Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Straipsniai
|
2018-07-09
Kameros vietos veidrodėlių ilgą laiką buvo tik žadamos, bet „Audi“ sistema atrodo daug žadanti
Jau kelis dešimtmečius automobilių gamintojai kuria koncepcinius automobilius be šoninių veidrodėlių. Vietoj jų montuojamos kameros, kurios yra aerodinamiškesnės už didelius veidrodėlius. Tačiau visos iki šiol matytos sistemos atrodė kaip žingsnis atgal, prie kurios dar reikia ir priprasti. Bet dabar „Audi“ pagaliau sukūrė tokias šoninio vaizdo kameras, dėl kurių sunku prieštarauti.
Pati mintis, kad veidrodėlių reikia atsisakyti, atrodo kiek keistai. Aišku, dideli veidrodėliai kenkia automobilio linijoms ir aerodinamikai. Tačiau dabar visi veidrodėliai rinkoje turi gerus aptakus ir nekelia per daug triukšmo net važiuojant didesniu greičiu. „Tesla Semi“ buvo pristatytas be veidrodėlių, tačiau dabar važinėja su dideliais tradiciniais veidrodėliais.
Veidrodėlis niekada nesugenda, o kamera ir ekranas tikrai gali. Tačiau labiausiai erzina ekrano montavimo vieta - kai kurie gamintojai ekraną su šoniniu vaizdu sumontuodavo prietaisų skydelyje, o kiti - automobilio centre ar šalia vairo.
„Audi e-tron“, elektrinis visureigis, taip pat turės kameras vietoj šoninių veidrodėlių (bent jau tokią sistemą naudoja prototipas). Tačiau šių kamerų ekranai bus ne prietaisų skydelyje, o ant durelių - tiesiai po lango kampu, pro kurį žiūrite į veidrodėlius. Taigi, vieta yra įprasta ir vairuotojai prie to yra pripratę.
Kameros bus šiek tiek aptakesnės už veidrodėlius
Kartu šie ekranai bus šiek tiek pasukti. Tai reiškia, kad jie per daug vairuotojo periferiniame vairuotojo matymo lauke. Savaime aišku, jie taip pat pasižymės puikia rezoliucija, bus ryškūs ir jautrūs lietimui.
Šių ekranų nustatymus bus galima reguliuoti prisilietimu. Taip galėsite sureguliuoti ir kameros filmavimo kampą - vienu pirštu sureguliuosite kameras taip, kad akloji zona būtų kuo mažesnė. Tačiau net ir tokia patogi sistema turi siūlyti daugiau nei įprasti veidrodėliai, nes kitaip jos vairuotojai nenorės.
„Audi e-tron“ video demonstracija
„Audi e-tron“ šoninio vaizdo kamerų sistemos turės kelis režimus. Galėsite vienu paspaudimu keisti įsimintus nustatymus. Pavyzdžiui, ar esate patekę į situaciją, kuomet veidrodėlius tenka nukreipti žemyn, kad lengviau prisiparkuotumėte atbulas? Galėsite šią padėti išsaugoti ir vėliau ją lengvai išjungti.
„Audi“ teigia, kad kameros vietoj veidrodėlių yra geras pasirinkimas ne todėl, kad su jomis automobilis toliau nuvažiuos vienu įkrovimu. Aptakesnis dizaino sprendimas padės sumažinti triukšmą itin tylaus elektromobilio viduje. Elektromobiliai skleidžia labai mažai triukšmo, todėl vairuotojus erzina įvairūs smulkūs garsai - padangos, valytuvai, vėjo švilpimas. Kameros, tikriausiai, bus prieinamos Europos rinkoje, tačiau JAV įstatymai vis dar tvirtai laikosi įsikibę tradicinių veidrodėlių. „Audi e-tron“ taip pat turės įveikti saugumo bandymus - ar kameros nėra pavojingesnės pėstiesiems už įprastus veidrodėlius?
Spauskite ir sužinokite daugiau apie Audi E-tron
|
Susiję straipsniai
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas