- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Straipsniai
|
2009-10-14
Kinijos automobilių rinka toliau auga
Nepaisant pasaulinės finansų krizės, kai kuriose Europos šalyse naujų automobilių rinkos auga. Tai vyksta dėl tų šalių vyriausybių pradėtos vykdyti paramos automobilių pramonei programos. Panaši programa veikia ir Kinijoje, tik ten naujų automobilių pirkėjai gauna ne pinigus, o mokesčių lengvatas. Įdomu tai, kad pradėjus veikti šiai programai, Kinijos automobilių rinka auga milžiniškais tempais. Rugsėjo mėnesį pardavimai šioje Azijos šalyje, palyginus su 2008 m., išaugo net 83,6 proc. Per mėnesį kinai nupirko daugiau kaip 1 mln. lengvųjų automobilių. Per devynis šių metų mėnesius šalyje parduoda 7,24 mln. lengvųjų automobilių. Tai - 41,9 proc. daugiau negu 2008 m. Prognozuojama, kad iki metų pabaigos Kinijoje bus parduota 12 mln. naujų automobilių. Jei taip atsitiks, Kinija taps didžiausia automobilių rinka pasaulyje ir aplenks net JAV. Taip pat skaitykite: Pareigūnai bendravo su moksleiviais
|
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas