Markės


Straipsniai

Atgal į straipsnių sąrašą Atgal į straipsnių sąrašą
2017-09-22
„Land Rover Discovery“ vilko 110 tonų svorio priekabų vilkstinę

„Land Rover Discovery“ vilko 110 tonų svorio priekabų vilkstinę
Siekdami pademonstruoti išskirtines atnaujinto visureigio „Discovery“ galimybes, britų koncerno „Land Rover“ inžinieriai automobiliui sugalvojo iššūkį – pavilkti kelių traukiniu vadinamą sukabintų priekabų vilkstinę. „Discovery“ 110 tonų sveriantį iššūkį priėmė ir 7 sukabintas priekabas, kurių bendras ilgis sudarė 100 metrų, Australijos plynėmis vilko 16 kilometrų.

Visureigių vairavimo instruktoriaus Audriaus Sutkaus teigimu, „Discovery“ mestas iššūkis buvo labai rimtas – tai padaryti gali ne bet kas. Anot eksperto, imantis tokio iššūkio, silpniausia vieta yra automobilio sankaba. Sunkiausia užduotis visureigiui – pajudinti iš vietos tokį sunkų krovinį ir po įsibėgėjimo jį saugiai sustabdyti. Tad, jei „Discovery“ su užduotimi susitvarkė, vadinasi, jis gali tokį krovinį patempti. Tai yra labai sveikintina ir tai yra dar vienas „Land Rover“ žingsnis į priekį.

 
„Discovery“, kaip visureigis, turi palėtintą pavarą, kuri padeda vilkti sunkius krovinius arba įvažiuoti į stačias įkalnes, išvažiuoti iš sunkių bekelės situacijų. Ši pavara taupo automobilio sankabą. Manau, kad, padedant palėtintai pavarai ir esant geram sukibimui su gruntu, „Discovery“ turėjo su užduotimi susitvarkyti nesunkiai. Žinoma, to negalima būtų daryti kasdien, bet nustatyti rekordui – tikrai taip. „Discovery“ rezultatas tikrai puikus“, – teigia bekelės ekspertas.

„Discovery“ iššūkis leido pademonstruoti 2018 metų laidos „Discovery“ technologijų galimybes. Australijos Šiaurinės Teritorijos kelyje kelių traukinį vilko „Discovery Td6“ su 258 arklio galių, 3 litrų darbinio tūrio ir 600 Nm sukimo momento dyzeliu. Nors maksimali sertifikuota visureigio vilkimo geba yra 3500 kilogramų, keturių varančiųjų ratų „Discovery“ nesunkiai susitvarkė su keliasdešimt kartų didesnio svorio kroviniu bei velkant pasiekė net 44 km/h greitį.


Demonstracijos metu už „Discovery“ vairo sėdėjęs specializuotos  bendrovės „G&S Transport”  vadovas Johnas Bilato pasakojo: „Kai pirmą kartą su manimi susisiekė „Land Rover“ atstovai, nemaniau, kad „Discovery“ įveiks šį iššūkį. Buvau tiesiog apstulbęs, matydamas, kaip lengvai standartinis „Discovery“ velka 110 tonų svorio kelių traukinį. Nemažiau nustebino ir pavarų perjungimas, kuris, atsižvelgiant į krovinio svorį, buvo praktiškai nejuntamas.“ Beje, „Discovery“ eksperimentui  pasitelkė automobilį su standartine 8 laipsnių automatine pavarų dėže.  

Australijos prekiniu ženklu tapę kelių traukiniai, dažniausiai gabenantys degalus, naudingąsias iškasenas ir galvijus, turi atitikti griežtus reikalavimus. Tokio tipo vilkstinės gali būti eksploatuojamos tik toli nuo miestų nutolusiose vietovėse, jų ilgis negali viršyti 53,5 metrų, o sukabintų priekabų  turi būti ne daugiau kaip keturios. Norėdami pademonstruoti „Discovery“ vilkimo galimybės visureigio kūrėjai turėjo gauti specialų leidimą vilkti 7 priekabas ir 12 tonų sveriantį vilkiką, pastarasis  privalomas dėl galimybės valdyti visos vilkstinės hidraulinę stabdžių sistemą.


Parodomojo važiavimo metu pristatyta pažangi „Advanced Tow Assist“ technologija, kuri krovinį velkančiam vairuotojui palengvina vairavimą įjungus galinę pavarą – speciali sistema vaizdo kamerų pagalba centrinėje konsolėje projektuoja judėjimo trajektoriją, o vairuotojui automobilį valdyti leidžia naudojant „Terrain Response 2“ valdiklį.

Atnaujintą „Discovery“ versiją koncernas „Jaguar Land Rover“ pristatė kartu su nauju 300 AG 4 cilindrų benzininiu varikliu „Ingenium“, kurio efektyvumą optimizuoja nuolat kintančios vožtuvų pakėlimo fazės technologija „Continuously Variable Valve Lift“ (CVVL) ir turbina su dvigubais sparneliais bei keramikiniais guoliais, užtikrinančiais mažesnę trintį. Naujasis variklis pasiekia 400 Nm sukimo momentą, o jo CO2 emisija siekia 219 g/km.
 
Spauskite ir sužinokite daugiau apie Land Rover Discovery
VIDEO
Įdomiausi automobiliai

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt