- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Straipsniai
|
2009-10-12
Laikykime uždarytus langus
Kodėl? Važiuojant, ir ypač dideliu greičiu, atidaryti langai arba stoglangis sukelia iki 50 km/h greičiu judančio oro pasipriešinimą. Dėl to variklis dirba daugiau ir sudeginama iki 4% daugiau degalų. Ką galime daryti. Jei mūsų automobilio langai bei stoglangis bus uždaryti, tai pagerins automobilio aerodinamiką, o degalų sąnaudos bus mažesnės. Jei salone per šilta, geriau įsijunkime orą pučiantį ventiliatorių. O oro kondicionierių naudokime tik tuomet, kai tai iš tiesų būtina – net jei jis veikia tik puse savo pajėgumo, dėl to degalų sunaudojimas gali padidėti 10%. |
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas