Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Straipsniai
|
2017-11-09
„Koenigsegg“ negali palikti „Bugatti“ rekordų ramybėje – „Agera RS“ tapo greičiausiu pasaulyje
„Koenigsegg Agera RS“ - greičiausias masiškai gaminamas gatvėmis važinėjantis automobilis pasaulyje. Dar visai neseniai šį titulą garbingai nešiojo „Bugatti Veyron Super Sport“, tačiau pastaruoju metu „Koenigsegg“ vagia visus „Bugatti“ rekordus. Tačiau lenktynės dar nesibaigė - ko lauksime dabar?
„Volkswagen“ koncernui priklauso bene vienintelė vieta Europoje, kurioje galima siekti maksimalaus greičio rekordų. Tam reikalinga aukštos kokybės kelio danga, tinkamos oro sąlygos, labai tiesi ir labai ilga trasa. Tokią „Volkswagen“ turi Žemutinėje Saksonijoje - trasa yra plati, ją iš visų pusių nuo vėjo saugo medžiai, o paviršius yra labai plokščias. Jos tiesioji siekia 8,7 km, o į ją įvažiuoti taip pat galima labai dideliu greičiu dėl lenktų posūkių jos galuose. Nieko panašaus Europoje nėra. Tačiau „Koenigsegg“ prisiprašyti į šią trasą nėra lengva - juk „Bugatti“ yra „Volkswagen“ dalis.
Todėl „Koenigsegg Agera RS“ neseniai sutriuškino „Bugatti Chiron“ 0-400-0 km/h rekordą.
„Koenigsegg“ galėjo skaičiavimai pagrįsti, kad „Agera“ automobiliai buvo greitesni už „Veyron“, tačiau kompiuterinės simuliacijos reiškia mažai. Oro tankis, temperatūra, padangų būklė, smulkios dalelės ant asfalto - viskas turi reikšmės siekiant toki rekordo. Todėl dabar naujausia „Agera“ versija pagaliau rado būdų įrodyti savo vertę. Uždarytoje greitkelio atkarpoje pavyko pasiekti vidutinį 447,2 km per valandą greitį.
Žinoma, sakome vidutinį, nes važiuoti reikia abiem kryptimis, kad būtų pašalinta vėjo reikšmė. Važiuojant viena kryptimi automobiliui pavyko pasiekti net 457 km/h greitį. Tiesa, rekordą dar reikės patvirtinti, tačiau „Koenigsegg“ demonstruoja pasitikėjimą savimi - juk viskas buvo paruošta tinkamai, kad tik rekordas priklausytų superautomobilių gamintojui iš Švedijos.
„Koenigsegg Agera RS“ rekordo siekimas video siužete:
Kiek laiko „Koenigsegg“ džiaugsis savo rekordu? Neaišku - juk „Bugatti Chiron“ savo maksimalaus greičio dar nebandė pasiekti. Visgi, įdomu, kad dviem ratais varomas automobilis, gaminamas nedidelio gamintojo Švedijoje, sugeba įkąsti didelės korporacijos produktui.
Spauskite ir sužinokite daugiau apie Koenigsegg Agera
|
Susiję straipsniai
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas