Markės


Straipsniai

Atgal į straipsnių sąrašą Atgal į straipsnių sąrašą
2019-07-04
„Mes galėtume užtvindyti Europą elektromobiliais, bet jiems nėra paklausos“


„BMW“ tik ką pristatė savo naujus „elektrifikavimo“ planus, bet vienas iš kompanijos vadovų iškart pareiškė, kad „elektromobiliams nėra paklausos.“
 
Kiek anksčiau „BMW“ pranešė ankstinantys savo „elektrifikavimo“ planus dviem metais ir pristatė pirmuosius savo konceptus.
 
Tačiau praktiškai tuo pačiu metu, kai Vokietijos automobilių gamintojas paviešino šią informaciją, už kompanijos plėtrą atsakingas „BMW“ direktorius Klaus‘as Frölich‘as Miunchene vykusioje diskusijoje pareiškė, kad kompanija nemato elektrinių transporto priemonių paklausos:
 
„Nėra klientų prašymų dėl BEV (visiškai elektrinės transporto priemonės). Nei vieno. Čia reguliuotojai (valstybės ir organizacijos) reikalauja BEV, bet ne klientai.“
 
Klaus‘as Frölich‘as dar pridūrė, kad reguliavimai skatina elektrinių transporto priemonių atėjimą į rinką ir jų adaptaciją, o ne pačių vartotojų rodomas susidomėjimas:
 
„Jei turėtume didelę paklausą, paskatą, mes galėtume BEV automobiliais užtvindyti Europą ir parduoti milijoną BEV automobilių, bet europiečiai nepirks tokių dalykų. Iš to ką mes matome, BEV priimamos Kinijoje, Kalifornijoje, o visur kitur geresnis pasirinkimas yra PHEV (plug-in hibridai) su geru EV diapazonu (vien elektra nuvažiuojamu atstumu).“
 
Turint galvoje, kad pati „BMW“ kompanija paskelbė apie ankstinamus savo „elektrifikavimo“ planus ir tai, kad šių metų pabaigoje turėtų pasirodyti „Mini Electric“, kitais metais laukiamas elektrinis SUV „BMW iX3“, o 2021-aisiais turi pasirodyti elektrinis sedanas „BMW i4“ ir elektrinis krosoveris „BMW iNEXT“, tokie pareiškimai atrodo mažų mažiausiai keisti.
 
Iš kitos pusės, „BMW“ visada labiau rūpėjo „plug-in“ hibridai ir jie to niekada neslėpė. Tad tokie pareiškimai labiau primena bandymą pagrįsti savo pasirinktą strategiją „elektrifikavimo“ srityje.
 
O gal Klaus‘as Frölich‘as yra teisus? Tikrai europiečiams nereikia elektromobilių ir jie mieliau renkasi ir ateityje rinksis hibridus? Ir tai, kad elektromobilių pardavimai auga, Elonas į Europą siunčia tūkstančius elektromobilių, o tie patys norvegai, kaip pašėlę perka „Tesla“ elektromobilius dar nieko nereiškia? Ką Jūs manote?
technologijos.lt
Susiję straipsniai
Tyrimas atskleidė, kaip prabangūs automobiliai pasiekia Šiaurės Korė  
Po 60 metų istorijos į kelius išrieda pirmasis elektrinis „MINI“  
Subalansuotas: naujasis „Ford Focus ST“ išplėtė „karštojo hečbeko“ s  
Hibridinių automobilių gidas: kuo skiriasi „mild“ nuo „plug-in“?  
„Tesla“ sumušė rekordą – tokių rezultatų nesitikėjo net Volstryto fi  
Tik lenktynių trasai skirtas „Ford GT Mk II“ kainuos daugiau nei mil  
Kia XCeed: miesto krosoveris derina visureigio praktiškumą su hečbek  
Pakylėtas į naują lygį: atnaujintas „Audi Q7”  
Tesla greitai turės elektromobilį, kuris vienu įkrovimu nuvažiuos 64  
8 serijos BMW šeimą papildė „Gran Coupe“ modelis  
9 toliausiai nuvažiuojantys elektromobiliai. Nebūtina turėti didžiau  
„Volkswagen“ pristatė galingiausią GTI šeimos narį – „Golf GTI TCR“  
„Audi E-Tron“ gali būti karštesnis nei kas nors norėtų - gamintojas   
Toyota Supra turi daugiau galios nei žadėta ir kodėl testai atrodo g  
Dvidešimt „Audi A6 Avant“, pritaikyto bekelei, metų: naujas „Audi A6  
Pristatytas naujasis 1 serijos BMW  
„Panasonic“ jau dabar mato, kad „Tesla Model Y“ gamyba sukels rimtų   
Keturiasdešimt „Ford Focus“ atspalvių   
Atnaujintuose sportiškiausiuose MINI modeliuose – įspūdingas galios   
Atnaujintas „Discovery Sport“: nuotykių ieškotojas, dėvintis elegant  
VIDEO