Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Straipsniai
|
2017-11-13
„Koenigsegg“ aplenkė „Bugatti“
„Bugatti“ dar neseniai turėjo kuo pasigirti. Rudens pradžioje garsus lenktynininkas Juanas Pablo Montoya, vairuodamas „Bugatti Chiron“, pasiekė naują rekordą 0-400-0 rungtyje. Tai yra įsibėgėjimas iki 400 km/val. ir sustojimas iki nulio – tą „Chiron“ pavyko įgyvendinti per 41,96 sek.
Tuo „Bugatti“ patvirtino, kad „Chiron“ yra tinkamas pretendentas į greičiausio pasaulio automobilio titulą. Juk tikimasi, kad šiuo modeliu pavyks pagerinti serijinių automobilių greičio rekordą, kuris nuo 2010-ųjų priklausė „Bugatti Veyron Super Sport“ (431 km/val.), o 2017-aisiais jį pagerino „Koenigsegg Agera RS“ (447 km/val.). Tačiau „Bugatti“ džiaugsmas pasiekus 0-400-0 rekordą truko neilgai.
Švedai iš „Koenigsegg“ gamyklos jau seniai tapo žinomi dėl pomėgio tampyti nervus superautomobilių gamintojams. Tad ir šįkart jie nepasikuklino, o saulėtą dieną nugabeno „Koenigsegg Agera RS“ į vieną nenaudojamą nuo antro pasaulinio karo užsilikusį Danijos aerodromą ir sugalvojo pagerinti „Bugatti“ pasiektą rekordą.
Verta paminėti, kad sąlygos bandymų metu nebuvo idealios – sukibimas nenaudojamame aerodrome ne itin geras, danga nebuvo idealiai lygi, o oro temperatūra siekė 15 laipsnių.
Švediškas superautomobilis, kurio 5,0 l dvi turbinas turintis V8 variklis pasiekia 1 360 AG ir 1 370 Nm, 0-400-0 km/val. testą įvykdė per 36,44 sek. – tam jam prireikė vos 2 441 m. Įsibėgėjimas nuo 0 iki 400 km/val. truko 26,88 sek. (1 958 m), o stabdymas nuo 400 km/val. iki visiško sustojimo – 9,56 sek. (483 m).
Testo metu 25 egzempliorių tiražu pagamintą „Koenigsegg“ vairavęs švedas Niklas Lilja įsibėgėjo iki 403 km/val. ir iki 0 sustojo per 37,28 sek. (2 535 m). Turint galvoje, kad viso tako ilgis yra 2,7 km, N. Lilja yra labai drąsus vaikinas.
Rekordo video:
Įdomu, kad „Koenigsegg“ tuo neapsiriboja ir tikisi rekordą pagerinti dar kartą – šįkart su hibridiniu „Regera“ automobiliu. Vienintelė bėda, kad visi „Regera“ jau parduoti, tad tokiam bandymui reikėtų savininko malonės. |
Susiję straipsniai
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas