Markės


Straipsniai

Atgal į straipsnių sąrašą Atgal į straipsnių sąrašą
2019-04-19
Naujas išradimas gelbės ugniagesius - sunku patikėti, kad niekas anksčiau apie tai nepagalvojo

Naujas išradimas gelbės ugniagesius - sunku patikėti, kad niekas anksčiau apie tai nepagalvojo
Ugniagesių darbas yra sunkus ir pavojingas. Dažnai tenka dirbti visiškai dūmais užpildytuose pastatuose. Krentančios nuolaužos ir net pati ugnis gali užkirsi pasitraukimo kelius. Tai puikiai žinantys buvę JAV ugniagesiai išrado šį tą, kas iš tiesų gali gelbėti ugniagesių gyvybes
 
Į dūmais pripildytas patalpas ugniagesiai veržiasi su specialiais kostiumais ir kvėpavimo sistemomis. Oro balionai ant ugniagesių nugarų yra sunkūs ir dideli, tačiau jie dažnai yra tiesiog būtini. Oro tokioje sistema pakanka apie 30-45 minutėms, o tuomet oro balioną reikia keisti. Tačiau, deja, tai ne visada yra įmanoma.
 
Užgriuvusios nuolaužos ar netikėtai pasisukusi ugnies plitimo krypti gali užkirsti pasitraukimo kelius. Tai nutinka nuolat. Tuomet kiti komandos nariai veržiasi pirmyn, gelbėdami įstrigusius ugniagesius. Tačiau kas jei pirmiau pasibaigs oro atsargos?
 
Buvę ugniagesiai kartu su verslo partneriais nusprendė išspręsti šią problemą. Jie išrado naujos kartos vandens žarną su integruota oro tiekimo linija. Tiesiai iš sunkvežimio oras gali būti tiekiamas į ugniagesio kaukę.
Prie žarnos lengva prisijungti, o oro atsargos apskritai niekada nesibaigia - jas prižiūri prie sunkvežimio likę žmonės.

 
„Lifeline Firehose“ vandens žarna turi integruotą oro tiekimo liniją. 
©Gamintojo nuotrauka

„Lifeline Firehose“ pavadinta žarna nepakeičia įprasto oro baliono ir visos sistemos. Tačiau ji gali užtikrinti nenutrūkstamą oro tiekimą, jei ugniagesiai yra kur nors įkalinti. Ugniagesiai bet kuriuo atveju naudoja žarnas, tai kodėl jomis netiekus ir oro, jei to prireiktų? Net jei įkalinti ugniagesiai neturėtų tokios įrangos, „Lifeline Firehose“ galima perduoti ir per pakankamai nedidelį plyšį.
 
„Lifeline Firehose“ bandymai atliekami jau metus. Per šį laiką ugniagesiai įsitikino šio išradimo galimybėmis gelbėti gyvybes. Jie taip pat suprato, kad „Lifeline Firehose“ galima panaudoti ir kitose situacijose. Tradicinė ugniagesių kvėpavimo įranga yra pakankamai didelė ir sunki, su ja sudėtinga prasibrauti pro siaurus plyšius. „Lifeline Firehose“ yra standartinės žarnos pločio. Prie jos prisijungęs ugniagesys gali prašliaužti pro nedidelius tarpus, o tuomet ją panaudoti pagal pagrindinę numatytą funkciją - lieti vandenį ant ugnies šaltinių.
 
Tikriausiai geriausia tai, kad „Lifeline Firehose“ - tai buvusių ugniagesių išradimas. Profesionalai savo srityse visada pastebi problemas ir gali pirmieji sugalvoti, kaip jas efektyviai išspręsti. Nors „Lifeline Firehose“ nepakeis tradicinių priemonių, šis išradimas kai kuriose situacijose gali padėti išgelbėti ne vieną gyvybę.
technologijos.lt
Susiję straipsniai
Volkswagen Golf 50mečio proga – įspūdinga 3000 km kelionė į Vokietiją ir atgal istoriniu automobiliu Volkswagen Golf 50mečio proga – įspūdinga 3000 km kelionė į Vokietij 
Kelioninis „Mercedes-Benz Marco Polo“ švenčia savo 40-ąjį jubiliejų Kelioninis „Mercedes-Benz Marco Polo“ švenčia savo 40-ąjį jubiliejų  
Ar tikrai žinote apie visas savo automobilio saugumo sistemas? Ar tikrai žinote apie visas savo automobilio saugumo sistemas? 
Pamatykite, kaip Lietuva atrodo „Hondos“ reklamoje: klipą matys žiūrovai visoje Europoje Pamatykite, kaip Lietuva atrodo „Hondos“ reklamoje: klipą matys žiūr 
Sukibimas ar slydimas? Žiedo meistras ir „drifteris“ apsikeitė automobiliais Sukibimas ar slydimas? Žiedo meistras ir „drifteris“ apsikeitė autom 
Iš pirmo žvilgsnio ralio automobilis ir standartinis – visiškai skirtingi. Bet ar tikrai? Iš pirmo žvilgsnio ralio automobilis ir standartinis – visiškai skir 
Ar sedanai ir hečbekai visam grimzta į užmarštį ir kodėl SUV – naujasis karalius? Ar sedanai ir hečbekai visam grimzta į užmarštį ir kodėl SUV – nauja 
Kodėl superautomobiliai lemia sėkmę tik retam automobilių gamintojui? Kodėl superautomobiliai lemia sėkmę tik retam automobilių gamintojui 
Naujasis „Renault Austral“: kokybė nuo A iki L Naujasis „Renault Austral“: kokybė nuo A iki L 
Atsisėskite ant kėdės: paskaičiavo, kiek kainuoja išlaikyti hiperautomobilį „Bugatti Chiron“ Atsisėskite ant kėdės: paskaičiavo, kiek kainuoja išlaikyti hiperaut 
Los Andželo automobilių parodoje „Porsche” išsiskyrė riboto leidimo „911 Dakar” modeliu Los Andželo automobilių parodoje „Porsche” išsiskyrė riboto leidimo  
Penkios su puse paros: kodėl tiek užtrunka pagaminti vieną ypatingą automobilį? Penkios su puse paros: kodėl tiek užtrunka pagaminti vieną ypatingą  
Nufilmuota, kaip „Tesla Model S“ vairuotojas tiesiog užmigo prie vairo Nufilmuota, kaip „Tesla Model S“ vairuotojas tiesiog užmigo prie vai 
„Porsche Taycan Turbo S“ tapo greičiausiu elektromobiliu, įveikusiu 1006 km trasos ratą „Porsche Taycan Turbo S“ tapo greičiausiu elektromobiliu, įveikusiu  
Tai fantastika! Po įsilaužimo į programinę įrangą Tesla Model S Plaid įsibėgėjo iki 348 km/h Tai fantastika! Po įsilaužimo į programinę įrangą Tesla Model S Plai 
Nauja sistema pati pasiūlys vairuotojui geriausią sėdėjimo poziciją Nauja sistema pati pasiūlys vairuotojui geriausią sėdėjimo poziciją 
Benzininį automobilį į elektrinį perdarę studentai nustebino Paul de Miko Benzininį automobilį į elektrinį perdarę studentai nustebino Paul de 
Nuo fizinių mygtukų iki jutiklinių ekranų: kokia tikroji šios automobilių technologijos nauda? Nuo fizinių mygtukų iki jutiklinių ekranų: kokia tikroji šios automo 
Automobilių istorija: unikalūs „Citroën“ pakabos sprendimai lenkė laiką Automobilių istorija: unikalūs „Citroën“ pakabos sprendimai lenkė la 
Kaip komfortas ir saugumas eina išvien: minkšta važiuoklė nereiškia prasto valdymo Kaip komfortas ir saugumas eina išvien: minkšta važiuoklė nereiškia  
VIDEO
Įdomiausi automobiliai

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt