Markės


Straipsniai

Atgal į straipsnių sąrašą Atgal į straipsnių sąrašą
2018-06-26
Įdomūs faktai apie „Mercedes-Benz“ C klasę, kurių dar nežinojote


Šių metų liepą rinkose pasirodys naujieji „Mercedes-Benz“ C klasės automobiliai – inteligentiški, saugūs ir maksimaliai komfortiški. Nors apskritai šis automobilis itin populiarus ir mėgstamas vairuotojų, apie jį žinome tikrai ne viską. Pateikiame įdomių faktų apie „Mercedes-Benz“ C klasę, kurių galbūt dar nežinojote.
Automatinė klimato kontrolė susieta su GPS
 
Remiantis žemėlapio informacija iš navigacijos sistemos ir GPS vietos nustatymo duomenimis, nustatoma, kada transporto priemonė įvažiuoja į tunelį. Tada sistema automatiškai uždaro oro recirkuliacijos sklendę, kad į transporto priemonę per orlaides nepatektų užterštas oras. Transporto priemonei išvažiavus iš tunelio, sklendės atsidaro ir grynas oras vėl gali tekėti į jos vidų.
 
Stabdžių sistemoje įrengtas prisitaikantis stabdis
 
Prisitaikantis stabdis turi tokias funkcijas kaip važiavimo į kalną pagalba („Hill-Start Assist“), kuri neleidžia transporto priemonei riedėti atgal, kai ji yra ant nuolydžio, sulaikymo funkciją („HOLD“), kuri išlaiko transporto priemonę pastatytą nelaikant nuspausto stabdžių pedalo, bei stabdžių džiovinimo funkciją, kuri reguliariai nuvalo drėgmę nuo stabdžių diskų, kai šlapia, kad iš karto būtų galima pasinaudoti visa stabdymo galia. 

 
Jutiklinis valdiklis 
 
Dėl jutiklinio valdiklio padidėja valdymo patikimumas ir padedama išvengti neteisingų įvesčių. Sistema analizuoja jutiklių signalus ir nustato, ar ranka yra tiesiog uždėta ant ranktūrio, ar įveda duomenis. Naudotojai gali patikimai įvesti komandas ranka, tvirtai atremta į ergonomišką ranktūrį, ir nereikia mosuoti pirštais.
 
Stogui atsidaryti / užsidaryti – vos 20 sek.
 
Minkštą C klasės kabrioleto stogą galima nuleisti ir pakelti mažiau negu per 20 sekundžių, važiuojant iki 50 km/h greičiu. Visiškai nuleidus automatinį minkštą stogą jis tyliai ir tiksliai susilanksto ir sulenda į stogo skyrių bagažinėje. Kalbant apie formą ir spalvą, minkšto stogo skyriaus danga yra neatskiriama interjero dalis ir yra iš tos pačios medžiagos kaip langų apvadai.

 
Priekinio keleivio oro pagalvė išjungiama automatiškai
 
Jei priekinė keleivio sėdynė neužimta arba nustatoma, kad pastatyta į galą atsukta vaiko kėdutė, priekinio keleivio oro pagalvė automatiškai išjungiama – tai padeda išvengti kūdikių sužalojimo, suveikus priekinio keleivio oro pagalvei. Patikima atpažinimo funkcija naudoja slėgio jutiklį.
 
C klasės modeliai pritaikyti alergiškiems žmonėms 
 
Šie automobiliai pažymėti Europos alergijos tyrimų fondo centro (ECARF) aukštos kokybės antspaudu, jų tinkamumas alergiškiems žmonėms patikrintas išsamiais moksliniais bandymais.  Reikalavimų, siekiant gauti šį antspaudą, nemažai: daug kiekvieno transporto priemonės įrangos varianto komponentų turi būti patikrinti, įvertinant įkvepiamų alergenų riziką, be kita ko, bandymų metu matuojamas jų dulkių ir žiedadulkių sulaikymo efektyvumas.

 
„Mercedes-Benz“  pirmasis siūlo pneumatinės pakabos sistemą C klasės segmente 
 
Pneumatinė pakaba „AIR BODY CONTROL“ pašalina atotrūkį tarp didelio važiavimo komforto ir dinamiško, judraus valdymo. Ji taip pat yra visapusiškai išsilygiuojanti, kad važiavimo komfortas būtų optimalus net kai transporto priemonė pakrauta. Tai itin svarbu universalams.
 
Dėl automatinės skersvėjo stabdymo sistemos – šiltas oras C klasės kabrioleto automobilio salone
 
„AIRCAP“ susideda iš dviejų komponentų: išskleidžiamo vėjo deflektoriaus su tinkleliu korpuse ant priekinio stiklo ir skersvėjo stabdiklio už galinių sėdynių. Vėjo deflektorius pakelia oro srautą, o tinklelis kontroliuojamai padidina slėgį automobilio salone, todėl sumažėja grįžtamasis srautas, kurį savo ruožtu sulėtina ir suvienodina skersvėjo stabdiklis. Tai reiškia, kad gerokai sumažėja oro judėjimas automobilio salone ir sudaromas „šilto oro telkinys“.
 
C klasės modelis  – 10 metų perkamiausias „Mercedes-Benz“ modelis
 
Nuo pirmo visos naujosios C klasės modelio serijos pardavimo 2015 m. kiekvienais metais parduodama daugiau negu 400 tūkst. vienetų sedanų ir universalų. 2017 m. klientams iš viso pristatyta daugiau negu 415 tūkst. vienetų sedanų ir universalų. Maždaug ketvirtadalis iš jų buvo C klasės sedano versijos su ilga važiuoklės baze, kurios gaminamos ir parduodamos tik Kinijoje.
 
Daugiau apie šį automobilį:
Mercedes-Benz C klasė, 2014 - dabar
Susiję straipsniai
Vokiečiai pademonstravo naująjį „Mercedes-AMG C43 Coupe“  
„Mercedes-Benz C63 AMG Coupe“: 510 AG ir 700 Nm  
„Mercedes-AMG“ erzina savo gerbėjus  
„Mercedes-Benz C63 AMG” su „Edition 1” paketu  
Atsisveikinimas su „Audi TT“? Ir kam TT reikalingos keturios durelės  
Ar žinote, kodėl „Toyota GT86“ savo pavadinime turi skaičių 86 ir ka  
Kada „Model 3“ kainuos pažadėtus 35000 JAV dolerių? Naujausias E.Mus  
Iššūkis Tesla kompanijai: VW pareiškė, kad jie turės tokį pat gerą e  
Tai bus greičiausias visų laikų „McLaren“: 1000 AG, 403 km/h ir dar   
Pasaulinė naujojo „T-Cross“ premjera: „Volkswagen“ plečia savo visur  
„Volkswagen“ Baltijos šalyse pirmą kartą pristatys koncepcinį „ID.Bu  
„BMW“ pirmą kartą oficialiai pripažino, kad „pradeda gauti į kaulus“  
Retas įvykis automobilių pramonėje: koncepcinis „Porsche 911 Speedst  
„Audi“ ketina keisti logotipą? Pamatykite kaip jie atrodys  
40 % elektromobilių pardavimų kritimas neišgąsdino „General Motors“   
„Alpine A110“ pelnė „TopGear“ sportiškiausio 2018 m. automobilio ap  
Visos problemos išspręstos, o automobilių paklausa - tiesiog žvėrišk  
Elonas buvo teisus dėl Tesla Model 3 Performance - elektromobilis d  
„Royal Enfield“ po 48 metų pertraukos sukūrė dviejų cilindrų motocik  
„Continental“ sukūrė koncepcines elektrinių sunkvežimių padangas  
VIDEO