Markės


Straipsniai

Atgal į straipsnių sąrašą Atgal į straipsnių sąrašą
2019-10-04
Įdomi Estijos Kelių policijos taktika: bauda už greičio viršijimą - laikas



Už greičio viršijimą dažniausiai skiriamos piniginės baudos. Bet jūs žinote populiarų posakį - laikas yra pinigai. Ši dažnai kartojama mintis Estijos keliuose gali virsti įprasta praktika.
 
Kelyje Rapla-Talinas greičio viršytojų netrūksta. Jei esate vairavę Estijoje, žinote, kad estai nekenčia tokių nedrausmingų vairuotojų - kiekvienas ilgesnis kelias ten yra papuoštas greičio fiksavimo įranga. Tačiau sustabdyti kelyje Rapla-Talinas greičio viršytojai dabar sulaukia ne piniginės bausmės.

Estijos policija šiuo metu testuoja naują bausmę už greičio viršijimą - nusižengę vairuotojai tiesiog turi pastovėti šalikelėje. Policijos atstovai pasakoja, kad kiekvienas greitį viršijęs vairuotojas turi pasiteisinimą - skuba į darbą, pas gydytojus, į svarbų susitikimą ar pasimatymą. Baudos to neišspręndžia ir nepakeičia vairuotojų elgesio. Taigi, reikalingos efektyvesnės priemonės.

Skubi? Na, dabar teks stovėti šalikelėje ir kitą kartą žinosi, kad važiuodamas leistinu greičiu tikslą pasieksi greičiau. Tie, kurie leistiną greitį viršija iki 20 km/val. šalikelėje turės stovėti 45 minutes. Jei policija užfiksuos, kad lekiate 20-40 km/val. greičiau nei leistina, teks stovėti visą valandą. Na, o jei pažeidimas bus dar rimtesnis, piniginės bausmės ar net vairuotojo pažymėjimo netekimo išvengti nepavyks.

Kol kas tokia sistema tik testuojama, tačiau  greičiausiai vėliau bus pritaikyta ir kituose keliuose. 2017-2018 metais žuvusiųjų kelyje skaičius Estijoje stipriai išaugo, todėl dabar didesnis dėmesys skiriamas ne baudoms, kurios nepakeičia vairuotojų įpročių, o švietimui ir tokioms inovatyvioms akcijoms. Kritikai teigia, kad taip baudžiami vaikai - negalima vairuotojo statyti į kampą ir tikėtis, kad jis pasikeis. Tačiau, ar tai iš tikrųjų veikia, parodys tik laikas.

Akivaizdus tokios sistemos trūkumas yra policijos pareigūnų buvimo kelyje būtinybė. Piniginę bausmę vairuotojui galima skirti labai greitai ir labai paprastai, pasitelkus automatinę greičio fiksavimo įrangą ir kompiuterizuotą baudų skyrimo sistemą. O štai nubausti laiku yra sunkiau. Kita vertus, tik laikas parodys, ar taip įmanoma pakeisti pavojingą vairuotojų elgesį.
technologijos.lt
Susiję straipsniai
8-osios serijos atgimimas tęsiasi: pristatytas „BMW M8 Gran Coupe“  
Ar rekordinis pasiekimas sustabdys augančius nuostolius? Tokių gerų   
„Mazda“ erzina rotorinių variklių gerbėjus - tai ko iš tikrųjų lauki  
Kompaktinių modelių galia: nauji „Audi RS Q3“ ir „Audi RS Q3 Sportba  
Nepasipriešino nei „Volkswagen“, nei „Ford“ – „Tesla“ Nyderlanduose   
„Porsche“ žada, kad benzininiai automobiliai išliks dar labai ilgą l  
Ar rekordas kris? „Tesla Model S“ jau drasko padangas Niurburgringo   
Atnaujintas „Audi A5“: dar sportiškesnis ir efektingesnis  
Naujasis „Mercedes-Benz GLE Coupé“: daugiau prabangos ir kupė stilia  
Pikapų evoliucija: kodėl darbiniai arkliai tapo kasdieniais palydova  
„Discovery“ skuba į pagalbą: „Land Rover“ sukūrė laboratoriją ant ra  
Naujasis „BMW“ elektromobilis pataikė į pirkėjų poreikius?   
Nauja „Mercedes-Benz“ „Marco Polo“ gama keičia suvokimą apie prabang  
Naujas „Renault Mégane R.S. Trophy-R“: išskirtinių duomenų sportinis  
„Shooting Brake“ – automobilių segmentas, kuriame dera dvi priešingo  
Galingas ir elegantiškas: „Audi Q3 Sportback“  
Nauja elektrinio SUV versija: „Audi e-tron 50 quattro”  
Kas čia, vėl 2008-ieji?! „Mazda“ Niurburgringe testuoja porą RX-8 au  
„Mercedes-AMG“ sukūrė galingiausią 4 cilindrų variklį pasaulyje – 42  
„Tesla“darbuotojai prisipažino: naudojame izoliacinę juostą norėdami  
VIDEO