Markės


Straipsniai

Atgal į straipsnių sąrašą Atgal į straipsnių sąrašą
2018-06-19
Išrinkti geriausi varikliai: pirmąją pergalę iškovojo VW, tarp nugalėtojų 5-tą kartą patenka Tesla


„Engine of the Year“ baigiamajame renginyje, Vokietijos, Štutgarte, buvo išdalinti „Metų variklio“ titulai. Geriausiu metų varikliu tapo „Ferrari“ gaminamas 3,9 l darbinio tūrio V8 formos variklis. Šis variklis tokį titulą užsitarnavo trečius metus iš eilės.
 
Pirmąją tarptautinę pergalę iškovojo ir „Volkswagen“ koncernas. Geriausiu variklių iki 1 l darbinio tūrio kategorijoje buvo pripažintas šio koncerno gaminamas 1 l trijų cilindrų turbininis benzininis variklis.
 
„Tesla“ pergalę pelnė „Green Engine“ ir „Electric Powertrain“ kategorijose. Tai jau penktas kartas, kai šis gamintojas pelno pergalę šiose klasėse.
 
„Peugeot“ džiaugiasi, kad jų 1,2 litro trijų cilindrų turbo benzininį variklį „Peugeot PureTech“ ketvirtus metus iš eilės konkurso komisija išrinko geriausiu 1-1,4 l darbinio tūrio benzininių variklių kategorijoje. Kaip skelbiama pranešime žiniasklaidai, naujos kartos „PureTech“ variklis produktyvesnis ir efektyvesnis: palyginti su ankstesnės kartos varikliais, degalų sąnaudos sumažėjo 4 proc., optimizavus turbininį pripūtimą, padidėjo variklio reakcijos greitis. Kietųjų dalelių filtras (GPF) padėjo sumažinti emisiją iki 75 proc. Tai, giriasi prancūzai, leido įvykdyti ES taršos reikalavimus, įsigaliosiančius 2020 metais.
 
Naujos kartos „PureTech“ varikliai pradėti naudoti 2017 metų rudenį, kai rinkoje pasirodė atnaujintas „Peugeot 308“ modelis. Dabar 110 ir 130 AG varikliai komplektuojami 208, 308, 2008, 3008 ir 5008 „Peugeot“ modeliuose.
 
Šiuo metu variklis gaminamas Prancūzijos ir Kinijos gamyklose, bet 2019 metais gamyba bus pradėta taip pat Lenkijoje, o 2020 metais – ir Vengrijoje.
 
Kriterijų ne vienas
Rinkdama geriausią variklį konkurso žiuri vertina pačius įvairiausius kriterijus: degalų sąnaudas, veikimo sklandumą, galingumą, triukšmo lygį, komfortą važiavimo metu. „Peugeot“ variklis nusipelnė pagyrimo dėl produktyvumo, ypač jam veikiant žemomis apsukomis.
 
Geriausio metų variklio prizą skiria Britanijos žurnalas „Engine Technology International“. Žiuri sudaro 58 žurnalistai iš 32 šalių.
Susiję straipsniai
Neįprasto kėbulo „Range Rover SV“ buvo atšauktas dar net neprasidėju  
Su kokiais defektais pas pirkėjus atkeliauja „Tesla Model 3“? Vienas  
Naujasis HONDA HR-V meta iššūkį miesto visureigių segmentui   
Dyzelinis „Jeep Gladiator“ galės patempti mažiau nei benzininis. Kod  
Dar tik pirmas šaltukas, o jau prasidėjo – „Tesla Model 3“ savininka  
Lietuvoje pristatytas elektromobilių perversmo pradininkas „Hyundai   
Ar žinote, kodėl „Toyota GT86“ savo pavadinime turi skaičių 86 ir ka  
Kada „Model 3“ kainuos pažadėtus 35000 JAV dolerių? Naujausias E.Mus  
Pasaulinė naujojo „T-Cross“ premjera: „Volkswagen“ plečia savo visur  
„BMW“ pirmą kartą oficialiai pripažino, kad „pradeda gauti į kaulus“  
Retas įvykis automobilių pramonėje: koncepcinis „Porsche 911 Speedst  
40 % elektromobilių pardavimų kritimas neišgąsdino „General Motors“   
Visos problemos išspręstos, o automobilių paklausa - tiesiog žvėrišk  
Elonas buvo teisus dėl Tesla Model 3 Performance - elektromobilis d  
SEAT pristato naują flagmaną – didelį visureigį SEAT Tarraco  
„Jaguar I-PACE“: iš Londono į Briuselį   
„Tesla“ charizma ir nuostolingumas: kas dedasi su kompanija ir kas   
Kodėl žmonės dievina ką tik pasirodžiusį „Suzuki Jimny“ ir kodėl jis  
Elektrizuojančiai smagus važiavimas su „Audi e-tron“  
Šiuolaikiška „Mercedes-Benz GLE“ prabanga: 5 naujovės  
VIDEO