Markės


Straipsniai

Atgal į straipsnių sąrašą Atgal į straipsnių sąrašą
2019-01-15
Kvailiausia tendencija automobilių dizaine, dėl kurios kalti amerikiečiai

Kvailiausia tendencija automobilių dizaine, dėl kurios kalti amerikiečiai
 „Subaru Ascent“ koncepcija buvo pristatyta dar 2017 metais. 2018-ųjų pabaigoje automobilis tapo prieinamu pirkėjams ir, kiek tai įmanoma įsigijus vidutinės klasės parketinį visureigį, jie šiuo pirkiniu džiaugiasi. „Subaru Ascent“ yra didžiausias markės automobilis, tačiau visi kalba ne apie jo dizainą, praktiškumą ar technologijas, o apie vieną interjero detalę, kuri jau tapo automobilių pramonės anekdotu.
Kiek puodelių laikiklių yra jūsų automobilyje? Žinoma, viskas priklauso nuo automobilio, tačiau ne nuo jo dydžio ar vietų skaičiaus, o nuo amžiaus. Kadaise labai seniai automobiliai puodelių laikiklių apskritai neturėjo. Vėliau vienas po kito atsirado modeliai, kuriuose buvo net po du puodelių laikiklius - po vieną priekyje sėdintiems keleiviams. Vėliau sekė automobiliai, kuriuose kiekvienas keleivis gaudavo savo puodelio laikiklį. Ir visi buvo patenkinti - niekam nepaslaptis, kad šiais laikais labai populiaru apsipirkinėti vietose, kuriose parduodami gėrimai išsinešti. Jei neturite vienkartinio puodelio rankoje, kai einate į paskaitas, ar jūs apskritai studentas?
 
Iš tiesų, vienokius ar kitokius gėrimus rankose nešasi daugelis, ne tik patys jauniausi visuomenės nariai.
Tačiau ar galite pasakyti, kam „Nissan Titan XD“ pikapui reikia 14 puodelių laikiklių? Šiame automobilyje telpa 5 žmonės ir tikriausiai niekas nenori būti tuo penktuoju, kuriam teko ne trys, o tik du puodelių laikikliai. Juokaujame - jei automobilyje sėdi 5 žmonės, puodelių laikiklių skaičius sumažėja iki 12. Taip yra todėl, kad du laikikliai slepiasi atlenkiamame galiniame ranktūryje.
 
„Nissan Titan XD“ nėra vienintelis automobilis, kuris turi tokią krūvą puodelių laikiklių. „Toyota Tacoma“ taip pat yra penkiavietis, bet turi 13 puodelių laikiklių. „Volkswagen Atlas“ yra didesnis visureigis ir siūlo net 17, tačiau net 6 iš jų yra skirti vairuotojui ir priekyje sėdinčiam keleiviui - po tris puodelius kiekvienam? Bet aišku, „Subaru Ascent“ įžangoje paminėtas ne be reikalo - šis 7-8 vietų visureigis yra net šiek tiek trumpesnis už „Atlas“, bet siūlo 19 puodelių laikiklių.
 
 
Suskaičiuoti visus laikiklius ne taip jau lengva 
©„Subaru“ nuotrauka
 
Žinote, ko šie automobiliai turi mažiau nei puodelių laikiklių? Vietų telefonams ir planšetėms. Gamintojai kartoja, kad puodelių laikikliai visada praverčia, o ir kam nors labiau reikalingos vietos neužima. Tačiau negi neįmanoma sugalvoti kažko naudingiau nei perdėtas puodelių laikiklių kiekis? Negi nėra nieko, kas būtų naudojama dažniau?
 
Juk keleiviai labai retai turės po tris puodelius ar butelius. Trečiojoje „Subaru Ascent“ eilėje telpa trys vaikai, bet ten rasite 5 puodelių laikiklius. Tuo tarpu jei antroje eilėje bus įrengta trivietė sėdynė, bet joje sėdės tik du keleiviai, jie galės pasidžiaugti 8 puodelių laikikliais - kiekvienas turės po 4.
 
Tikriausiai labiausiai ir erzina tai, kad automobilių gamintojai eina lengviausiu keliu ir laisvas erdves automobilių salone tiesiog užkemša puodelių laikikliais - o kam galvoti ką nors naujo?
 
Dėl viso to reikėtų kaltinti amerikiečius. „Volkswagen Atlas“ galbūt ir nešioja vokiškos markės vardą, bet buvo sukurtas JAV. Kurdami visureigį amerikiečių inžinieriai naudojo JAV atliktų tyrimų duomenis, o amerikiečiai nenori nieko kito - tik kuo daugiau puodelių laikiklių. 2007 metais „PricewaterhouseCoopers“ atliktas tyrimas parodė, kad puodelių laikiklių skaičius amerikiečiams yra svarbus faktorius renkantis naują automobilį. Įvažiuojamieji restoranai ir miestietiškoji vienkartinio puodelio rankoje kultūra padarė savo, bet kam puodelių laikiklių reikia tiek daug?
 
 
Kai kurie laikikliai yra specializuoti specialiai buteliams 
©„Subaru“ nuotrauka
 
Žinome, ką galvojate - kabinėjamės prie smulkmenų. Teisybės dėlei pasakysime, kad gamintojai turi prisitaikyti prie visų poreikių. Vieni mėgsta puodelį dešinėje, kiti - kairėje - jau vien dėl to reikia dviejų. Taip pat daug žmonių vežasi ir vandens butelį, o pakeliui įsigyja kavos. Kai kurie „Ascent“ puodelių laikikliai optimizuoti būtent buteliams. Tuo tarpu kiti puodelių laikikliai didžiąją laiko dalį praleidžia paslėpti arba gali būti panaudoti kitoms funkcijoms atlikti. Ir jei pirkėjai reikalauja, gamintojai turi tai daryti. Tačiau neapleidžia jausmas, kad pirkėjai tiesiog nežino ko nori ir gamintojo pareiga yra pasiūlyti kažką įdomesnio ir naudingesnio.
technologijos.lt
Susiję straipsniai
Volkswagen Golf 50mečio proga – įspūdinga 3000 km kelionė į Vokietiją ir atgal istoriniu automobiliu Volkswagen Golf 50mečio proga – įspūdinga 3000 km kelionė į Vokietij 
Kelioninis „Mercedes-Benz Marco Polo“ švenčia savo 40-ąjį jubiliejų Kelioninis „Mercedes-Benz Marco Polo“ švenčia savo 40-ąjį jubiliejų  
Ar tikrai žinote apie visas savo automobilio saugumo sistemas? Ar tikrai žinote apie visas savo automobilio saugumo sistemas? 
Pamatykite, kaip Lietuva atrodo „Hondos“ reklamoje: klipą matys žiūrovai visoje Europoje Pamatykite, kaip Lietuva atrodo „Hondos“ reklamoje: klipą matys žiūr 
Sukibimas ar slydimas? Žiedo meistras ir „drifteris“ apsikeitė automobiliais Sukibimas ar slydimas? Žiedo meistras ir „drifteris“ apsikeitė autom 
Iš pirmo žvilgsnio ralio automobilis ir standartinis – visiškai skirtingi. Bet ar tikrai? Iš pirmo žvilgsnio ralio automobilis ir standartinis – visiškai skir 
Ar sedanai ir hečbekai visam grimzta į užmarštį ir kodėl SUV – naujasis karalius? Ar sedanai ir hečbekai visam grimzta į užmarštį ir kodėl SUV – nauja 
Kodėl superautomobiliai lemia sėkmę tik retam automobilių gamintojui? Kodėl superautomobiliai lemia sėkmę tik retam automobilių gamintojui 
Naujasis „Renault Austral“: kokybė nuo A iki L Naujasis „Renault Austral“: kokybė nuo A iki L 
Atsisėskite ant kėdės: paskaičiavo, kiek kainuoja išlaikyti hiperautomobilį „Bugatti Chiron“ Atsisėskite ant kėdės: paskaičiavo, kiek kainuoja išlaikyti hiperaut 
Los Andželo automobilių parodoje „Porsche” išsiskyrė riboto leidimo „911 Dakar” modeliu Los Andželo automobilių parodoje „Porsche” išsiskyrė riboto leidimo  
Penkios su puse paros: kodėl tiek užtrunka pagaminti vieną ypatingą automobilį? Penkios su puse paros: kodėl tiek užtrunka pagaminti vieną ypatingą  
Nufilmuota, kaip „Tesla Model S“ vairuotojas tiesiog užmigo prie vairo Nufilmuota, kaip „Tesla Model S“ vairuotojas tiesiog užmigo prie vai 
„Porsche Taycan Turbo S“ tapo greičiausiu elektromobiliu, įveikusiu 1006 km trasos ratą „Porsche Taycan Turbo S“ tapo greičiausiu elektromobiliu, įveikusiu  
Tai fantastika! Po įsilaužimo į programinę įrangą Tesla Model S Plaid įsibėgėjo iki 348 km/h Tai fantastika! Po įsilaužimo į programinę įrangą Tesla Model S Plai 
Nauja sistema pati pasiūlys vairuotojui geriausią sėdėjimo poziciją Nauja sistema pati pasiūlys vairuotojui geriausią sėdėjimo poziciją 
Benzininį automobilį į elektrinį perdarę studentai nustebino Paul de Miko Benzininį automobilį į elektrinį perdarę studentai nustebino Paul de 
Nuo fizinių mygtukų iki jutiklinių ekranų: kokia tikroji šios automobilių technologijos nauda? Nuo fizinių mygtukų iki jutiklinių ekranų: kokia tikroji šios automo 
Automobilių istorija: unikalūs „Citroën“ pakabos sprendimai lenkė laiką Automobilių istorija: unikalūs „Citroën“ pakabos sprendimai lenkė la 
Kaip komfortas ir saugumas eina išvien: minkšta važiuoklė nereiškia prasto valdymo Kaip komfortas ir saugumas eina išvien: minkšta važiuoklė nereiškia  
VIDEO
Įdomiausi automobiliai

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt