Markės


Straipsniai

Atgal į straipsnių sąrašą Atgal į straipsnių sąrašą
2019-07-27
Kas čia, vėl 2008-ieji?! „Mazda“ Niurburgringe testuoja porą RX-8 automobilių


„Mazda RX-8“ automobiliai nebegaminami nuo 2012-ųjų. O gaila - rotorinį variklį turintis sportinis automobilis buvo unikalus, smagus ir iš tikrųjų labai geras. Tačiau dabar visai netikėtai Niurburgringe pastebėti du „Mazda“ kompanijai priklausantys RX-8 modeliai. Ne nauji automobiliai - tie patys seni geri RX-8. Vienas netgi yra pasipuošęs kamufliažu. Kas vyksta?
 
„Mazda RX-8“ buvo gaminamas nuo 2003 iki 2012 metų. Tai buvo išties smagus automobilis su 1,3 litrų rotoriniu varikliu. Šie automobiliai iki šiol yra labai mėgstami entuziastų dėl savo išskirtinumo, nors daugybė žmonių jų ir nekenčia. Priežastis, kodėl RX-8 kai kuriems žmonėms labai nepatinka yra paprasta - jie nesupranta, kad negali turėti visko. RX-8 rotorinis variklis benziną geria labai godžiai, tačiau nevengia suvalgyti ir šiek tiek alyvos. Dėl šio priežasties išmetamosios RX-8 dujos yra, sakykime, nemaloniai nešvarios. Pats variklis irgi nėra iš patikimiausių ir kas kelias dešimtis tūkstančių kilometrų prašosi būti perrenkamas.
 
Tai, žinoma, yra trūkumai, tačiau manantys, kad jie visą automobilį paverčia beverčiu yra tiesiog neteisūs. Visi automobiliai turi savų ydų, nes, kaip minėta anksčiau, negali turėti visko. Nori patikimo? Turėsi vairuoti nuobodų automobilį. Nori smagaus? Jis nebus patikimas arba bus labai brangus. Nori unikalaus, nebrangaus, greito ir išskirtinio? RX-8 yra tavo atsakymas.
 
Na, kad ir kaip ten bebūtų, RX-8 jau seniai yra praeitis. Tačiau „Youtube“ kanalas „Carspotter Jeroen“ neseniai porą gamintojui priklausančių automobilių užfiksavo Niurburgringo trasoje. Čia jie suko ratus ir buvo akivaizdžiai testuojami. Šie RX-8 nėra labai seni - jie tikrai pagaminti po 2008-ųjų. Tačiau niekas šio modelio į šių laikų rinką tikrai nesugrąžins. Tai kas vyksta?
 
 
„Mazda“ testuoja rotorinius variklius. Artimoje ateityje jie vėl bus gaminami, tačiau naujo RX nesulauksite. Na, nebent į rinką žengs hibridinis-rotorinis RX. „Mazda“ ruošia rotorinius variklius būtent tokioms užduotims - hibridiniams automobiliams. Maži, tylūs ir labai tolygiai dirbantys varikliai nesuks automobilių ratų, o bus naudojami kaip generatoriai. Kadangi tokioje situacijoje variklio sukimosi greitis nepriklauso nuo automobilio judėjimo greičio, didžiųjų rotorinio variklio ydų bus išvengta.
 
Kitas klausimas - kodėl vienas iš bandomų RX-8 turi kamufliažu pridengtą priekinį bamperį? Žmonės iškėlė įvairias versijas, tačiau greičiausiai tas kamufliažas yra senas. Kadaise panašiai buvo testuojamas atnaujintas RX-8, todėl naujas bamperio dizainas buvo maskuojamas. Tuomet šis bandomasis automobilis buvo paliktas saugojimui, o dabar vėl yra naudojamas, palikus tą seną kamufliažą.
Daugiau apie šį automobilį:
Mazda RX-8, 2003 - 2011
technologijos.lt
VIDEO