Markės


Straipsniai

Atgal į straipsnių sąrašą Atgal į straipsnių sąrašą
2019-11-05
Istorinė diena: „Volkswagen“ pradėjo serijinę elektromobilio ID.3 gamybą



Spalio 4-ąją „Volkswagen“ oficialiai pradėjo serijinę elektromobilio ID.3 gamybą. Pirmasis naujos elektromobilių kartos automobilis – baltas ID.3 – nuo surinkimo linijos nuriedėjo stebint Vokietijos kanclerei Angelai Merkel ir „Volkswagen“ grupės vadovui Herbertui Diessui. „Volkswagen“ grupė planuoja pasiekti elektrinio mobilumo proveržį ir iki 2028 m. pasaulyje parduoti 22 milijonus elektromobilių. Pirmą kartą visa didelio gamybinio pajėgumo automobilių gamykla dedikuota tik elektromobiliams, į ją investuota 1,2 milijardo eurų. Jau kitąmet Cvikau gamykloje planuojama pagaminti apie 100 tūkst. elektromobilių. Nuo 2021-ųjų šioje gamykloje nuo surinkimo linijos kasmet nuriedės 330 tūkst. elektrinių automobilių – tai bus anglies dvideginio atžvilgiu neutrali, didžiausia ir efektyviausia tokių transporto priemonių gamykla Europoje.

„ID.3 svariai prisidės prie e- mobilumo proveržio. Dėl jo netaršus asmeninis mobilumas taps prieinamas milijonams žmonių, be to, tai svarbus pasiekimas mūsų kompanijai, išsikėlusiai tikslą iki 2050-ųjų tapti neutralia klimato taršos atžvilgiu“, – ceremonijos Cvikau gamykloje metu teigė „Volkswagen“ grupės vadovas H. Diessas.

ID.3 yra gaminami naudojant modulinę elektromobilių platformą MEB. Dėl to elektromobiliai vienu įkrovimu gali įveikti ilgus atstumus, turi itin erdvų saloną, o vairuotojai gali mėgautis dinamišku valdymu. ID.3 Lietuvoje pasirodys 2020-ųjų vasarą. Europoje šį elektromobilį iš anksto užsisakė ir rezervacijos užstatą sumokėjo daugiau nei 35 tūkst. pirkėjų. Bazinis ID.3 modelis Lietuvoje kainuos iki 30 tūkst. eurų.
ID.3 yra naujas tvarumo etalonas – jo gamyba yra neutrali anglies dvideginio atžvilgiu, pirkėjams automobilis pristatomas nepalikęs jokios CO2 taršos. Pavyzdžiui, elektromobilio baterijų gamybai naudojama tik atsinaujinančių išteklių elektros energija.

Automobilio gyvavimo ciklo metu, net ir pristatant jį iš gamyklos pirkėjui, neįmanoma išvengti nedidelio kiekio emisijų, todėl jas kompanija kompensuoja investicijomis į klimato apsaugos projektus. „Volkswagen“ sukūrė pirmąjį prieinamą elektromobilį, kuris saugo aplinką viso savo gyvavimo ciklo metu, nes nei gamybos, nei eksploatacijos, jei naudojama energija pagaminta iš atsinaujinančių šaltinių, metu neišskiriamas anglies dvideginis.
Susiję straipsniai
Mažiausių automobilių įranga vejasi prabangiausius  
„Top Gear“ testas buvo „Fake News“? E.Muskas: mes įveiksime Porsche   
Net ir naujausia „Tesla Model S Raven“ versija nepasipriešina „Porsc  
„Mercedes-Benz“ ištyrė, kiek vidutiniškai automobilis nuvažiuoja kel  
Ar yra automobilių, kurie neturėtų tapti elektriniais? „Mercedes G-C  
Volvo XC40 turi išmanųjį telefoną primenančią multimedijos sistemą -  
Pagaliau „Tesla“ dirba pelningai – po paskelbtų trečio ketvirčio rez  
Nissan ruošia staigmeną - „Leaf“ gaus dar vieną variklį, išvystys 30  
„General Motors“ svarsto sugrąžinti „Hummer“ vardą, bet ne taip, kai  
Išbandė „Taycan Turbo S“ ir „Model S P100D“ elektromobilius – „Tesla  
„Tesla“ sugrįžo į Niurburgringą naujam rekordui, patobulinti prototi  
„Volvo“ pristato naują prekės ženklą „Recharge“ ir elektrinę XC40 ve  
8-osios serijos atgimimas tęsiasi: pristatytas „BMW M8 Gran Coupe“  
„Porsche“ vadovo mintys apie „Tesla“, padėka Elonui ir kodėl nesulau  
Ar rekordinis pasiekimas sustabdys augančius nuostolius? Tokių gerų   
Pristatyti sportiškieji „BMW X5 M“ ir „BMW X6 M“ visureigiai  
„Mazda“ erzina rotorinių variklių gerbėjus - tai ko iš tikrųjų lauki  
Kompaktinių modelių galia: nauji „Audi RS Q3“ ir „Audi RS Q3 Sportba  
Nepasipriešino nei „Volkswagen“, nei „Ford“ – „Tesla“ Nyderlanduose   
„Porsche“ žada, kad benzininiai automobiliai išliks dar labai ilgą l  
VIDEO
Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk CVkodas.lt