Markės


Straipsniai

Atgal į straipsnių sąrašą Atgal į straipsnių sąrašą
2019-12-08
„Megane R.S Trophy-R“: naujas rekordas „Suzuka“ trasoje


 
Kartu su Niurburgringe ir „Spa-Francorchamps“ pasiektais rekordais, „Renault Sport“ aistra sportui atvedė prie naujų iššūkių. Naujas „MÉGANE R.S TROPHY-R“ pasiekė naują absoliutų oficialų rekordą ir atskaitos tašką serijiniams miesto automobiliams 5,8 kilometro ilgio „Suzuka“ trasoje, turinčioje 18 posūkių. Rekordinio važiavimo, kurį lapkričio 26 d. atliko Laurent Hurgon – daugkartinis rekordininkas su skirtingų kartų automobiliais – laikas yra 2’25’’454.

Neabejojant „TROPHY-R“ sėkme tarp japonų gerbėjų, automobilio bandymai buvo atliekami ir „Suzuka“ trasoje, siekiant, kad savybės atitiktų ypatingus vietinių pirkėjų lūkesčius. 

„MÉGANE R.S. TROPHY-R“ yra naujas istorijos, kuri prasidėjo prieš 15 metų, puslapis, kuriame kaip ir su jo žymiaisiais pirmtakais, buvo pasiekti nauji rekordai serijinių automobilių su priekiniais varančiaisiais ratais klasėje, patvirtinant „Renault Sport“ aistrą iššūkiams ir greičiui. Naujas „Mégane R.S. TROPHY-R“ yra efektyviausias kada nors „Renault“ pagamintas serijinis automobilis. 

Palyginti su „Mégane R.S. TROPHY“, „Mégane R.S. TROPHY-R“ turi tą patį 300 AG variklį, bet yra greitesnis dėl mažesnio svorio (iki 130 kg), aerodinaminių sprendimų ir radikalesnių pakabos nustatymų.
„Mégane R.S. TROPHY-R“ bus pagaminta tik ribota 500 numeruotų modelių serija, skirta visam pasauliui. „TROPHY-R“, kuri yra labiausiai išskirtinė „Mégane R.S.“ gamos versija, yra ypatingai populiari Japonijoje: daugiau kaip penkiasdešimt 2019 metų „TROPHY-R“ versijų, tarp kurių yra ir modelių su „Carbon-Ceramic“ paketu, jau rezervavo „Renault Japan“ atstovybė (kurie pirkėjams bus pristatyti pirmoje 2020 m. pusėje).
 
Patrice RATTI, „Renault Sport Cars“ vadovas:

Šį kartą naujas „MÉGANE R.S. TROPHY-R“ rekordą savo kategorijoje pasiekė „Suzuka“ – populiariausioje lenktynių trasoje Japonijoje. Šis įvykis yra ypatingai reikšmingas didelei 10 tūkst. vietinių „Renault Sport“ ir „TROPHY-R“ gerbėjų bendruomenei. Jis atskleidė ypatingą bandymų efektyvumą, kuriuos atlikome šioje trasoje, kad automobilis geriausiai atitiktų jų lūkesčius. Tai dar labiau sustiprino mūsų ryšį su po visą pasaulį pasklidusiais gerbėjais.“ 
 
Laikantis „Renault Sport“ tradicijos, naujos kartos „MÉGANE R.S. TROPHY-R“ maksimalios savybės pasiekiamos dėl jo radikalių nustatymų, nes 300 AG variklis yra toks pats kaip 2019 m. pradžioje debiutavusiame „Mégane R.S. TROPHY“. „MÉGANE R.S. TROPHY-R“ buvo kuriamas kaip sportinis automobilis mažos specialiai suburtos komandos, kurie siekė trijų pagrindinių tikslų: maksimalaus svorio sumažinimo (iki 130 kg mažiau, palyginti su „Mégane R.S. Trophy“ be pasirenkamos įrangos), kitokių aerodinaminių elementų ir dar radikalesnio pakabos nustatymo. 

„Mégane R.S.“ ir rekordų istorija, kurių didžioji dalis pasiekta Niurburgringo trasoje, trunka ilgiau kaip dešimt metų. Ji prasidėjo 2008 m. su pačiu pirmuoju serijinių automobilių su priekinių ratų pavara rekordu: „Mégane R.S. R26.R“ Šiaurinę kilpą įveikė per 8'17‘‘. Laikas, kuris po trijų metų 2011 m. buvo sutriuškintas su antros kartos „Mégane R.S. Trophy“ versija, vairuojama lenktynininko ir automobilio konstruktoriaus Laurent Hurgon (8'07''97). 2014 m. su „Mégane III R.S.“ versija „Trophy-R“ jis pirmą kartą trasą įveikė greičiau nei per 8 minutes (7'54''36). Jis taip pat buvo prie naujo „MÉGANE R.S. TROPHY-R“ vairo, kuriuo važiuodamas prieš laikrodžio eigą pasiekė naują ataskaitinį 07'40''100 laiką 20 600 m ilgio Šiaurinėje kilpoje (arba 07'45''389 laiką oficialioje viso ilgio 20 832 m trasoje). Ir tai vėl buvo jis, kuris pagerino „Spa-Francorchamps“ trasos rekordą (02’48’’338), važiavimą tiesiogiai transliuojant „YouTube“ ir „Facebook“ kanaluose. Šįkart Laurent Hurgon naują rekordą pasiekė „Suzuka“ trasoje Japonijoje. Kitoje pasaulio pusėje „Renault Australia“ ką tik pasiekė rekordą serijinių priekiniais ratais varomų automobilių klasėje 4,95 km ilgio lenktynių trasoje „Long Bend Motorsport Park“ komplekse. Standartinį „Mégane R.S. TROPHY-R“ vairavo „Gary Rogers Motorsport“ komandos lenktynininkas James Moffat, kuris trasą įveikė rekordiniu 2'14''316 laiku. Jis dalyvauja „TCR Australia“ lenktynėse su „Vukovic Motorsport“ komandos ruoštu „Mégane R.S. TCR“ automobiliu.

„MÉGANE R.S. TROPHY-R“ bus pagaminta tik ribota 500 numeruotų modelių serija. Jo kaina prasideda nuo 55 000 € (kaina Prancūzijoje). 

Kurdami naują „Mégane R.S. TROPHY-R“ „Renault Sport“ bendradarbiavo su žymiais techniniais partneriais: „Akrapovič“ išmetimo sistemos, „Brembo“ stabdžių, „Bridgestone“ padangų, „Öhlins“ amortizatorių ir „Sabelt“ sportinių sėdynių specialistais.
 
Daugiau apie šį automobilį:
Renault Megane, 2016 - dabar
VIDEO

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk CVkodas.lt