Markės


Straipsniai

Atgal į straipsnių sąrašą Atgal į straipsnių sąrašą
2018-07-09
Kameros vietos veidrodėlių ilgą laiką buvo tik žadamos, bet „Audi“ sistema atrodo daug žadanti


Jau kelis dešimtmečius automobilių gamintojai kuria koncepcinius automobilius be šoninių veidrodėlių. Vietoj jų montuojamos kameros, kurios yra aerodinamiškesnės už didelius veidrodėlius. Tačiau visos iki šiol matytos sistemos atrodė kaip žingsnis atgal, prie kurios dar reikia ir priprasti. Bet dabar „Audi“ pagaliau sukūrė tokias šoninio vaizdo kameras, dėl kurių sunku prieštarauti.
 
Pati mintis, kad veidrodėlių reikia atsisakyti, atrodo kiek keistai. Aišku, dideli veidrodėliai kenkia automobilio linijoms ir aerodinamikai. Tačiau dabar visi veidrodėliai rinkoje turi gerus aptakus ir nekelia per daug triukšmo net važiuojant didesniu greičiu. „Tesla Semi“ buvo pristatytas be veidrodėlių, tačiau dabar važinėja su dideliais tradiciniais veidrodėliais.
 
Veidrodėlis niekada nesugenda, o kamera ir ekranas tikrai gali. Tačiau labiausiai erzina ekrano montavimo vieta - kai kurie gamintojai ekraną su šoniniu vaizdu sumontuodavo prietaisų skydelyje, o kiti - automobilio centre ar šalia vairo. Tačiau šių ekranų negalima išjungti (juk svarbu žinoti, kas dedasi aplink automobilį), o periferiniame regėjimo lauke nuolat mirgantis vaizdas tiesiog erzina. Jei gamintojai nori mums įsiūlyti kameras, jos turi būti patogios naudoti, patikimos ir siūlyti daugiau nei tik geresnį automobilio aptakumą. Ir čia prieina „Audi“.
 
„Audi e-tron“, elektrinis visureigis, taip pat turės kameras vietoj šoninių veidrodėlių (bent jau tokią sistemą naudoja prototipas). Tačiau šių kamerų ekranai bus ne prietaisų skydelyje, o ant durelių - tiesiai po lango kampu, pro kurį žiūrite į veidrodėlius. Taigi, vieta yra įprasta ir vairuotojai prie to yra pripratę.

 
Kameros bus šiek tiek aptakesnės už veidrodėlius 
 
Kartu šie ekranai bus šiek tiek pasukti. Tai reiškia, kad jie per daug vairuotojo periferiniame vairuotojo matymo lauke. Savaime aišku, jie taip pat pasižymės puikia rezoliucija, bus ryškūs ir jautrūs lietimui.
 
Šių ekranų nustatymus bus galima reguliuoti prisilietimu. Taip galėsite sureguliuoti ir kameros filmavimo kampą - vienu pirštu sureguliuosite kameras taip, kad akloji zona būtų kuo mažesnė. Tačiau net ir tokia patogi sistema turi siūlyti daugiau nei įprasti veidrodėliai, nes kitaip jos vairuotojai nenorės.
 
„Audi e-tron“ video demonstracija
 
 
 
„Audi e-tron“ šoninio vaizdo kamerų sistemos turės kelis režimus. Galėsite vienu paspaudimu keisti įsimintus nustatymus. Pavyzdžiui, ar esate patekę į situaciją, kuomet veidrodėlius tenka nukreipti žemyn, kad lengviau prisiparkuotumėte atbulas? Galėsite šią padėti išsaugoti ir vėliau ją lengvai išjungti. 
 
„Audi“ teigia, kad kameros vietoj veidrodėlių yra geras pasirinkimas ne todėl, kad su jomis automobilis toliau nuvažiuos vienu įkrovimu. Aptakesnis dizaino sprendimas padės sumažinti triukšmą itin tylaus elektromobilio viduje. Elektromobiliai skleidžia labai mažai triukšmo, todėl vairuotojus erzina įvairūs smulkūs garsai - padangos, valytuvai, vėjo švilpimas. Kameros, tikriausiai, bus prieinamos Europos rinkoje, tačiau JAV įstatymai vis dar tvirtai laikosi įsikibę tradicinių veidrodėlių. „Audi e-tron“ taip pat turės įveikti saugumo bandymus - ar kameros nėra pavojingesnės pėstiesiems už įprastus veidrodėlius?
technologijos.lt
Susiję straipsniai
„BMW“ pirmą kartą oficialiai pripažino, kad „pradeda gauti į kaulus“  
Retas įvykis automobilių pramonėje: koncepcinis „Porsche 911 Speedst  
40 % elektromobilių pardavimų kritimas neišgąsdino „General Motors“   
Elonas buvo teisus dėl Tesla Model 3 Performance - elektromobilis d  
SEAT pristato naują flagmaną – didelį visureigį SEAT Tarraco  
„Jaguar I-PACE“: iš Londono į Briuselį   
„Tesla“ charizma ir nuostolingumas: kas dedasi su kompanija ir kas   
Kodėl žmonės dievina ką tik pasirodžiusį „Suzuki Jimny“ ir kodėl jis  
Naujasis „Kia ProCeed” derina išskirtinę išvaizdą, praktiškumą ir di  
„Tesla“ bandys amerikiečiams įsiūlyti jų dievinamą modelį ir tai ko   
„Tesla Roadster“ galutinai pribaigs vidaus degimo variklį?  
Atnaujintas Renault Kadjar: dar efektyvesnė išvaizda ir daugiau komf  
Pirmasis visiškai elektrinis „Jaguar I-Pace“ – jau Vilniuje   
Susinervinęs Tesla Model S savininkas padarė neįsivaizduojamą - pats  
Kodėl elektromobiliai negali patempti įprastų automobilinių priekabų  
„Ford Mustang Bullitt“: legendinis trileris atgimė nauju pavidalu  
Naujasis „Mercedes-AMG GT“ – išskirtinis vairavimo dinamiškumas ir p  
„Tesla“ tikrai moka pardavinėti automobilius, bet ar moka juos taisy  
Ekspertai tai vadina „košmaru“, o gamintojai teigia, kad viskas taip  
„Ford Fiesta ST“ išmėgino požeminį kelią – jums to pakartoti nepavyk  
VIDEO