colių įstrižainės prietaisų skydelis su valdymu ant vairo. 
 
Visada ryšio zonoje: multimedijos sistema ir „Audi connect“ sistema

Naujojo „A1 Sportback“ multimedijos valdymo sistema yra tokia pati kaip ir didesnės klasės automobiliuose. Jau bazinėje komplektacijoje yra „MMI radio“ grotuvas, kurį galima valdyti ant vairo esančiais mygtukais, o jo informacija rodoma skaitmeniniame prietaisų skydelyje. Taip pat papildomai galima užsisakyti „MMI navigation plus“ sistemą, kuri valdoma liečiamajame 10,1 colio įstrižainės ekrane. 

 
„Audi smartphone“ sąsaja „iOS“ ir „Android“ operacinių sistemų telefonus, naudojant „Apple CarPlay“ ir „Android Auto“ programas, galima susieti su MMI sistema, kuri turi dvi USB jungtis. Papildomai užsisakius „Audi phone“ įrangą, užtikrinamas aukščiausios kokybės 4G ryšys, o telefoną galima įkrauti belaidžiu būdu.
 
Muzikos ir gero skambesio gerbėjai įvertins skaitmeninį „Digital Audio Broadcasting“ imtuvą, „Audi sound“ ir „Bang & Olufsen Premium Sound“ garso sistemas. Pastaroji 560 vatų galios sistema turi vienuoliką garsiakalbių, o trimatis erdvinis garsas sukuriamas garso bangoms atsispindint nuo priekinio stiklo. 
 
Svarbiausia saugumas: vairuotojo pagalbinės sistemos

„Audi A1 Sportback“ vairuotojo pagalbinės sistemos taip pat prilygsta didesnės klasės automobiliams. Jos užtikrina, kad kompaktiškas automobilis važiuos saugiu atstumu, taip pat padės vairuotojui važiuoti savo eismo juosta ir statant automobilį.

Bazinėje įrangoje esanti perspėjimo apie išvažiavimą iš savo eismo juostos sistema padeda vairuotojui važiuojant didesniu nei 65 km/val. greičiu, o kita bazinė įranga – „Audi pre sense“ sistema – radaro pagalba atpažįsta kitus automobilius, gatvę kertančius pėsčiuosius, dviratininkus net ir esant blogam matomumui (pavyzdžiui, rūkui) bei garsiniu ir vaizdo signalu perspėja vairuotoją. Tuo pačiu metu ji pasirengia stabdymui ir, jei reikia, visa jėga aktyvuoja avarinį stabdymą, siekiant išvengti susidūrimo ar sumažinti jo pasekmes. Taip pat priekinių sėdynių saugios diržai įtempiami, langai uždaromi ir įjungiamos avarinės šviesos. 
 
Varikliai: galingi ir efektyvūs
Nesvarbu ar važinėsite mieste, ar leisitės į savaitgalio išvyką, galingi „Audi A1 Sportback“ varikliai visada užtikrins smagius įspūdžius prie vairo. Variklių gama apima efektyvius benzininius motorus, kurių galia siekia nuo 70 kW (95 AG) iki 147 kW (200 AG). Visi varikliai yra tiesioginio įpurškimo su turbinomis ir turi kietųjų dalelių filtrą. Jie gali būti komplektuojami su mechanine pavarų dėže arba septynių greičių dviejų sankabų „S tronic“ automatine pavarų dėže, o galingiausias motoras komplektuojamas su šešių greičių „S tronic“ transmisija. 
 
Naująjį „Audi A1 Sportback“ bus galima užsisakyti jau šią vasarą, o pirmieji automobiliai pirkėjus pasieks 2018 m. rudenį.  
 
Susiję straipsniai
„BMW“ pirmą kartą oficialiai pripažino, kad „pradeda gauti į kaulus“  
Retas įvykis automobilių pramonėje: koncepcinis „Porsche 911 Speedst  
40 % elektromobilių pardavimų kritimas neišgąsdino „General Motors“   
Elonas buvo teisus dėl Tesla Model 3 Performance - elektromobilis d  
SEAT pristato naują flagmaną – didelį visureigį SEAT Tarraco  
„Jaguar I-PACE“: iš Londono į Briuselį   
„Tesla“ charizma ir nuostolingumas: kas dedasi su kompanija ir kas   
Kodėl žmonės dievina ką tik pasirodžiusį „Suzuki Jimny“ ir kodėl jis  
Naujasis „Kia ProCeed” derina išskirtinę išvaizdą, praktiškumą ir di  
„Tesla“ bandys amerikiečiams įsiūlyti jų dievinamą modelį ir tai ko   
„Tesla Roadster“ galutinai pribaigs vidaus degimo variklį?  
Atnaujintas Renault Kadjar: dar efektyvesnė išvaizda ir daugiau komf  
Pirmasis visiškai elektrinis „Jaguar I-Pace“ – jau Vilniuje   
Susinervinęs Tesla Model S savininkas padarė neįsivaizduojamą - pats  
Kodėl elektromobiliai negali patempti įprastų automobilinių priekabų  
„Ford Mustang Bullitt“: legendinis trileris atgimė nauju pavidalu  
Naujasis „Mercedes-AMG GT“ – išskirtinis vairavimo dinamiškumas ir p  
„Tesla“ tikrai moka pardavinėti automobilius, bet ar moka juos taisy  
Ekspertai tai vadina „košmaru“, o gamintojai teigia, kad viskas taip  
„Ford Fiesta ST“ išmėgino požeminį kelią – jums to pakartoti nepavyk  
VIDEO