Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Straipsniai
|
2017-09-05
Kaip tapti geriausiu Lietuvos vairuotoju?
Atsakymas į klausimą antraštėje paprastas: tereikia nugalėti „Geriausio Lietuvos vairuotojo 2017“ konkurse. Tokią galimybę visiems lietuvių kalbą mokantiems ir vairuotojo pažymėjimą turintiems žmonėms jau 16-us metus iš eilės suteikia Lietuvos žurnalistų autoklubas, geriausią Lietuvos vairuotoją 2017 paskelbsiantis rugsėjo 24-ąją.
Konkurso principas paprastas: tereikia atsakyti į kelis nesudėtingus klausimus internete www.bit.ly/GLV2017 ir užsiregistruoti į patogiausią atrankos etapą. Šiemet jų vyks trys: Panevėžyje rugsėjo 9-ą, Klaipėdoje rugsėjo 16-ą ir Šiauliuose rugsėjo 23-ią. Kiekvieno atrankos etapo metu iš visų, kurie registravosi internete, teorinių ir praktinių užduočių metu bus atrinkta saujelė dalyvių, kurie susigrums finale Šiauliuose rugsėjo 24-ąją ir kovos dėl „Geriausio Lietuvos vairuotojo 2017“ titulo. Dalyvavimas konkurse nieko nekainuoja, o įspūdžių ir patirties gali atnešti nemažai. Teorinėse užduotyse paprastai tikrinamos vairuotojų Kelių eismo taisyklių, automobilių rinkos, sporto, techninių ypatybių, konstrukcinės bei eismo saugumo žinios. Sėkmingai įveikę teorines užduotis, pretendentai į geriausią Lietuvos vairuotoją savo sugebėjimus turi įrodyti praktinėse rungtyse. Jose gali pasitaikyti įvairūs automobilio parkavimo, manevravimo su priekaba pratimai, patikrinti pirmosios pagalbos suteikimo ar transporto priemonės gesinimo įgūdžiai bei sugebėjimas atpažinti kokybiškas detales nuo prastų ar bent jau žinoti pagrindinių dalių pavadinimus. Konkurse dalyvauti kasmet registruojasi apie tūkstantis dalyvių, tačiau į finalą papuola apie dvidešimt – tai neblogai sufleruoja apie konkurenciją konkurso metu. Juolab kad pirmą kartą dalyvaujantiems žmonėms konkurse retai pasiseka: per 16-os metų konkurso istoriją buvo vos du atvejai, kuomet pirmą kartą dalyvaujantis žmogus taptų „Geriausiu Lietuvos vairuotoju“. Ir vienas iš tų atvejų buvo pirmaisiais konkurso metais – 2001-aisiais. Nepaisant to, kad nugalėti čia itin sudėtinga, vien dalyvavimas konkurse suteikia nemažai patirties bei žinių. Teorijos žinių pagilinimas visiems eismo dalyviams yra naudingas, o praktinių įgūdžių naudą pajusti nesunku pakliuvus ant slidžios kelio dangos. Šiemet visi trys atrankos etapai ir finalas vyks tų miestų Darbo rinkos mokymo centrų saugaus vairavimo aikštelėse su slidžiomis dangomis: jose galima sukelti netikėtą automobilio priekinės ar galinės dalies slydimą be rizikos jį sugadinti ar padaryti avariją. Vairuotojams tai – puiki praktika prieš šaltąjį sezoną, kuomet slidi kelio danga gali pasitaikyti pačiu netikėčiausiu metu. Nors tose pačiose aikštelėse kiekvienas vairuotojas gali atvykti ir praktikuotis bet kada, „Geriausio Lietuvos vairuotojo“ konkurso metu tokia galimybė siūloma nemokamai, tuo pačiu gaunant patyrusių instruktorių pamokas ir matant kitų, gerų vairuotojų pavyzdžius. |
Susiję straipsniai
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas