Markės


Straipsniai

Atgal į straipsnių sąrašą Atgal į straipsnių sąrašą
2009-12-01
„Green Apple“ apdovanojimuose - "FIAT" "Eco:drive" projekto triumfas

„Green Apple“ apdovanojimuose -

Londono Bendruomenių rūmuose vykusiuose tarptautiniuose „Green Apple“(„Žaliojo obuolio“) apdovanojimuose kompanijai „FIAT“ už ekologišką ir novatorišką degalų taupymo iniciatyvą, kitaip žinomą „eco:Drive“ vardu, įteiktas specialusis „GREEN CHAMPION“ („Žaliasis čempionas“) apdovanojimas.Kasmet vykstantys „Green Apple“ apdovanojimai laikomi vienais svarbiausių aplinkosaugos srityje. Juos organizuoja nepriklausoma, ne pelno siekianti Žaliųjų organizacija kasmet apdovanojanti sėkmingiausius pasaulinius geros praktikos projektus. 

"Tai svarbus „FIAT“ pripažinimas ir aš esu labai laimingas,- sakė Luisas Cilimingras, „eco:Drive“ projekto vadovas, atsiimdamas apdovanojimą, - prieš metus pristatyta „eco:Drive“ sistema susilaukė daug pagyrų ir padovanojimų inovacijų ir rinkodaros srityse, tačiau „Green Apple“ apdovanojimas – tai daugiau nei garbė, tai pripažinimas, kad einame teisingu keliu, puoselėdami mus supančią aplinką“.

Novatoriška „eco:Drive“ technologija pirmą kartą buvo pristatyta 2008-aisiais Paryžiaus automobilių parodoje.

Norint išmėginti šią naujovę, tereikia savo kompiuteryje suinstaliuoti specialią programą ir USB rakto pagalba į kompiuterį perkelti surinktus vairavimo duomenis, bent 5 dienas važinėjus įprastais maršrutais. „eco:Drive“ programa išanalizuoja gautą informaciją ir pateikia konkrečius patarimus, kaip reikėtų keisti vairavimo stilių, kad degalų ekonomija būtų didesnė, o kartu mažėtų ir CO2 išskyrimas į aplinką. Patirtis rodo, kad vairuotojui atsižvelgus į pateiktas rekomendacijas, per metus sutaupoma 10-15% degalų.

„eco:Drive“ programa šiuo metu gali būti naudojama daugybėje naujų ir po programos pristatymo atnaujintų automobilių modelių, kuriuose yra Blue&Me sistema: FIAT 500, FIAT Grande Punto, FIAT Bravo, FIAT Croma, FIAT Qubo. Programa nuolat tobulinama, jos galimybės vis plečiasi. Pavyzdžiui, neseniai visuomenei pristatytame FIAT Punto Evo gali būti įdiegtas Blue&Me TOM TOM variantas, kai telekomunikacinės automobilio funkcijos jungiamos su informacinėmis ir navigacinėmis galimybėmis, o vairuotojui automobilio prietaisų skydelyje pateikiami garsiniai bei vaizdiniai signalai, jei pavaros perjungiamos ne laiku. Tai gelbsti, formuojant teisingus vairavimo įgūdžius ir siekiant, kad automobilio degalų sąnaudos būtų optimalios.

„eco:Drive“ programos idėja gimė, kaip dalis „FIAT“ prisiimtų įsipareigojimų visuomenei saugoti aplinką nuo taršos. Saugoti aplinką - vienas iš svarbiausių „FIAT“ uždavinių, paskatinęs kompaniją ilgus metus progresuoti technologijų kūrimo srityje ir atkreipti visuomenės dėmesį į tai, kad aplinkosauga yra pirmaeilės svarbos užduotis, atspindinti visos visuomenės kultūrą ir elgseną.

Spauskite ir sužinokite daugiau apie Fiat Bravo
Susiję straipsniai
15min.lt testas. „Fiat Bravo“ su naujuoju Multijet varikliu 15min.lt testas. „Fiat Bravo“ su naujuoju Multijet varikliu 
Ekologiškas požiūris į automobilio remontą: tvarios praktikos ir alternatyvūs sprendimai Ekologiškas požiūris į automobilio remontą: tvarios praktikos ir alt 
Trys gamtai svarbios dienos: kaip galite prisidėti prie švarios Žemės, miškų ir vandens išsaugojimo Trys gamtai svarbios dienos: kaip galite prisidėti prie švarios Žemė 
Pirkdamas atsinaujinančius išteklius naudojančius autobusus Vilnius ignoruoja pigiausią alternatyvą Pirkdamas atsinaujinančius išteklius naudojančius autobusus Vilnius  
Snieguota žiema primena senas bėdas – ką daryti su vietą užimančiais nebevažiuojančiais automobiliai Snieguota žiema primena senas bėdas – ką daryti su vietą užimančiais 
Elektra – ne vienintelis pasirinkimas: į komercinio transporto rinką sparčiai skverbiasi vandenilis Elektra – ne vienintelis pasirinkimas: į komercinio transporto rinką 
Lietuvoje registruotų elektromobilių baterijos sveria kiek 18 Puntukų, kokios galimybės slypi čia? Lietuvoje registruotų elektromobilių baterijos sveria kiek 18 Puntuk 
Atsisakyti iškastinio kuro transporte per dešimtmetį? Misija įmanoma Atsisakyti iškastinio kuro transporte per dešimtmetį? Misija įmanoma 
Asmeninio transporto tvarumas: ar tikrai pakanka elektros pavaros? Asmeninio transporto tvarumas: ar tikrai pakanka elektros pavaros? 
Tvarumas – ne tik elektromobiliai: ar žinote, iš ko pagamintas jūsų automobilis? Tvarumas – ne tik elektromobiliai: ar žinote, iš ko pagamintas jūsų  
„Audi“ naudotų automobilių perdirbimui taikys žiedinės ekonomikos principus „Audi“ naudotų automobilių perdirbimui taikys žiedinės ekonomikos pr 
Dviguba biometano nauda Lietuvai: patrauklumas investicijoms ir kova su klimato kaita Dviguba biometano nauda Lietuvai: patrauklumas investicijoms ir kova 
Antrasis elektromobilių baterijų gyvenimas: nuo energijos namams iki koncertų Antrasis elektromobilių baterijų gyvenimas: nuo energijos namams iki 
Tvaraus transporto link: elektros nepakanka, bet sprendimas yra Tvaraus transporto link: elektros nepakanka, bet sprendimas yra 
Elektronikos atliekos šiemet svers daugiau nei Didžioji kinų siena – kaip tai sustabdyti? Elektronikos atliekos šiemet svers daugiau nei Didžioji kinų siena – 
Tvarios kelionės – nebūtinai pėsčiomis: atsakė, kokios transporto rūšys mažiausiai kenkia aplinkai Tvarios kelionės – nebūtinai pėsčiomis: atsakė, kokios transporto rū 
Savaitgalį Kačerginę drebins didžiausias žiedinių lenktynių šou „Nemuno žiede“ Savaitgalį Kačerginę drebins didžiausias žiedinių lenktynių šou „Nem 
Lietuviai atsakė, kada įsigytų elektromobilį: aplinkosauga ne pirmoje vietoje Lietuviai atsakė, kada įsigytų elektromobilį: aplinkosauga ne pirmoj 
Planetos išsaugojimui ekologiškų automobilių nepakanka – kūrėjams tenka keisti ir gamybos procesą Planetos išsaugojimui ekologiškų automobilių nepakanka – kūrėjams te 
Kiek iš tikro gamtai pavojingi elektromobiliai ir jų baterijos: kaip jos perdirbamos? Kiek iš tikro gamtai pavojingi elektromobiliai ir jų baterijos: kaip 
VIDEO
Įdomiausi automobiliai

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt