Markės


Straipsniai

Atgal į straipsnių sąrašą Atgal į straipsnių sąrašą
2019-01-28
Keli automobilių gamintojai imasi elektrinių paspirtukų verslo - kodėl Elonas Muskas iš jų juokiasi?

Keli automobilių gamintojai imasi elektrinių paspirtukų verslo - kodėl Elonas Muskas iš jų juokiasi?
 
SEAT, „Ford“ ir dar keletas automobilių gamintojų imasi kurti ir pardavinėti elektrinius paspirtukus. Sulankstyti jie puikiai telpa automobilių bagažinėse, o miestuose jie lengvai manevruoja šaligatviais. Tačiau „Tesla“ apie elektrinius paspirtukus net negalvoja - jie nepatinka Elonui Muskui. O gal tai būtų ne tokia jau prasta mintis?
Automobilių gamintojai į paspirtukus žiūri tikrai ne be reikalo. Net jei ateitis priklauso elektromobiliams, jie negalės atvykti iki jūsų kelionės tikslo - visada lieka keli šimtai metrų ar net kilometrų. Automobilio statymas miesto centre yra brangus malonumas, o dyzeliniai automobiliai ten greitai gali būti ir nebeįleidžiami. Taigi, atvykę iki patogios stovėjimo aikštelės savo kelionę galėtumėte užbaigti elekriniu paspirtuku - tai būtų pigus, patogus ir greitas būdas nukeliauti paskutinį ar pirmąjį kilometrą.
 
SEAT savo paspirtuko gamybą patikėjo partneriams iš „Segway“, „Ford“ įsigijo elektriniais paspirtukais besiverčiančią kompaniją. Gali būti, kad ateityje auomobilių bagažinėse atsiras ir specialus skyrelis, kur tokią transporto priemonę bus galima patalpinti.
Jei tai bus elektromobilis, galbūt paspirtukas ten ir bus įkraunamas. Tegul ir ne standartinės įrangos dalis, bet toks kelionės būdas turėtų būti populiarus. Ypač tarp elektromobilių gamintojų.
 
 
SEAT savo paspirtuko gamybą patikėjo „Segway“. 
©SEAT nuotrauka
 
Tačiau „Tesla“ elektrinių paspirtukų negamins ir nepardavinės. Skamba kiek keistai - kam atsisakyti tokios galimybės? Kita vertus, juk tam yra priežasčių.
 
Visų pirma, „Tesla“ negamina miesto automobilių. Aišku, elektromobiliai puikiai tinka miestų gyventojams, tačiau tai nėra griežtai miesto automobiliai, todėl paskutinis kilometras jiems nėra tokia aktuali problema. Dar daugiau - nepamirškite, kad daug kur elektromobiliai parkuojasi nemokamai, o ir dyzelinių automobilių draudimai jiems nėra svarbūs.
 
Antra, Elonas Muskas turi kategorišką nuomonę apie elektrinius paspirtukus - jis mano, kad jiems trūksta orumo. Interviu su „Recode“ Muskas užsiminė, kad kai kurie „Tesla“ darbuotojai norėjo sukuri elektrinį paspirtuką ir jis atsakė neigiamai, nes žmonės ant jų atrodo nekaip. „Recode“ redaktorė Kara Swisher nesutiko - „Manau, kad atrodau fantastiškai“. Swisher patikino, kad elektriniu paspirtuku važinėja nuolat ir atrodo puikiai, tačiau Muskas šaltakraujiškai nesutiko - „tai – iliuzija“.
 
Elektriniai paspirtukai per pastaruosius metus susilaukė didžiulio populiarumo, tačiau kartu - ir kritikos. Kai kuriems žmonėms nepatinka, kad jie dideliu greičiu nardo tarp pėsčiųjų, o ir incidentų jau yra buvę. Įstatymų leidėjai taip pat nėra užtikrinti, kokio reglamentavimo paspirtukams gali reikėti - gal jų vairuotojams reikėtų uždėti šalmus? Gal neleisti važinėti šaligatviais? Koks turėtų būti amžiaus apribojimas? Dėl to kol kas nesutariama.
technologijos.lt
Susiję straipsniai
Ką Rygos automobilių muziejuje veikia per pusę perpjautas apynaujis „Nissan Leaf“? Ką Rygos automobilių muziejuje veikia per pusę perpjautas apynaujis  
Volkswagen Golf 50mečio proga – įspūdinga 3000 km kelionė į Vokietiją ir atgal istoriniu automobiliu Volkswagen Golf 50mečio proga – įspūdinga 3000 km kelionė į Vokietij 
Kelioninis „Mercedes-Benz Marco Polo“ švenčia savo 40-ąjį jubiliejų Kelioninis „Mercedes-Benz Marco Polo“ švenčia savo 40-ąjį jubiliejų  
Ar tikrai žinote apie visas savo automobilio saugumo sistemas? Ar tikrai žinote apie visas savo automobilio saugumo sistemas? 
Pamatykite, kaip Lietuva atrodo „Hondos“ reklamoje: klipą matys žiūrovai visoje Europoje Pamatykite, kaip Lietuva atrodo „Hondos“ reklamoje: klipą matys žiūr 
Sukibimas ar slydimas? Žiedo meistras ir „drifteris“ apsikeitė automobiliais Sukibimas ar slydimas? Žiedo meistras ir „drifteris“ apsikeitė autom 
Iš pirmo žvilgsnio ralio automobilis ir standartinis – visiškai skirtingi. Bet ar tikrai? Iš pirmo žvilgsnio ralio automobilis ir standartinis – visiškai skir 
Ar sedanai ir hečbekai visam grimzta į užmarštį ir kodėl SUV – naujasis karalius? Ar sedanai ir hečbekai visam grimzta į užmarštį ir kodėl SUV – nauja 
Kodėl superautomobiliai lemia sėkmę tik retam automobilių gamintojui? Kodėl superautomobiliai lemia sėkmę tik retam automobilių gamintojui 
Naujasis „Renault Austral“: kokybė nuo A iki L Naujasis „Renault Austral“: kokybė nuo A iki L 
Atsisėskite ant kėdės: paskaičiavo, kiek kainuoja išlaikyti hiperautomobilį „Bugatti Chiron“ Atsisėskite ant kėdės: paskaičiavo, kiek kainuoja išlaikyti hiperaut 
Los Andželo automobilių parodoje „Porsche” išsiskyrė riboto leidimo „911 Dakar” modeliu Los Andželo automobilių parodoje „Porsche” išsiskyrė riboto leidimo  
Penkios su puse paros: kodėl tiek užtrunka pagaminti vieną ypatingą automobilį? Penkios su puse paros: kodėl tiek užtrunka pagaminti vieną ypatingą  
Nufilmuota, kaip „Tesla Model S“ vairuotojas tiesiog užmigo prie vairo Nufilmuota, kaip „Tesla Model S“ vairuotojas tiesiog užmigo prie vai 
„Porsche Taycan Turbo S“ tapo greičiausiu elektromobiliu, įveikusiu 1006 km trasos ratą „Porsche Taycan Turbo S“ tapo greičiausiu elektromobiliu, įveikusiu  
Tai fantastika! Po įsilaužimo į programinę įrangą Tesla Model S Plaid įsibėgėjo iki 348 km/h Tai fantastika! Po įsilaužimo į programinę įrangą Tesla Model S Plai 
Nauja sistema pati pasiūlys vairuotojui geriausią sėdėjimo poziciją Nauja sistema pati pasiūlys vairuotojui geriausią sėdėjimo poziciją 
Benzininį automobilį į elektrinį perdarę studentai nustebino Paul de Miko Benzininį automobilį į elektrinį perdarę studentai nustebino Paul de 
Nuo fizinių mygtukų iki jutiklinių ekranų: kokia tikroji šios automobilių technologijos nauda? Nuo fizinių mygtukų iki jutiklinių ekranų: kokia tikroji šios automo 
Automobilių istorija: unikalūs „Citroën“ pakabos sprendimai lenkė laiką Automobilių istorija: unikalūs „Citroën“ pakabos sprendimai lenkė la 
VIDEO
Įdomiausi automobiliai

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt