Markės


Straipsniai

Atgal į straipsnių sąrašą Atgal į straipsnių sąrašą
2018-10-16
Kodėl daugiau miestų nenaudoja dviaukščių autobusų kaip Londonas?

Kodėl daugiau miestų nenaudoja dviaukščių autobusų kaip Londonas?
Dviaukščiai raudoni autobusai yra vienas iš Londono simbolių. Jie yra lengvai atpažįstami visame pasaulyje, prie jų fotografuojasi turistai, pagal juos kuriami suvenyrai. Tačiau iš tiesų jie turi ir nemažai privalumų, tai kodėl tada kiti pasaulio miestai nenaudoja dviaukščių autobusų savo viešojo transporto sistemose?
 
Dviaukščiai autobusai Londone naudojami jau labai seniai. Juos naudoja ne viena kompanija, gamina ne viena markė, tačiau jie atrodo labai panašiai. Taip yra todėl, kad įmonė „London Buses“ autobusams kelia didelius reikalavimus - jie turi būti tinkamo amžiaus, išvaizdos ir įrengimo. Tarp šių reikalavimų yra ir gana keistų. Pavyzdžiui, autobusai Londone turi turėti tiesius laiptus, nors spiraliniai užimtų mažiau vietos. Jie taip pat vis dar naudoja analoginę informacinę sistemą - autobuso priekyje kryptis nurodoma ne LED ekrane, kaip dabar jau įprasta.
 
Dviaukščiai autobusai turi daugybę privalumų. Gatvėse jie užima palyginti nedaug vietos, pora jų lengvai sutelpa stotelėse, o ir vežėjų garažuose užimamas mažesnis plotas.
Dviaukštis autobusas gali būti trumpesnis nei tiek pat keleivių susodinantis vienaukštis autobusas, o tai padeda pasiekti geresnį manevringumą. Tačiau juos vis tiek naudoja palyginti nedaug pasaulio miestų. Kodėl?
 
Kitose šalyse dažniau sutiksite dvigubus autobusus (dar žinomus kaip autobusai su priekabomis ar dviejų dalių autobusai). Jie yra gerokai ilgesni, tačiau juose telpa daugiau keleivių (150 prieš maždaug 90). Dviaukščiai autobusai miestui gali netikti ir dėl savo aukščio - miestuose pasitaiko žemų tiltų, laidų, medžių. Londone to nėra, todėl dviaukščiai autobusai nekliūva.
 
Kitas dviaukščių autobusų trūkumas yra keleivių išlaipinimo laikas - jiems juk reikia nulipti iš antro aukšto. Dvigubuose autobusuose yra daugiau durų, keleiviams nereikia toli eiti. Visgi nereikėtų manyti, kad Londonas yra vienintelis miestas su dviaukščiais autobusais.
 
Dviaukščiai autobusai naudojami ir kituose Jungtinės Karalystės miestuose, Dubline, Honkonge, Berlyne, Sidnėjuje ir kitur. Tiesiog Londonas savuosius autobusus pavertė miesto simboliu ir jie ten tarsi įstrigo miestiečių ir turistų sąmonėje.
technologijos.lt
Susiję straipsniai
Volkswagen Golf 50mečio proga – įspūdinga 3000 km kelionė į Vokietiją ir atgal istoriniu automobiliu Volkswagen Golf 50mečio proga – įspūdinga 3000 km kelionė į Vokietij 
Kelioninis „Mercedes-Benz Marco Polo“ švenčia savo 40-ąjį jubiliejų Kelioninis „Mercedes-Benz Marco Polo“ švenčia savo 40-ąjį jubiliejų  
Ar tikrai žinote apie visas savo automobilio saugumo sistemas? Ar tikrai žinote apie visas savo automobilio saugumo sistemas? 
Pamatykite, kaip Lietuva atrodo „Hondos“ reklamoje: klipą matys žiūrovai visoje Europoje Pamatykite, kaip Lietuva atrodo „Hondos“ reklamoje: klipą matys žiūr 
Sukibimas ar slydimas? Žiedo meistras ir „drifteris“ apsikeitė automobiliais Sukibimas ar slydimas? Žiedo meistras ir „drifteris“ apsikeitė autom 
Iš pirmo žvilgsnio ralio automobilis ir standartinis – visiškai skirtingi. Bet ar tikrai? Iš pirmo žvilgsnio ralio automobilis ir standartinis – visiškai skir 
Ar sedanai ir hečbekai visam grimzta į užmarštį ir kodėl SUV – naujasis karalius? Ar sedanai ir hečbekai visam grimzta į užmarštį ir kodėl SUV – nauja 
Kodėl superautomobiliai lemia sėkmę tik retam automobilių gamintojui? Kodėl superautomobiliai lemia sėkmę tik retam automobilių gamintojui 
Naujasis „Renault Austral“: kokybė nuo A iki L Naujasis „Renault Austral“: kokybė nuo A iki L 
Atsisėskite ant kėdės: paskaičiavo, kiek kainuoja išlaikyti hiperautomobilį „Bugatti Chiron“ Atsisėskite ant kėdės: paskaičiavo, kiek kainuoja išlaikyti hiperaut 
Los Andželo automobilių parodoje „Porsche” išsiskyrė riboto leidimo „911 Dakar” modeliu Los Andželo automobilių parodoje „Porsche” išsiskyrė riboto leidimo  
Penkios su puse paros: kodėl tiek užtrunka pagaminti vieną ypatingą automobilį? Penkios su puse paros: kodėl tiek užtrunka pagaminti vieną ypatingą  
Nufilmuota, kaip „Tesla Model S“ vairuotojas tiesiog užmigo prie vairo Nufilmuota, kaip „Tesla Model S“ vairuotojas tiesiog užmigo prie vai 
„Porsche Taycan Turbo S“ tapo greičiausiu elektromobiliu, įveikusiu 1006 km trasos ratą „Porsche Taycan Turbo S“ tapo greičiausiu elektromobiliu, įveikusiu  
Tai fantastika! Po įsilaužimo į programinę įrangą Tesla Model S Plaid įsibėgėjo iki 348 km/h Tai fantastika! Po įsilaužimo į programinę įrangą Tesla Model S Plai 
Nauja sistema pati pasiūlys vairuotojui geriausią sėdėjimo poziciją Nauja sistema pati pasiūlys vairuotojui geriausią sėdėjimo poziciją 
Benzininį automobilį į elektrinį perdarę studentai nustebino Paul de Miko Benzininį automobilį į elektrinį perdarę studentai nustebino Paul de 
Nuo fizinių mygtukų iki jutiklinių ekranų: kokia tikroji šios automobilių technologijos nauda? Nuo fizinių mygtukų iki jutiklinių ekranų: kokia tikroji šios automo 
Automobilių istorija: unikalūs „Citroën“ pakabos sprendimai lenkė laiką Automobilių istorija: unikalūs „Citroën“ pakabos sprendimai lenkė la 
Kaip komfortas ir saugumas eina išvien: minkšta važiuoklė nereiškia prasto valdymo Kaip komfortas ir saugumas eina išvien: minkšta važiuoklė nereiškia  
VIDEO
Įdomiausi automobiliai

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt